وبلاگ
۲۲ شهریور ۱۴۰۱

مشخصات کیا ریو مونتاژ و بررسی تخصصی

مشخصات کیا ریو مونتاژ و بررسی تخصصی

کیا ریو مونتاژ (بررسی اجمالی )

کیا ریو در بهترین حالت حمل و نقل ارزان و ساده را نشان می دهد. مصرف سوخت کارآمد و ارزان، اما با پیچیدگی و ویژگی‌های شگفت‌انگیز رانندگی نسبت به قیمت، این ساب کامپکت ارزش مناسبی را برای پول فراهم می‌کند. این خودرو به صورت سدان یا هاچ بک در دسترس است، اما هیچ یک از مدل های بدنه فضای زیادی در صندلی عقب یا قسمت بار ندارند. Apple CarPlay و Android Auto تجهیزات استاندارد هستند و چندین ویژگی کمک راننده اختیاری هستند. اکنون که بسیاری از رقبای آن – از جمله شورت سونیک، هوندا فیت، و تویوتا یاریس – بازار را ترک کرده اند، ریو یکی از آخرین خودروهای جدید واقعا ارزان باقی مانده است و به اندازه کافی خوب است که تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم.

چه چیز جدیدی به ریو ۲۰۲۲ اضافه شده است؟

امسال هیچ خبر مهمی در مورد خط ریو وجود ندارد. امنیت ضد سرقت با یک بی حرکت کننده موتور استاندارد بهبود یافته است که از روشن شدن خودرو با هر چیزی غیر از کلید احتراق که همراه آن است جلوگیری می کند. ریو همچنین اکنون دارای لوگوی شرکتی بازطراحی شده کیا است که آخرین مدل در خط تولید این نشان است.

قیمت کیا ریو ۲۰۲۲ چقدر است؟

ما از سدان ریو LX 17145 دلاری صرف نظر می کنیم و به جای سدان S 17785 دلاری یا هاچ بک S 18085 دلاری که هر دو دارای سیستم اطلاعات سرگرمی، ویژگی های قدرت و تهویه مطبوع خوب هستند، صرف نظر می کنیم. هر ریو دارای گارانتی ۵ ساله/۶۰۰۰۰ مایلی است. پکیج فناوری ترمز اضطراری خودکار، چراغ های جلو LED و استارت بدون کلید را اضافه می کند.

ما فکر می کنیم چند صد دلاری که ریو LX پایه را از مدل S جدا می کند ارزش دارد. دومی یک دسته وسط، کروز کنترل، خروجی USB عقب، صندلی عقب تاشو تقسیم‌ شونده با پشت سری‌ های قابل تنظیم و ورود بدون کلید را اضافه می ‌کند. S همچنین گزینه های مطلوبی مانند هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار، رادیو ماهواره ای SiriusXM، چراغ های جلو LED و غیره دارد. از آنجایی که هاچ بک فضای بار بیشتر و حجم سرنشینان کمی بهتر می کند، ما آن را به سدان توصیه می کنیم.

موتور، گیربکس و عملکرد

ریو از یک موتور ۱٫۶ لیتری چهار خطی با قدرت ۱۲۰ اسب بخار بهره می برد و تنها انتخاب گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته است. این سریع‌ترین خودرو در این بلوک نیست، اما یک مدل هاچ‌بک ۲۰۲۱ که ما آزمایش کردیم به سرعت ۶۰ مایل در ساعت در ۸٫۶ ثانیه کافی رسید – همتراز با بسیاری از کراس اوورهای ساب کامپکت. جالبتر اینکه ریو به لطف ساختار محکم و سیستم تعلیق به خوبی تنظیم شده، دست اندازها را برای چنین خودروی کوچکی به خوبی جذب می کند. همچنین عملکرد خوبی در کنترل چرخش بدن در گوشه ها دارد. فرمان بی حس آنقدر که ما ترجیح می دهیم ارتباط برقرار نمی کند، اما به خوبی وزن و دقیق است.

مصرف سوخت و MPG دنیای واقعی

EPA تخمین می زند که سدان و هاچ بک ریو ۳۳ مایل بر گالن در شهر و ۴۱ در بزرگراه درآمد داشته باشند. این ارقام مشابه هیوندای اکسنت هستند و کمی بهتر از نیسان ورسا هستند. در آزمایش مصرف سوخت در بزرگراه با سرعت ۷۵ مایل در ساعت در دنیای واقعی، یک هاچ بک ریو مدل ۲۰۲۱ به ۳۹ مایل در هر گالن دست یافت که تقریباً دو مایل در هر گالن کمتر از امتیاز بزرگراه EPA است. برای اطلاعات بیشتر در مورد مصرف سوخت ریو، به وب سایت EPA مراجعه کنید.

داخلی، راحتی و باربری

Simplicity نام بازی داخل ریو است و این کمی هم نیست. در واقع، داشبوردی تمیز و با کاربری آسان را با کنترل های آب و هوا و صدا ارائه می دهد. پلاستیک سخت زیادی وجود دارد، اما بافت خوبی دارد، و ظاهر کلی داخلی برای یک ساب کامپکت بالغ و پیچیده است. فضای صندلی های جلوی کیا بیش از حد کافی است، اما سرنشینان صندلی عقب به دلیل فضای پا محدود، چندان خوشحال نخواهند بود. هاچ بک ریو فضای بیشتری نسبت به صندوق عقب سدان فراهم می کند، اما اگر قصد دارید بار زیادی را حمل کنید، کیا انتخاب خوبی نیست. ما ناامید شدیم که متوجه شدیم صندلی‌ های تا شده کف بار مسطح در دریچه را ایجاد نمی‌ کنند. کنسول وسط آن و جیب های درب آن دارای اندازه رقابتی است.

اطلاعات سرگرمی و اتصال

ریو به صورت استاندارد با یک صفحه نمایش لمسی ۸٫۰ اینچی عرضه می شود که جدیدترین گزینه های بی سیم آینه کاری گوشی های هوشمند را برای گوشی های اپل و اندروید ارائه می دهد. یک سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته در تریم S اختیاری است که سیستم تلماتیک UVO کیا و رادیو ماهواره‌ای SiriusXM را اضافه می ‌کند.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده

اگرچه ریو به اندازه برخی از رقبا از فناوری کمک راننده برخوردار نیست، اما با هشدار برخورد از جلو، دستیار حفظ خطوط و ترمز اضطراری خودکار در دسترس است. با این حال، مدل های پایه فاقد چنین تجهیزاتی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نتایج تست تصادف ریو، از وب سایت های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) دیدن کنید. ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

  • هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری خودکار موجود است
  • هشدار خروج از خط و کمک حفظ موجود است

پوشش گارانتی و نگهداری

کیا به دلیل پوشش گارانتی چشمگیر شهرت خوبی دارد و ریو تقریباً با پسر عموی شرکتی خود – Accent – در بالای این بخش مطابقت دارد. با این حال، هیچ گونه تعمیر و نگهداری رایگان ارائه نمی دهد.

  1. گارانتی محدود پنج سال یا ۶۰۰۰۰ مایل را پوشش می دهد
  2. گارانتی پیشرانه ۱۰ سال یا ۱۰۰۰۰۰ مایل را پوشش می دهد
  3. بدون تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده رایگان

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

5/5 - (1 امتیاز)
بیشتر بخوانید :  لوازم اسپرت ام جی 6