وبلاگ
۱۷ مهر ۱۴۰۱

آپشن های لندکروز ۲۰۱۳

آپشن های جدید لندکروز ۲۰۱۳ چیست ؟

تویوتا لندکروزر ۲۰۱۳ ۷۸ هزار دلاری با هشت سرنشین با قابلیت چهار چرخ متحرک در همه جا ممکن است آن تویوتای ساده و کاربرپسندی نباشد که شما به آن عادت دارید، اما در واقع این خودرویی است که هر تویوتا آرزو دارد باشد. همه جا می رود، همه کارها را انجام می دهد، اما هرگز خودنمایی نمی کند. لندکروزر مانند یک ساعت مچی Omega Seamaster در جعبه تخفیف دار Timex است.

از زمان معرفی FJ40 در سال ۱۹۶۰، لندکروزر به نوعی وضعیت فرقه ای را به خود اختصاص داده است که به موازات دیگر افسانه های ۴×۴ جیپ و لندرور است. مانند آن نمادها، لندکروزر همیشه به جاهایی رفته است که وسایل نقلیه معمولی نمی توانند با آن برخورد کنند و جای تعجب نیست که تویوتا نیز به عنوان قابل اعتمادترین در این گروه انحصاری معرفی شده است.

بدیهی است که ویژگی های سطح بالای لندکروزر نسبتاً جدید هستند. شکارچیان بزرگی که در سال ۱۹۷۸ در بوتسوانا در حال گشت و گذار بودند، احتمالاً جاسوسی که مرا دوست داشت از روی صندلی عقب دراز کشیده تماشا نمی کردند. اما همانطور که لندرور در طول سال ها به سطح بالایی رسیده است، لندکروزر نیز همینطور است.

تویوتا لندکروزر ۲۰۱۳ برای خریداران منطقی خودرو جذابیت محدودی ارائه می دهد. بسیاری از کراس اوورهای ارزان قیمت برای استفاده روزانه بهتر عمل می کنند، مانند Buick Enclave یا Infiniti JX35. اگر به قدرت یدک‌کشی نیاز دارید، سکویا خود تویوتا، یا دوقلو لندکروزر، لکسوس LX 570 وجود دارد که در حال حاضر گران‌تر نیست. و اگر می خواهید رقیب سیب به سیب باشد، لندرور LR4 قابلیت آفرود عالی و کابینی مجلل تر و جادارتر را ارائه می دهد. همچنین ارزان تر است (اگرچه بسیار کمتر قابل اعتماد است).

اما برای قدردانی از توانایی قابل توجه لندکروزر نیازی به منطقی بودن ندارید. لندکروزر چه در فروشندگان تویوتا و چه در جاده ها یک افسانه است. و این به تنهایی برای تضمین جذابیت آن کافی است.

عملکرد و mpg

تویوتا لندکروزر ۲۰۱۳ با یک موتور ۵٫۷ لیتری V8 با ۳۸۱ اسب بخار قدرت و ۴۰۱ پوند فوت گشتاور عرضه می شود. یک سیستم شش سرعته اتوماتیک و یک سیستم چهار چرخ متحرک تمام وقت استاندارد هستند. حداکثر ظرفیت بکسل ۸۵۰۰ پوند است.

علاوه بر چهار چرخ متحرک، لندکروزر به صورت استاندارد با دیفرانسیل مرکز قفل، سیستم تعلیق دینامیکی جنبشی (نوارهای تثبیت کننده را برای بهبود هندلینگ در جاده و قابلیت خارج از جاده تنظیم می‌کند)، Multi-Terrain Select (تنظیم پایداری و کشش) ارائه می‌شود. کنترل بر اساس سطوح مختلف جاده)، کنترل پنج سرعته کرال (در اصل یک کروز کنترل آفرود با سرعت کم)، کمک به حرکت در سربالایی (جلوگیری از عقب رفتن در تپه‌ ها) و کمک گردش خارج از جاده (ترمز را روی چرخ ‌ها اعمال می ‌کند. در داخل در گوشه ای برای بهبود واکنش چرخشی).

در تست عملکرد ادموند، لکسوس LX 570 مشابه در ۷٫۴ ثانیه از صفر به ۶۰ مایل در ساعت رسید که برای شاسی ‌بلندهایی با اندازه و وزن آن سریع است.

ایمنی

ویژگی‌ های ایمنی استاندارد شامل ترمزهای ضد قفل، کنترل پایداری و کشش، کیسه‌ های هوای جانبی ردیف ‌های جلو و دوم، کیسه‌ های هوای پرده ‌ای کناری تمام ‌قد و کیسه‌ های هوای جلو زانو هستند. همچنین سیستم لکسوس Safety Connect استاندارد است که شامل اعلان تصادف خودکار، کمک های کنار جاده ای بر حسب تقاضا، دکمه کمک اضطراری و مکان یاب خودرو به سرقت رفته است.

رانندگی

همانند تویوتا لندکروزرهای قبلی، مدل ۲۰۱۳ از قابلیت آفرود عالی برخوردار است و همچنان سواری کاملاً راحت در خیابان های شهری را ارائه می دهد. همچنین یک تور دو نیروی تکنولوژیکی است. هنگام کاوش در طبیعت های رام نشده، ویژگی های با تکنولوژی بالا مانند Multi-Terrain Select و کنترل خزیدن، نگرانی زیادی را از دست (یا پای) راننده خارج می کند. فقط نوع زمینی را که در حال رانندگی هستید انتخاب کنید، سپس سرعت مورد نظر را شماره گیری کنید (تا ۱ مایل در ساعت)، پاهای خود را از روی پدال های گاز و ترمز دور نگه دارید و در جهت دلخواه هدایت کنید.

تویوتا لندکروزر ۲۰۱۳ در وحشی دیوانه‌کننده ‌تر جنگل شهری مانند SUV لوکس متمدنی که در نظر گرفته شده است رفتار می ‌کند و با خونسردی دست اندازها را خیس می ‌کند و راننده و مسافران را از دنیای بیرون عایق می‌ کند. در جاده‌ ای کوهستانی در مسیر پیست‌ های اسکی، لندکروزر در گوشه‌ ها نسبتاً صاف باقی می‌ ماند، میله ‌های ضد رول فعال KDSS به این شاسی ‌بلند سنگین کمک می‌ کنند به طرز شگفت ‌آوری اعتماد به نفس داشته باشند.

داخلی

فضای داخلی لندکروزر ۲۰۱۳ مانند تویوتا با مواد با کیفیت بالا و تناسب و پرداخت عالی است. کاملاً با دوقلو Lexus خود مطابقت ندارد، اما مطمئناً نزدیک است. برای سال ۲۰۱۳، داشبورد چندین دکمه سیستم صوتی را حذف می‌ کند تا ظاهری کمی تمیزتر داشته باشد، اما برخی ممکن است این کار را پیچیده ‌تر بدانند.

کابین می تواند هشت مسافر را در خود جای دهد، اگرچه ردیف سوم به دلیل کف صندلی صاف و طبقه بالا واقعاً فقط برای بچه ها مناسب است. دسترسی به ردیف سوم از طریق صندلی ردیف دوم با یک لمس به جلو آسان می شود. سرنشینان ردیف وسط با فضای بیشتر، سیستم سرگرمی صندلی‌ های عقب و صندلی گرم کن که می‌لغزند و می‌خوابند، وضعیت بهتری دارند.

با قرار گرفتن صندلی ‌های عقب، فضای بار ۱۶ فوت مکعب است. این ظرفیت تقریباً به اندازه صندوق عقب خودروهای سایز متوسط ​​است، اما در نهایت کاربرد کمتری دارد زیرا فضای لندکروزر عمودی است تا افقی. صندلی های ردیف سوم جمع نمی شوند و قابل جابجایی نیستند. در عوض، آنها در کناره های محفظه بار جمع می شوند و همچنان فضا را مصرف می کنند. در نتیجه، حداکثر ظرفیت بار کروزر در حد ۸۲ فوت مکعب است که برای یک SUV بزرگ رقم نسبتاً کمی است.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

5/5 - (1 امتیاز)
بیشتر بخوانید :  سریع ترین خودروهای جهان کدامند؟