وبلاگ
۴ مهر ۱۴۰۱

بهترین سدان های بازار

سدان ها بخش ماندگاری از دنیای خودرو هستند. شکل ساده سه جعبه آنها برای همه از کودکان نوپا گرفته تا مستمری بگیران آشنا است. ما فهرستی از بهترین چهار درها، از مدل های اقتصادی سطح پایه گرفته تا خودروهای لوکس با روکش چرمی، که همگی ۱۰ جایزه بهترین یا انتخاب سردبیران را در سال جاری کسب کردند، گردآوری کرده ایم. در اینجا چیزی برای همه وجود دارد – از جمله افرادی که به دنبال هیجان هستند و مطمئناً مانند ما از سدان های اسپرت موجود در این لیست قدردانی می کنند.

هیوندای اکسنت

فقط به این دلیل که یک خودرو ارزان است به این معنی نیست که باید ارزان به نظر برسد، و هیوندای اکسنت ۲۰۲۲ علیرغم قیمت مناسب خود، ظاهری باوقار ارائه می دهد. ما به اندازه کافی آن را دوست داریم که آن را در لیست انتخاب ویرایشگران خود نامگذاری کرده ایم. تمامی مدل ها دارای موتور چهار سیلندر ۱۲۰ اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک متغیر (CVT) هستند. هیجان‌انگیز نیست، اما کار را انجام می‌دهد و این کار را در حین نوشیدن سوخت انجام می‌دهد. فضای داخلی که غیر هیجان انگیز اما کاربردی است، امکانات مدرن و حتی تجملاتی را ارائه می دهد. مدل لیمیتد لود شده کمتر از ۲۱۰۰۰ دلار قیمت دارد و صندلی های گرم شونده، سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی و استارت دکمه ای را ارائه می دهد. مهم نیست که کدام تریم را انتخاب می کنید، ظاهر اکسنت بالغ و امروزی است و شما را از شرمساری که به عنوان یک پنی گیره بیرون بیاید نجات می دهد.

کیا ریو

کیا ریو در بهترین حالت حمل و نقل ارزان و ساده را نشان می دهد. مصرف سوخت کارآمد و ارزان است، اما با پیچیدگی و ویژگی‌های شگفت‌انگیز رانندگی نسبت به قیمت، این ساب کامپکت ارزش خوبی را برای پول فراهم می‌کند. این خودرو به صورت سدان یا هاچ بک در دسترس است، اما هیچ یک از مدل های بدنه فضای زیادی در صندلی عقب یا قسمت بار ندارند. Apple CarPlay و Android Auto تجهیزات استاندارد هستند و چندین ویژگی کمک راننده اختیاری هستند. اکنون که بسیاری از رقبای آن – از جمله شورت سونیک، هوندا فیت و تویوتا یاریس – بازار را ترک کرده اند، ریو یکی از آخرین خودروهای جدید واقعا ارزان باقی مانده است.

هوندا سیویک سی

هوندا سیویک Si 2022 بدون شک نقطه شیرینی در خط تولید خودروهای کوچک این برند است، با نسبت عملکردی و ویژگی‌های روزانه راننده. ما حتی آن را در لیست انتخاب سردبیران خود نامگذاری کردیم. از آنجایی که هوندا سیویک معمولی مبتنی بر آن به تازگی برای نسل جدیدی تغییر شکل داده است، Si از همان پیشرفت‌هایی در فضای داخلی و فهرست ویژگی‌های خود بهره می‌برد. شاسی به خصوص تنظیم شده و موتور توربو چهار پانچ به سیویک Si عملکرد مناسبی برای رقابت با خودروهای کامپکت اسپرتی مانند سوبارو WRX و VW Golf GTI می دهد که هر دو نیز اخیراً طراحی مجدد شده اند. به علاوه، برچسب قیمت زیر ۳۰۰۰۰ دلاری سیویک به آن کمک می کند تا ارزش خود را ارائه دهد. سیویک سی سدان ۲۰۲۲ تنها به ارائه گیربکس دستی و دیفرانسیل جلو ادامه خواهد داد و طبیعت سرگرم کننده برای رانندگی آن نیز ادامه دارد.

هیوندای النترا N

هیوندای در حال توسعه زیر نام تجاری N عملکرد خود با نسخه آتش‌نفس خودروی کامپکت جدید النترا است. النترا N 2022 از نسخه ۲۸۶ اسب بخاری ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری توربوشارژ از هاچ بک مجلل Veloster N بهره می برد. خریداران می توانند گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک را انتخاب کنند. ما در طول اقامتش برای آزمایش طولانی مدت ۴۰۰۰۰ مایلی با Veloster N بسیار علاقه مند شدیم و حال و هوای مجلل Elantra لایه دیگری از مطلوبیت را اضافه می کند. ما Elantra N را در لیست انتخاب سردبیران ۲۰۲۲ خود قرار دادیم زیرا آنچه را که برای به چالش کشیدن خودروهای کامپکت اسپرت مطرح مانند سوبارو WRX، فولکس واگن جتا GLI و تویوتا GR کرولای آینده لازم است، دارد.

مزدا ۳

مزدا ۳ ۲۰۲۲ برای خریدارانی که طعم شامپاین دارند، اما فقط دارای بودجه‌ای درخشان هستند، یک بسته ممتاز را با قیمت معمولی خودروی کامپکت ارائه می‌کند. این خودرو هم به‌عنوان سدان و هم به‌عنوان هاچ‌بک ارائه می‌شود و می‌تواند به سیستم چهارچرخ متحرک اختیاری، موتور توربوی قوی، و ویژگی‌های سطح بالایی که در بین آئودی‌های کوچک، بی‌ام‌و و بنزها جدی گرفته شود مجهز شود. البته مدل‌های ابتدایی چندان شیک نیستند، اما ۳ خوش‌تیپ به نظر می‌رسد و شخصیت بازیگوش آن رانندگان علاقه‌مند را جذب می‌کند، حتی با دیفرانسیل جلو و موتور پایه روی هواپیما. به همین دلیل است که ما آن را در لیست انتخاب ویرایشگران ۲۰۲۲ خود قرار دادیم. اگرچه مزدا قیمتی مشابه با رقبایی مانند هوندا سیویک، تویوتا کرولا و فولکس واگن جتا دارد، اما مزدا سطحی از پیچیدگی و سبک را ارائه می دهد که آن خودروها نمی توانند با آن مطابقت کنند.

فولکس واگن جتا GLI

فولکس واگن جتا GLI 2022 تقریباً به اندازه سدان های اسپرت با قیمت متوسط ​​رضایت بخش است. دستور غذای فولکس واگن ساده و به خوبی اجرا شده است. این نسخه با عملکرد بالا که از جتا معمولی (به طور جداگانه بررسی شده است)، از همان فضای داخلی جادار و صندوق عقب بزرگ بهره می برد، اما یک توربو چهار با قدرت ۲۲۸ اسب بخار، سیستم تعلیق عقب مستقل، و تنظیم سواری و هندلینگ فوق العاده را به آن اضافه می کند. این ترکیب باعث می شود که GLI سریع و چابک باشد، چه با گیربکس دستی استاندارد تعویض کنید و چه گیربکس دوکلاچه اتوماتیک را انتخاب کنید.

هوندا آکورد

اگرچه شاسی ‌بلندها و کراس اوورها این روزها مردم را حمل می‌کنند، اما فکر می‌کنیم این افراد با در نظر نگرفتن سدان فوق‌العاده هوندا آکورد ۲۰۲۲ از دست می‌دهند. آکورد می تواند بیشتر کارهایی را انجام دهد که کراس اوور کامپکت متوسط شما می تواند انجام دهد، و فرمان پذیری آن در صورت مواجهه با جاده ای پر پیچ و خم، هیجان بیشتری را برای راننده به ارمغان می آورد. دو موتور توربوشارژ ارائه شده است، و همچنین یک پیشرانه هیبریدی که چرخش کارآمدتری را در رفت و آمد روزانه فراهم می کند. آکورد با صندوق عقب راحت و فضای کافی برای استراحت راحت چهار بزرگسال، شریکی ایده‌آل برای سفرهای جاده‌ای است که با مجموعه جامعی از ویژگی‌های استاندارد کمک راننده و سیستم اطلاعات سرگرمی بصری، بهتر شده است.

بیشتر بخوانید :  علت لرزش موتور چیست و چه باید کرد؟

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

 

به این مطلب امتیاز دهید