محصولات
۲۵ آبان ۱۴۰۰

موتور مزدا ۳۲۳ استوک و در حد نو

موتور مزدا ۳۲۳

مزایا و معایب خودروی مزدا ۳۲۳ چیست؟ مشخصات فنی موتور مزدا ۳۲۳ چیست؟ قیمت موتور مزدا چقدر است؟ چرا خودروی مزدا تا این حد محبوب شده است؟ مشصات فنی خودروی لوکس مزدا ۳۲۳ چیست؟ چرا باید مزدا بخریم؟ نحوه تعمیر و نگهداری از موتور مزدا ۳۲۳ چگونه است؟ و بسیاری سوالات دیگر در مورد خودروی مزدا یا موتور مزدا که با هم در همین مقاله پاسخ تمامی آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر قصد خرید مزدا دارید یا دارای خودروی مزدا ۳۲۳ هستید خواندن این مقاله از لوازم یدکی نظری را به شما پیشنهاد می کنم. با ما همراه باشید.

آشنایی با خودروی مزدا ۳۲۳

مزدا ۳۲۳ یکی از خودروهای ژاپنی است که بسیار با کیفیت و محبوب می باشد. این خودرو جزو خودروهای نوستالژی دهه ۸۰ محسوب می شود. مزدا مستقیما با پژو ۴۰۵ ، سمند و پژو پارس در یک رده قرار می گیرد. جالب است بدانید که امروزه هنوز خرید خودروی مزدا ۳۲۳ در مقابل خودروهای ایرانی طرفداران بیشتری دارد. که در ادامه مزایا و معایب این خودروی همه پسند را برای شما شرح می دهیم.

آشنایی

یکی از مهم ترین قطعات هر خودرویی موتور آن می باشد. مزدا ۳۲۳ یک موتور ۱۶۰۰ سی سی دارد که دارای ۱۰۵ اسب بخار قدرت می باشد. با توجه به قدرت بالایی که موتور مزدا دارد از مصرف سوخت بسیار پایینی برخوردار می باشد. خوب است بدانید که این خودرو هر صد کیلومتر حدود ۶ لیتر بنزین مصرف می کند. بنابراین در صورتی که تمایل داشتید خودروی شهری داشته باشید و از مصرف سوخت کم بهره مند شوید ما به شما خودروی مزدا ۳۲۳ را پیشنهاد می کنیم. خودروهای دیگر مانند پژو و سمند مصرف سوخت بسیار زیادی دارند و تقریبا دو برابر مزدا ۳۲۳ سوخت مصرف می کنند.

شاید در وهله ی اول توان موتور مزدا این خودرو که ۱۰۵ اسب بخار می باشد خیلی به چشم نیاید. اما خوب است بدانید که این خودرو به واسطه گیربکس های قوی و بی نظیری که دارد به خوبی می تواند قدرت خود را به چرخ های جلو منتقل کند. این خودرو توانسته است در شتاب گیری بسیاری از خودروهای هم رده خود را کنار بزند و بر آن ها پیروز گردد. با توجه به میزان مصرف سوخت بسیار پایینی که این خودرو دارد خودرویی بسیار سرحال و پرشتاب می باشد. می توان گفت که تکنولوژی استفاده شده در موتور مزدا ۳۲۳ بسیار جلوتر و پیشرفته تر از زمان خود می باشد. تعویض دنده های این خودروی پرطرفدار در حالت دستی بسیار نرم می باشد. در مدل اتوماتیک نیز کاملا بی صدا و بسیار لذت بخش می باشد. اگر می خواهید یک تجربه لذت بخش از رانندگی را داشته باشید ما به شما خرید خودروی مزدا ۳۲۳ را پیشنهاد می کنیم.

آشنایی با مزایای خودروی مزدا ۳۲۳

  • در صورتی که به دنبال خودرویی هستید که تا ۵۰ هزار کیلومتر رانندگی شما را اذیت نکند و حتی شما را مجبور به باز کردن کاپوت نکند، مزدا ۳۲۳ بهترین و مناسب ترین گزینه انتخاب می باشد.
  • بسیار خوب می تواند سر پیچ ‌ها و در هنگام مانور خودروی شما را کنترل کند و شما را راضی نگه دارد.
  • در صورتی که دنبال ABS, EBD واقعی و متفاوت می باشید مزدا ۳۲۳ بهترین گزینه است.
  • این خودروی دارای صندلی های راحت و جا دار برای تمامی سرنشین‌ ها می باشد.
  • موتور این خودرو دارای صدای خوبی است و صدای موتور در هنگام رانندگی شما را اذیت نمی کند.
  • کم استهلاک بودن تمامی قطعات و در دسترس بودن آن ‌ها یکی از مهم ترین مزیت های این خودرو می باشد.
  • بدنه خودرو، به دلیل باریک بودن و جا نمایی مناسب، دید بسیار خوبی را به راننده و سرنشینان می دهد.
  • قابلیت سانروف شدن برای تهویه هوا بسیار مطبوع داخل کابین خودرو
  • این خودرو دارای آینه ‌های برقی تا شونده می باشد.
  • دارای مکان مناسب برای نصب ال سی دی می باشد.

آشنایی با معایب خودروی مزدا ۳۲۳

  • با توجه به اینکه سال ساخت این خودرو بر می گردد به حدود ۲۰ سال پیش بنابراین نمی توانید توقع داشته باشید که با یک خودروی کم مصرف و اقتصادی روبرو شوید. اما خوب برای مصرف شهری گزینه بسیار مناسبی می باشد.
  • یکی از مهم ترین مشکلات و ایرادات این خودرو در سرعت بالا می باشد. به صورتی که خودرو در سرعت های بالای مانند ۱۴۰ یا ۱۵۰ کیومتر بر ساعت خودرو اوج گرفته اما بیشتر از این مقدار خودرو تمایلی به حرکت بیشتر را ندارد. این را افرادی که دارنده ی این خودرو می باشند عنوان نموده اند. پس حتما این موضوع را امتحان کنید.
  • در صورتی که تمایل دارید در حین رانندگی از حرکات نرم و بی دردسر استفاده کنید مدل دنده اتومات این خودرو می تواند گزینه مناسب شما باشد. اما اگر عاشق سرعت و مانورهای مختلف می باشید در خودروی دنده اتومات مزدا ۳۲۳ خبری از حالت ترونیک و … نمی باشد.
  • ترمز های عقب خودرو مزدا ۳۲۳ به شکل کاسه ای می باشند که این اصلا خوب نیست.
  • لاستیک های این خودرو به صورت پیشفرض بسیار کوچک است که قدرت ترمز را پایین می آورد.

خرید موتور مزدا ۳۲۳

با توجه به تمامی مواردی که در بالا گفتیم خودروی مزدا ۳۲۳ با توجه موتور بسیار قوی و مصرف سوخت بهینه ای که دارد یک گزینه بسیار مناسب می باشد. اگر قصد خرید موتور این مدل مزدا را دارید می توانید به راحتی با شماره های درج شده در سایت لوازم یدکی نظری تماس حاصل فرمایید. شما می توانید خرید خود را از طریق همین سایت و به صورت غیر حضوری نهایی کنید. یا می توانید به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

قیمت موتور مزدا ۳۲۳ چقدر است؟

قیمت موتور این خودرو بسیار متفاوت می باشد و به عوامل متعددی بستگی دارد. عواملی همچون آکبند یا دست دوم بودن نرخ دلار، تورم بازار و … به همین دلیل بهتر است با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید از قیمت  و مشخصات این قطعه اطلاع پیدا کنید.

آشنایی با فروشگاه لوازم یدکی خودرو نظری

فروشگاه تخصصی لوازم یدکی خودرو نظری، ارائه دهنده انواع قطعات استوک و فابریک خودرو از جمله قطعات موتوری، بدنه، سرسیلندر، موتور مزدا ۳۲۳، کومپرسور و … می باشد. این فروشگاه آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز به صورت حضوری و یا آنلاین می باشد. شما می توانید جهت سفارش و یا دریافت مشاوره در مورد خرید قطعاتی همچون انواع سرسیلندر، انواع موتور، انواع گیربکس و … با شماره های اعلام شده در همین سایت تماس بگیرید. یا حتی از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام با ما در ارتباط باشید.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید :