وبلاگ
۱۵ شهریور ۱۴۰۱

قیمت bmw x6 و بررسی تخصصی

قیمت bmw x6

مشخصات قیمت bmw x6 و بررسی تخصصی

هجوم بی ‌ام ‌و به خودروهای شاسی ‌بلند در سال ۲۰۱۵ و با عرضه X6 بزرگ بیشتر شد.

X6 که حول پایه ‌های واگن X5 طراحی شده است، از روند اختلاط و تطبیق سبک ‌های بدنه SUV و کوپه پیروی می ‌کند تا بخش جدیدی را برای شرکت‌ های خودروسازی ایجاد کند. نسل دوم X6 در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد و صندلی پنجم را به فضای داخلی خودروی کوپه پنج در اضافه کرد.

X6 با قیمت ۱۳۰,۹۰۰ دلار برای X Models X6 Xdrive30D M Sport تا ۲۳۳,۹۰۰ دلار برای X Models X6 M Competition، با موتورهای مختلفی از جمله موتور ۳٫۰ لیتری شش سیلندر بنزینی و دیزلی، توربو دوقلو ۴٫۴- ارائه می شود. لیتری V8 بنزینی تمامی X6 ها به صورت استاندارد دارای سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک هستند.

رنگ های خودرو بی ام و X6

خودرو بی ام و X6 در رنگ های زیر ساخته شده است:

  • بی ام و X6 رنگ
  • آلپاین سفید
  • کربن سیاه
  • سفید معدنی
  • خاکستری قطبی
  • منهتن
  • ریورساید آبی

BMW X6 داخلی

فضای داخلی جدیدترین نسل BMW X6 شیک و مجلل است، اگرچه شاید آنطور که طراحی بیرونی آن نشان می دهد اسپرت نباشد. این یک کابین بزرگ است و حتی فضای کافی برای بزرگسالان ردیف دوم را با وجود خط سقف شیبدار دارد کنید. داشبورد ب‌ ام ‌و قابل پیش‌بینی است، هرچند بسیار شیک و تزئینات چرمی (و همچنین گرم‌ کن صندلی ‌های جلو) در همه X6 ها استاندارد است.

صندلی های BMW X6

BMW X6 زیر با پنج صندلی در دسترس است. تودوزی چرم Vernasca در تمام انواع استاندارد با انتخاب رنگ سفید عاج، قهوه، تاکورا قرمز یا مشکی عرضه می شود. بسته اختیاری M Sport شامل چرم مشکی Vernasca با دوخت کنتراست است. چرم بی ‌ام ‌و انفرادی «مرینو» به‌عنوان یک اضافه اختیاری در همه انواع با انتخاب: سفید عاج، قهوه‌ای یا مشکی در دسترس است.

آیا BMW X6 ماشین خوبی است؟

BMW X6 یک SUV بزرگ به سبک کوپه با موتورهای قوی و صندلی برای پنج نفر است. این نسخه شیک‌ تر از BMW X5 و جایگزینی برای مرسدس GLE کوپه و پورشه کاین کوپه است.

X6 نسبت‌ های کلاسیک و درشتی را به شما ارائه می‌ کند که از یک آفرود انتظار دارید، اما همچنین سقفی با زاویه‌ ای بی ‌نظیر که خطوط براق یک خودروی اسپرت را بازتاب می ‌دهد. همانطور که در BMW های اخیر وجود دارد، مشبک علامت تجاری «کلیه» اکنون بسیار زیاد است. همچنین با نورپردازی در دسترس است تا آن را حتی بیشتر و چشم نوازتر کند.

ظاهر و ظاهر بسیار BMW X5 است که چیز خوبی است. این یک طراحی جالب اما چیدمان دکمه عملکردی دارد و همه چیز به خوبی کنار هم قرار گرفته است. همچنین به این معنی است که سیستم اطلاعات سرگرمی حرفه‌ای BMW را دریافت می ‌کنید که استفاده آسان، خیره‌کننده و مملو از آخرین فناوری است.

چه چیزی در بی ام و X6 2022 جدید است؟

سیستم چهار چرخ متحرک اکنون در خط تولید X6 2022 استاندارد است، اما در غیر این صورت این کراس اوور با تغییرات اندکی به سال ۲۰۲۲ منتقل می شود.

X6 مانند X5 است که یک غول پا بر روی آن گذاشته است. خط سقف شیبدار عقب آن به نام سبک، محموله و اتاق سر صندلی عقب را خرد می کند. در داخل، این همان چیزی است که یک X5، حداقل در جلو. از یک سیستم اطلاعات سرگرمی فوق العاده، مواد عالی و طراحی ماجراجویانه، فناوری زیادی خواهید یافت. انتخاب های موتور از یک ۶ سیلندر دو توربو قوی تا دو V-8 با تقویت مشابه در انواع M50i و X6 M متغیر است.

X6 با هندلینگ مناسب و سواری آرام در اکثر پیکربندی ها (به جز M Competition) از سنگینی خود سرپیچی می کند. سرگرم کننده است، اما هرگز زیرک نیست، زیرا در گوشه و کنار حرکت می کند. مصرف سوخت نقطه قوت X6 نیست، به خصوص با قدرت ۸ سیلندر. ترمز اضطراری خودکار استاندارد است، اما BMW برای فناوری های بیشتر کمک راننده مانند عملکردهای تغییر خط خودکار هزینه اضافی می گیرد.

قیمت BMW X6 2022 چقدر است؟

سطح تجهیزات عمدتاً مطابق با قیمتی است که از حدود ۷۰ هزار دلار شروع می شود و می تواند به بیش از ۱۲۰ هزار دلار برسد. برای صندلی‌ های شیک ‌تر و کروز کنترل تطبیقی ​​هزینه بیشتری می‌پردازید، اما X6 با تجهیزات مناسب حدود ۸۰ هزار دلار قیمت دارد.

ممکن است به دلیل تعادل بین قدرت و راحتی روزمره، به سراغ M50i برویم.

آیا بی ام و X6 خودروی خوش قیافه ای است؟

اکثرا ترجیح می دهند که خطوط معمولی دو جعبه‌ ای و فضای بار کاربردی‌ تر (بدون اشاره به قیمت پایین ‌تر) X5 داشته باشیم. اما اگر یک کراس اوور SUV شیک مورد علاقه شماست، بی ام و X6 2022 حداقل سبک خود را به خوبی انجام می دهد.

X6 تا خط بین درهای جلو و عقب شبیه X5 به نظر می رسد. از آنجا، سقف آن مانند یک هاچ بک به سمت عقب شیب می کند و به سمت دم پرت می رود. جزئیات بر اساس تریم و بسته بندی متفاوت است، به طوری که خودروهای استاندارد در مقابل نسخه‌های فوق‌العاده‌تر M کمی ملایم به نظر می ‌رسند. این خودرو برای رانندگانی نیست که به ظرافت اهمیت می دهند، بنابراین درمان M در اینجا به خوبی کار می کند.در داخل، X6 دوباره X5 است، اگرچه نمای بیرونی جسورانه آن ترکیب‌ های ماجراجویانه‌ تری را تشویق می ‌کند. به رنگ سیاه یا خاکستری ملایم بسنده نکنید.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

5/5 - (1 امتیاز)
بیشتر بخوانید :  مقایسه هیوندای جنسیس و هیوندای آزرا