وبلاگ
۸ مرداد ۱۴۰۱

موتور اکسنت

موتور اکسنت

موتور اکسنت : فقط به این دلیل که یک خودرو ارزان است به این معنی نیست که باید ارزان به نظر برسد، و هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ علیرغم قیمت مناسب خود، ظاهری باوقار ارائه می دهد.

تمامی مدل ها دارای موتور چهار سیلندر ۱۲۰ اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) هستند. هیجان‌انگیز نیست، اما کار را انجام می‌دهد و در حالی که سوخت می‌نوشد، این کار را انجام می‌دهد. فضای داخلی، که غیر هیجان انگیز اما کاربردی است، امکانات مدرن و حتی تجملاتی را ارائه می دهد. مدل لیمیتد بارگیری شده کمتر از ۲۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و صندلی های گرم شونده، سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی و استارت دکمه ای را ارائه می دهد. مهم نیست که کدام تریم را انتخاب می کنید، ظاهر اکسنت بالغ و امروزی است و شما را از شرمساری که به عنوان یک پنی گیره بیرون بیاید نجات می دهد.

هر دو مدل پایه SE و SEL میان رده اکسنت برای سال ۲۰۲۲ یک ایموبلایزر ضد سرقت جدید دریافت می کنند. هیوندای همچنین اعلام کرده است که این آخرین مدل سال برای کوچکترین سدان خود خواهد بود.

ویژگی های جدید هیوندای اکسنت ۲۰۲۲

چیز زیادی نیست، به جز عدم وجود گزینه گیربکس دستی سابق. بدنه پرت اکسنت فضای کافی برای چهار سرنشین را در خود جای می دهد. ظاهر زیبا اما ناشناس، در داخل و خارج، یک امتیاز در این قیمت است.

پیشرانه ۴ و CVT 120 اسب بخاری اکسنت ستایش بزرگی را به همراه نخواهد داشت، مگر اینکه پیشرانه را بدزدید و آن را به یک کارت‌بازی مجهز کنید. شلوغ است و خروجی ناچیزی دارد، اما در اینجا برای سرعت هزینه ای پرداخت نمی کنید، در واقع برای توانایی پارک کردن آسان و دور شدن از محل سرویس تا حد امکان هزینه می کنید. برای سفرهای بزرگراهی به اندازه کافی خوب سوار می‌ شود، اما در ترافیک نقطه‌ای و دویدن در مسافت‌های کوتاه در سطح شهر بهترین حالت را دارد.

چهار بزرگسال می توانند داخل آن قرار بگیرند و می توانند ۱۳٫۷ فوت مکعب را در صندوق عقب بیاورند. فضای داخلی نسبت به قیمت مناسب است، با فضایی برای گوشی‌های هوشمند و لاته‌های یخ‌زده و فضای داخلی مقاوم در برابر نشت که با پارچه‌های پلاستیکی و ظاهری بادوام پوشانده شده است.

برای استعلام قیمت موتور اکسنت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

موتور اکسنت، گیربکس و عملکرد

موتور ۱٫۶ لیتری چهار سیلندر اکسنت ۱۲۰ اسب بخار قدرت تولید می کند و چرخ های جلو را از طریق یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) به حرکت در می آورد. این چهار سیلندر برای سال ۲۰۲۰ جدید بود و ما آن را آزمایش نکرده‌ایم، اما انتظار داریم عملکردی مشابه مدل‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ داشته باشیم که ۱۳۰ اسب بخار قدرت ارائه می‌کنند. واضح است که راحتی سواری بر هندلینگ ماهرانه اولویت دارد. با این حال، اکسنت سرزنده به نظر می‌رسد، بدنه کوچک آن به راحتی به گوشه‌ها پرتاب می‌شود، و حتی وقتی هل داده می‌شود، لذت بخش است. جاده های ناهموار به اندازه کافی توسط سیستم تعلیق صاف می شوند، اما ضربه های شدید باعث ایجاد لرزش در داخل کابین می شود.

مصرف سوخت و MPG دنیای واقعی

انتظار می‌رود خودروهای کوچک اعداد با مصرف سوخت خوبی ارائه دهند و Accent دقیقاً این کار را انجام می‌دهد. موتور ۴ سیلندر جدید مصرف سوخت را به ۳۶ مایل بر گالن ارتقا داده است. ما این شانس را نداشتیم که پیشرانه جدید Accent را در تست مصرف سوخت واقعی خود در بزرگراه قرار دهیم، اما زمانی که این کار را انجام دادیم، آن را در مسیر تست مصرف سوخت در بزرگراه ۷۵ مایل در ساعت خواهیم رفت و این داستان را با آزمایش به‌روزرسانی خواهیم کرد. نتایج. برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف سوخت اکسنت، به وب سایت EPA مراجعه کنید.

برای استعلام قیمت موتور اکسنت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

داخلی، راحتی و باربری

به نظر می رسد فضای داخلی بزرگ اکسنت به خوبی ساخته شده است، اما فاقد سبک شیک کیا ریو یا جادار بودن صندلی عقب هوندا فیت است، که تقریباً شش اینچ فضای پای عقب اضافی را فراهم می کند. اکسنت با طراحی داخلی بدون زواید، ساده و صادقانه است. هر دو خودروی آزمایشی ما دارای فضای داخلی مشکی بودند، که اگرچه به خوبی ساخته شده بود، ظاهری تاریک و تجاری ارائه می کرد. فضای داخلی بژ اختیاری، با صندلی‌های دو رنگ برنزه و مشکی و رفتاری مشابه برای داشبورد و پانل‌های در، احساس غلیظ‌تری به شما می‌ دهد. با وجود بدنه سدان و فضای بار کمتر با صندلی‌ های عقب در حال استفاده، Accent نسبت به هاچ‌بک ریو که دارای شکل عملی‌ تر بود، فضای بیشتری برای جا به‌ جایی‌ های دستی ما داشت. در واقع، با تا شدن صندلی ‌های عقب، اکسنت تنها دو قاب کمتر از Fit جادار را در خود جای می‌ دهد.

وسایل جانبی

یک رادیو با صفحه نمایش لمسی ۵٫۰ اینچی استاندارد است و پورت‌ های USB و کمکی را برای اتصال دستگاه‌ ها به رابط ارائه می‌ دهد، اما سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی ۷٫۰ اینچی که در تریم‌ های SEL و Limited ارائه می‌ شود از فناوری بالاتری برخوردار است. صفحه نمایش بزرگتر همچنین دارای اتصال Apple CarPlay و Android Auto و همچنین یک پورت USB دوم است که در پشت کنسول مرکزی قرار دارد. هر دو سیستم اتصال تلفن بلوتوث را ارائه می دهند، اما صفحه نمایش لمسی ۷٫۰ اینچی با رادیو ماهواره ای SiriusXM نیز ارائه می شود.

برای استعلام قیمت موتور اکسنت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

ویژگی های ایمنی و کمک راننده

ترمز اضطراری خودکار و هشدار برخورد از جلو، ویژگی‌ های اختیاری کمک راننده هستند که در بسیاری از رقبای Accent ارائه نمی‌ شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نتایج تست تصادف Accent، از وب‌ سایت‌ های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) و مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) دیدن کنید. ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

  • هشدار برخورد از جلو در دسترس است
  • ترمز اضطراری خودکار موجود

گارانتی و نگهداری

در ۱۰ سال یا ۱۰۰۰۰۰ مایل، هیوندای و شرکت خواهرش کیا بهترین ضمانت‌های پیشرانه موجود را دارند و Accent جدیدترین در خط تولید هیوندای است که این پوشش پیشرو در کلاس را دارد. این شرکت همچنین در حال حاضر تعمیر و نگهداری برنامه‌ریزی‌شده رایگانی را ارائه می‌کند که بهترین رقبای اصلی مانند تویوتا است.

بیشتر بخوانید :  فنر خودرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

برای استعلام قیمت موتور اکسنت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • گارانتی محدود ۵ سال یا ۶۰۰۰۰ مایل را پوشش می دهد
  • گارانتی پیشرانه ۱۰ سال یا ۱۰۰۰۰۰ مایل را پوشش می دهد
  • تعمیر و نگهداری رایگان ۳ سال یا ۳۶۰۰۰ مایل را پوشش می دهد

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

5/5 - (1 امتیاز)