وبلاگ
۲۲ شهریور ۱۴۰۱

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو

قیمت پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو

پژو ۲۰۷ یکی از پرفروش ‌ترین ‌ها در کلاس سوپرمینی است و پژو ۲۰۷ با ترکیبی از سبک، فضا و طیف وسیعی از مشخصات و موتورها به فروش خود ادامه می ‌دهد. این رقیب هاچ بک سه در و پنج در فورد فیستا، فولکس واگن پولو و رنو کلیو نیز رانندگی خوبی دارد و نسبت به ۲۰۶ شکننده ای که جایگزین آن شده است، احساس کیفیت بالاتری دارد. هنوز چند علامت سوال در مورد قابلیت اطمینان وجود دارد، اما موتورهای بنزینی و دیزلی قوی عملکرد و راندمان را به خوبی ترکیب می‌ کنند و نسخه‌ های Oxygo با ارائه کمتر از ۱۰۰ گرم در کیلومتر آلایندگی دی ‌اکسید کربن و مالیات جاده صفر امتیازی را نسبت به دومی کسب می‌ کنند. و در حالی که خودروهای سطح پایه کاملاً کم مجهز هستند، هر ۲۰۷ از مشخصات متوسط به بالا دارای کیت های زیادی است.

موتورها، عملکرد و درایو

سهولت در رانندگی یکی از ویژگی های کلیدی پژو ۲۰۷ است. فرمان و پدال های آن سبک و آسان برای سوار شدن هستند و خودرو در اطراف شهر سرحال و چابک است. رانندگی به اندازه فورد فیستا، به ویژه در جاده های آزاد، دقیق و سرگرم کننده نیست، اما ۲۰۷ در مسافت های طولانی به اندازه کافی راحت است. مجموعه عظیمی از موتورهای بنزینی و دیزلی وجود دارد، اما خودروهای بنزینی سطح پایه ممکن است کمی احساس قدرت کنند و در هنگام فشار دادن صدا ایجاد کنند. بهتر است به سراغ یکی از دیزل ها بروید. اگرچه این ها می توانند در هنگام راه اندازی کمی تند باشند، اما با سرعت پایین می آیند و پاسخ مناسب و کارایی خوبی ارائه می دهند.

MPG، CO2 و هزینه های جاری

قیمت ها با بقیه کلاس سوپرمینی رقابتی است، اما از آنجایی که پژو ۲۰۷ مدتی است به فروش می رسد، ارزش آن را دارد که با فروشنده خود در مورد تخفیف مذاکره کنید. اگر می توانید آن را بپردازید، ارزش آن را دارد که از مدل های دسترسی سطح پایه نیز اجتناب کنید. تریم اکتیو سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌ها و آینه‌های برقی جلو، اتصال بلوتوث و USB را به همراه دارد، در حالی که خودروهای Allure رینگ‌های آلیاژی و سنسور پارک نیز دارند. دیزلی ها گزینه بهتری برای هزینه های جاری پایین هستند و به ویژه به مدل های Oxygo توجه کنید – اینها کمتر از ۱۰۰ گرم در کیلومتر CO2 منتشر می کنند، که به این معنی است که خریداران مجبور نیستند برای مالیات جاده بپردازند.

داخلی، طراحی و تکنولوژی

پژو ۲۰۷ یک منظره بسیار آشنا در جاده ها است، زیرا ثابت شده است که فروش بزرگی برای این شرکت است. با این حال این از ظاهر خوب آن کم نمی کند. دماغه بزرگ پژو و جلوپنجره دهانه گشاد به برجسته شدن خودرو کمک می کند، در حالی که مدل هایی از تریم آلور با مشخصات متوسط به بالا به عنوان استاندارد به رینگ های آلیاژی جذاب مجهز شده اند. در داخل، خودرو شروع به نشان دادن سن خود کرده است، با طراحی کاملاً مدرن و تیز مانند رقبایی مانند جدیدترین فورد فیستا و فولکس واگن پولو. و اگرچه روکش بسیار بهتر از ۲۰۶ قدیمی است، ۲۰۷ اکنون از نظر کیفیت داخلی به طور کلی از رهبران کلاس عقب مانده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو

اقتصادآنلاین – محسن بهرامی: قیمت سقف شیشه ای پژو ۲۰۷ اکنون به قدری بالا رفته که تقریباً از دایره خودروهای ارزان قیمت خارج شده است. چرا که قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای صفر کیلومتر به محدوده بیش از ۳۲۴ میلیون رسیده و بسیاری از مشتریان ایرانی توان خرید آن را ندارند.

این در حالی است که قیمت سقف شیشه ای پژو ۲۰۷ نسبت به مدل های سقف فلزی بیشتر است و این خودرو اکنون به رده محصولات تقریبا لوکس نزدیک شده است. پژو ۲۰۷ به موتور ۱٫۶ لیتری TU5 16 سوپاپ مجهز است و حداکثر قدرت آن معادل ۱۰۵ اسب بخار است. این هاچ بک کوچک نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می کند.

به گفته وب سایت IKCO، سه طرح فروش برای این مدل ارائه شده است. IKCO با پیش پرداخت ۲۲۸ میلیون ریالی (۵۰۱۰ دلاری) قول می دهد خودرو را در ۳۰ روز تحویل دهد. IKCO با سود ۱۸ درصد و برای تحویل در ماه های جولای یا آگوست، ۲۰۰ یا ۱۵۰ میلیون ریال (۴۳۰۰ دلار یا ۳۳۰۰ دلار) را به عنوان پیش پرداخت دریافت می کند. ۲۰۷i تقریباً همان طراحی بیرونی پژو ۲۰۶ محبوب را با تغییرات جزئی دارد. یکی از تفاوت های این دو مدل، طراحی داشبورد و چراغ جلو ارتقا یافته ۲۰۷ است. علاقه ‌مندان می‌توانند به وب‌سایت فروش آیکو esale.ikco.ir مراجعه کنند.

عملی بودن، راحتی و فضای صندوق عقب

بدیهی است که نسخه پنج در پژو ۲۰۷ از نظر کاربردی بودن نسبت به سه در برتری فوری دارد، اما هر کدام که بخواهید، فضای پای عقب بسیار عالی است. رقبای مدرن تر مانند فورد فیستا، فولکس واگن پولو و کیا ریو مطمئناً در اینجا برتری دارند. فضای صندوق عقب نیز بهترین خودروهای کلاس را دنبال می کند. ۲۰۷ ۲۷۰ لیتر فضای بار با صندلی های عقب در جای خود ارائه می دهد. می‌توان آن‌ها را صاف تا کرد، اما این به اندازه سایر سوپرمینی‌ها ساده نیست. همچنان جلوی یک جعبه دستکش با اندازه مناسب است و در خودروهای دارای تهویه مطبوع، بخشی از آن خنک می شود.

قابلیت اطمینان و ایمنی

Euro NCAP به پژو ۲۰۷ پنج ستاره برای محافظت از سرنشینان در تست‌های تصادف مستقل خود اعطا کرد و این خودرو به طور استاندارد دارای شش کیسه هوا است. با این حال، کنترل پایداری گزینه ای است به جز جدیدترین مدل های Oxygo و Oxygo+ با مشخصات بالا – برای مدلی که توسط بسیاری از رانندگان جوان به عنوان اولین خودروی خود در نظر گرفته می شود، ناامید کننده است. کیفیت ساخت کابین هنوز باعث نگرانی است، به خصوص در مقایسه با پیشروهای کلاس مانند فورد فیستا، فولکس واگن پولو و کیا ریو. قابلیت اطمینان نیز نقطه قوت خاصی نیست، زیرا ایرادات الکتریکی اغلب توسط مالکان گزارش می شود، اما ۲۰۷ عملکرد بهتری در بررسی های رضایت راننده ما نسبت به سوپرمینی های قبلی پژو داشته است.

بیشتر بخوانید :  گیربکس اتوماتیک DSG چیست؟

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

5/5 - (1 امتیاز)