وبلاگ
۱۹ شهریور ۱۴۰۱

مشخصات و بررسی تخصصی و قیمت ۲۰۷i

بررسی مدل

پژو ۲۰۷ در سال ۲۰۰۶ به عنوان جایگزینی برای ۲۰۶ محبوب به نمایشگاه ‌ها راه یافت و هر دو رقبای معتبری برای واکسهال کورسا و فورد فیستا بودند.۲۰۷ بر روی پایه‌ های کاملاً جدید ساخته شده بود – شاسی معروف به “Platform One” – و از زمان عرضه با طیف خوبی از موتورهای بنزینی و دیزلی عرضه می ‌شد. نسبت به قیمتش هم خیلی مجهز بود. همانند ۲۰۶ قبلی، ۲۰۷ جدید با بدنه های سه و پنج در و همچنین یک استیت (SW) و یک کانورتیبل (CC) ارائه شد.

پژو همچنین سقف تمام قد شیشه ای پانوراما سیلو را که بر روی سوپرمینی نصب شده بود، ساخت که مسلماً یک ویژگی شیک است و در مدل هایی با این قیمت در آن زمان بسیار نادر است.

در سال ۲۰۰۷ پژو ۲۰۷ خود را به عنوان یک هات هچ GTI با موتور ۱٫۶ لیتری توربوشارژ بنزینی بی ام و عرضه کرد، اگرچه برای علاقه مندان کمی ناامید کننده بود. به خصوص برای آن دسته از طرفداران نمادین ۲۰۵ GTI.

آخرین مدل

پژو در سال ۲۰۰۹ یک نسخه فیس لیفت شده از ۲۰۷ را معرفی کرد که دارای ظاهری جدید بازطراحی شده، انتخاب گسترده تر رنگ ها و جزئیات بیشتر کرومی است.

مدل به روز شده همچنین از نسخه قدرتمندتر GTI بهره می برد که قدرت آن به ۱۷۲ اسب بخار افزایش یافته است. در سایر نقاط این محدوده، موتورهای دیزلی با معرفی یک نوع دیزلی جدید Economique تمیزتر شدند. این امر انتشار CO2 پایینی به میزان ۹۹ گرم در کیلومتر داشت که به واجد شرایط بودن خودرو برای دریافت مالیات جاده رایگان کمک کرد.

در اواخر عمر ۲۰۷، تریم جدید Millesim نیز به عنوان آخرین محصول برای ۲۰۷، در کنار مدل محدود S16 پر زرق و برق معرفی شد تا موفقیت سازنده فرانسوی در مسابقات رالی را جشن بگیرد.

در سال ۲۰۱۲، پژو ۲۰۷ را با مدل ۲۰۸ نسل جدید جایگزین کرد – سیاست نامگذاری شرکت در آن زمان چنین بود.

ارزش مالی

هنگامی که در سال ۲۰۰۶ جدید بود، می توانید یک ۲۰۷ را با قیمت کمتر از ۹۰۰۰ پوند انتخاب کنید، که نشان می دهد با توجه به قیمت یک پژو ۲۰۸ جدید (جایگزینی برای ۲۰۷) از ۱۴۵۰۰ پوند، قیمت ها از آن زمان تا کنون چقدر افزایش یافته است.

تجهیزات استاندارد معقول است، با مدل ‌های سطح پایه که دارای سی ‌دی پلیر، فرمان برقی، چرخ‌ های فولادی و شیشه‌ های برقی هستند، اما نه بیشتر. مدل‌ های اسپرت بهترین نمونه ‌ها به نظر می‌ رسند، این نسخه‌ ها با رینگ‌ های آلیاژی و تهویه مطبوع عرضه می‌ شوند.

سوپرمینی فرانسوی ارزش خود را به‌خوبی حفظ نکرده است، به این معنی که قیمت‌های دست دوم پایین شروع می‌شود. مسافت پیموده شده زیاد، اما مرتب، نمونه هایی را می توان با کمتر از ۱۰۰۰ پوند خریداری کرد، اگرچه حدود ۱۳۰۰ پوند چیزی قابل ارائه تر را خریداری می کند. ما یک مدل ثبت شده در سال ۲۰۰۶ را با ۶۰۰۰۰ مایل در ساعت، در تریم ‘S’ و با سابقه خدمات خوب به قیمت ۱۲۹۵ پوند دیدیم. نمونه های فیس لیفت نیز ارزش خوبی دارند، با حدود ۲۰۰۰ پوند خرید یک خودروی ۲۰۱۰ با تریم Verve متوسط ​​که حدود ۷۰۰۰۰ مایل را طی کرده است.

مدل‌های کانورتیبل شیک ارزش خود را کمی بهتر نگه می‌ دارند، اگرچه هنوز هم یکی از ارزان ‌ترین راه‌ها برای خودروهای سقفی هستند و در ماه‌ های تابستان فوق‌ العاده هستند. انتظار دارید برای یک نمونه خوب ارائه شده و مسافت پیموده شده کم از ۲۰۷ CC چیزی کمتر از ۲۰۰۰ پوند بپردازید. گونه های Estate ‘SW’ نیز قیمتی مشابه با کانورتیبل دارند.

ظاهر و تصویر

در مقایسه با ۲۰۶ تا حدودی ضعیف، اگر دوست ‌داشتنی باشد، ۲۰۷ در واقع یک مدل کاملاً هوشمند بود. برای مثال، ظاهر جذاب ‌تری نسبت به فورد فیستا در آن زمان ارائه می ‌کرد. ۲۰۷ به طرز محسوسی بزرگتر از خودروی قبلی بود، اگرچه تناسب خوبی داشت. جلوپنجره بزرگ برای همه جذاب نیست، اما ظاهری متمایز به ۲۰۷ در جاده می دهد. طیف وسیعی از گزینه های رنگی پررنگ نیز به افزودن به سبک سوپرمینی فرانسوی کمک می کند، در حالی که سقف پانورامای اختیاری در آن زمان مورد استقبال سوپرمینی ها بود و به عنوان استاندارد در نسخه های ویژه سیلو عرضه می شد.

فضای داخلی همه آن چیزی است که در آن زمان باید از یک سوپرمینی انتظار داشته باشید – پلاستیک های ارزان قیمت فراوان، کابینی تاریک و کمی لوکس. نکته مثبت این است که با صفحه نمایش مرکزی بلند برای رادیو در بالای داشبورد در تزئینات گران‌تر عرضه می‌شود، در حالی که چیدمان کلی خوب است، با طرح‌بندی نامرتب و صفحه‌های ساده برای استفاده. صندلی ها نیز بسیار راحت هستند و ۲۰۷ به طرز شگفت انگیزی برای یک سوپرمینی ارزان قیمت اصلاح شده است.

۲۰۷ در حالی که طبیعت سرگرم کننده مدل هایی مانند فورد فیستا را ارائه نمی دهد، خودرویی ساده و آسان برای رانندگی است که آن را برای انجام وظایف شهری عالی می کند. فرمان در سرعت های پایین سبک است، اما در سرعت های بالاتر وزن اضافه می کند و قرار دادن آن را آسان و در جاده های پر پیچ و خم بسیار لذت بخش می کند. با این حال، گیربکس ناامید کننده است و به طور استثنایی مبهم است، به این معنی که تغییرات نرم تقریبا غیرممکن است. همانطور که قبلا ذکر شد، ۲۰۷ در زمینه راحتی و یک تجربه رانندگی آرام و بدون سر و صدا ارائه می دهد که برای خریداران خاص جذاب خواهد بود.

فضا و کاربردی

علیرغم اینکه ۲۰۷ کمی بزرگتر از ۲۰۶ است که جایگزین آن می شود، آنقدرها هم که فکر می کنید جادار نیست. صندوق عقب ۲۷۰ لیتری برای این کلاس متوسط ​​است، اگرچه هنوز هم باید فضای کافی برای خرید کیسه های فراوان و چند چمدان کوچکتر فراهم کند.

با این حال، فضای عقب ناامید کننده است. فضای کافی در پشت برای بزرگسالان متوسط ​​وجود ندارد که بتوانند راحت بنشینند، زیرا ۲۰۷ فضای پا و سر را به خطر انداخته است. سقف شیشه ای پانوراما اختیاری فقط وضعیت را بدتر می کند. از جنبه مثبت، فضای ذخیره‌سازی زیادی در اطراف کابین وجود دارد، زیرا این مدل دارای تعداد زیادی جا لیوانی بزرگ و همچنین یک جعبه دستکش بزرگ با تهویه مطبوع است که می‌تواند به عنوان یک کیسه خنک عمل کند.

بیشتر بخوانید :  آشنایی با موتور جی دی آی

در حالی که ۲۰۷ آن سطحی از وسایل کمک ایمنی را که در جدیدترین سوپرمینی ها می یابید ندارد، اما تا به امروز همچنان یک خودروی ایمن است. Euro NCAP در سال ۲۰۰۶ به ۲۰۷ پنج ستاره ایمنی اعطا کرد که این مدل با شش کیسه هوا، ترمزهای ضد قفل و کنترل الکترونیکی پایداری به صورت استاندارد عرضه می شد.

موتورها

پژو ۲۰۷ را با طیف وسیعی از موتورها در طول عمر خود عرضه کرد.

۲۰۷ قبل از اینکه ظهور موتورهای بنزینی توربوشارژر بازار خودروهای کوچک را در اختیار بگیرد به بازار عرضه شد، به این معنی که در سمت موتور بنزینی، شما می توانید بین موتورهای ۱٫۴ لیتری با تنفس طبیعی کمتر و یک واحد ۱٫۶ لیتری سریعتر انتخاب کنید. کسی است که باید برای آن رفت.

واحد ۱٫۴ لیتری با انتخاب خروجی ۷۵ یا ۹۰ اسب بخار ارائه شد، در حالی که ۱٫۶ لیتری ۱۱۰ اسب بخار قدرت تولید می کرد. واحد دوم را می توان با یک گیربکس اتوماتیک نیز در کنار یک جعبه دنده پنج سرعته دستی، که در بقیه محدوده نصب می شود، داشت.

مدل پانچی ۲۰۷ GTI از موتور ۱٫۶ لیتری بنزینی توربوشارژ ب ام و با قدرت ۱۷۲ اسب بخار استفاده می کرد. این بدان معناست که این مدل می تواند در کمتر از هفت ثانیه از ۰ تا ۶۰ مایل در ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۳۷ مایل در ساعت ادامه دهد.

وقتی صحبت از موتورهای دیزلی می شود، گزینه ای بین موتورهای ۱٫۴ و ۱٫۶ لیتری توربوشارژ وجود دارد. اولی ۷۰ اسب بخار قدرت تولید می کند و دومی با ۹۰ یا ۱۱۰ اسب بخار قدرت ارائه می شود. واحدهای قدرتمندتر با افزایش عملکرد، اما کاهش کمی در مصرف سوخت، بهترین گزینه برای ۲۰۷ هستند.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

به این مطلب امتیاز دهید