وبلاگ
۸ مرداد ۱۴۰۱

گیربکس گرنجور(مشخصات , قیمت , خرید)

گیربکس گرنجور (بررسی اجمالی)

گیربکس گرنجور (Granger gearbox): نمایندگی بازار یکی از عوامل مهم موفقیت هر برندی است. در حالی که تغییر نام تجاری در واقع ساختار عظیم دیگری است که برای موفقیت بسیار مهم است. خب، صنعت خودرو حتی باید تا حد زیادی به مفاهیم برندسازی و تغییر نام تجاری وابسته باشد. و نمونه های برجسته متعددی توسط خودروسازان وجود دارد.

در میان آن ها هیوندای است که با Grandeur خود که از سال ۱۹۸۶ تولید می کند موفق است. خوب، Grandeur تاریخچه بسیار شگفت انگیزی دارد. اولا، این فقط یک نسخه تغییر یافته از یک خودروی لوکس میتسوبیشی بود. و در انتظار شکست دوو راه اندازی شد. اما علاوه بر دوو، رقبای زیادی را نیز به همراه داشت که بسیار بالاتر از انتظارات هیوندای بود. در حالی که در آن زمان بسیاری از سهم بازار توسط تویوتا، نیسان و هوندا گرفته شد.

برای استعلام قیمت گیربکس گرنجور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خب نسل دوم هم فرقی نداشت. اما در کره با موفقیت پیش رفت و به نسخه ای قدیمی از محصولات لوکس هیوندای تبدیل شد. در حالی که نسل سوم کاملا توسط خود هیوندای توسعه و تولید شد. و حتی به بازار آمریکای شمالی راه پیدا کرد اما با عنوانی متفاوت. در آنجا با نام هیوندای XG به بازار عرضه شد. بعلاوه، نسل چهارم آزرا را برای برخی بازارها از جمله آمریکای شمالی حمل کرد. در حالی که کمی با نسل قبلی خود متفاوت بود.

نسل پنجم و نسل ششم آنقدر قدرت پیدا کردند که رقابت برای سدان های لوکس سایز متوسط ​​فورد و شورلت را آغاز کردند. پیش از آن، Grandeur در ۴ مدل موجود است. در حالی که ارزان‌ ترین آن‌ها ۲۹۴۸۰ دلار قیمت دارند. و بهترین آنها با ۳۵۰۰۰ دلار قابل استفاده است.

برای استعلام قیمت گیربکس گرنجور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارایی

نسل جدید جزئیات جدیدتری را برای خودرو به ارمغان آورد. اما بیشتر آن هنوز قدیمی است. خوب، پنج نوع قدرت موجود است و هر یک از آنها جزئیاتی را با نسل قبلی به اشتراک می‌گذارد.

مدل پایه موجود برای Grandeur با موتور ۴ سیلندر ۲٫۴ لیتری تنفس طبیعی عرضه می شود. خوب، این موتور از سال ۲۰۰۶ استفاده می شود. در حالی که Grandeur اولین موتوری نیست که از این دستگاه استفاده می کند. این موتور Theta II است که قادر به تولید ۱۸۷ اسب بخار قدرت با ۱۷۸ پوند فوت گشتاور است. در حالی که برای Grandeur با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک همراه است.

این نیروگاه با موتور ۳٫۰ لیتری V6 لامبدا II MPI توربوشارژ شروع می شود. خب، این حتی یک آدم قدیمی است که در خودروهای مختلف دیگر از هیوندای و کیا دیده شده است. و برای Grandeur این ماشین ۲۴۷ اسب بخار قدرت با ۲۱۰ پوند فوت گشتاور به ارمغان می آورد. در حالی که حتی با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک جفت می شود.

قدرت این نیروگاه با موتور GDI V6 با همان کالیبر به ۲۶۲ اسب بخار افزایش می یابد. در حالی که دنده به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بهبود یافته است. خوب، این هنوز بهترین موجود در این سری نیست.

موتور ۳٫۵ لیتری توربوشارژ V6 286 اسب بخار قدرت با ۲۵۰ پوند فوت گشتاور ارائه می دهد. و این قدرتمندترین نسخه هیوندای گراندور است. اگرچه خیلی اسپورت نیست، اما هنوز می تواند کارهای زیادی انجام دهد.

تنها نوع دیزلی مجهز به موتور ۲٫۲ لیتری E-VGT 4 سیلندر توربو است. قدرت آن در حدود ۲۰۲ اسب بخار با گشتاور ۳۲۷ پوند فوت است. و با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جفت می شود.

برای استعلام قیمت گیربکس گرنجور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خارجی

نسل ششم به گونه ای طراحی شده است که با ظرافت و قدرت با این رقابت روبرو شود. اما تفاوت چندانی با دیگر خودروهای پریمیوم هیوندای و کیا ندارد. خوب، لوازم آرایشی شامل جلوپنجره بینی ببر مورد علاقه هیوندای، چراغ های جلو پروژکتور، آنتن باله کوسه، چراغ های مه شکن LED و چراغ های عقب LED است. علاوه بر این، طراحی شامل چرخ‌های ۱۹ اینچی است. در حالی که چرخ های ۲۰ اینچی به صورت اختیاری در دسترس هستند.

به طور کلی طراحی خوب است و زیبایی زیادی برای چرخاندن در میان سدان های سطح اجرایی دارد. اما مانند تعدادی دیگر از گزینه های موجود در بازار چندان هیجان انگیز نیست.

داخلی

طراحی داخلی برازنده است اما یک مفهوم تقریبا قدیمی است. صندلی های چرمی با روکش چرمی در بین تمامی مدل ها رایج است. در حالی که فاصله برای ۵ نفر از جمله راننده در دسترس است. علاوه بر این، حتی فضای کافی برای بار در این خودرو وجود دارد. اما وقتی نوبت به طراحی هوشمندانه در زمینه فناوری می شود، Grandeur همه اینها را از دست می دهد.

مطمئنا هیوندای باید به ترندهای اخیر کابین خلبان و طراحی داخلی روی آورد. از آنجایی که بدون چنین جزئیاتی، جذب نسل جدید رانندگان دشوار است.

امکانات

Grandeur مجهز به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی است. خوب، این یک سیستم کاملاً قدیمی است که هیچ چیز واقعاً چشمگیر یا پشتیبانی کننده ای برای بهبود رانندگی ندارد. علاوه بر این، ویژگی های موجود عبارتند از تشخیص صدا، اتصال به گوشی هوشمند، Apple CarPlay و مجموعه مدیریت خودرو. قبل از آن، Grandeur دارای سیستم صوتی ممتاز JBL با پنل ناوبری موجود است.

ایمنی

علاوه بر کیسه هوا و کمربندهای ایمنی، Grandeur دارای بسیاری از مشخصات ایمنی فعال دیگر است. خوب، اینها شامل صفحه نمایش سر بالا، سیستم نظارت بر نقاط کور، کمک حفظ بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و سیستم کاهش جلو هستند. در کنار آن، Grandeur یک ساختار تقویت شده دریافت می کند که تاثیر برخورد را کاهش می دهد.

برای استعلام قیمت گیربکس گرنجور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

رقبا

معمولا هیوندای گرنجور با تویوتا کمری مقابله می کند. استایل پیشرفته و تجربه رانندگی پیشرفته کمری به راحتی از Grandeur پیشی می گیرد. در حالی که هیوندای توانایی Grandeur را برای دیدار با این رقابت تنظیم نکرده است.

اما همچنان، Grandeur ظاهری زیبا و ساختاری مرتب دارد. حتی تنظیمات داخلی نیز کاملا تمیز است. خوب، اگر به دنبال یک سدان اجرایی مناسب هستید، واقعاً ماشین خوبی است.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

بیشتر بخوانید :  چرا گیربکس زوزه می‌کشد؟

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

5/5 - (1 امتیاز)