وبلاگ
۲۲ شهریور ۱۴۰۱

مشخصات و قیمت تیگو ۷ بررسی تخصصی

قیمت تیگو 7

شاسی بلندهای خانوادگی یا کراس اوور سایز متوسط یکی از پایه های اصلی در بازار خودرو بوده است. زمانی بود که SUV برای افراد ثروتمند در نظر گرفته شده بود، اما اخیراً، افراد مقرون به صرفه‌تر با ویژگی‌هایی که شما می ‌خواهید با مدل‌ های پرچم ‌دار سطح بالایی مرتبط کنید، ظاهر شده ‌اند. اخیراً، شرکت خودروسازی چری با محصولات مقرون به صرفه و در عین حال درجه یک به خودروهای اروپایی رقیب وارد شده است. محدوده Tiggo در خط مقدم این فشار از چری قرار دارد.

تیگو ۷ پرو یک SUV سایز متوسط است. اساساً، این برادر بزرگ ‌تر تیگو ۴ پرو و درست زیر تیگو ۸ پرو، بزرگ ‌ترین این سه ‌گانه است. در اینجا واضح است که Tiggo 7 Pro از «سندرم کودک وسط» رنج نمی ‌برد. هدف این وسیله نقلیه رقابتی بخش بالاتری از بازار است و خود را به خوبی جا می ‌اندازد.

طراحی ظاهر

Tiggo7Pro استایل تهاجمی و زاویه دار در جلو را انتخاب می کند. این کار با چراغ ‌های جلویی LED که در یک کوره شش ضلعی ادغام می‌ شوند با رنگ‌ های خوش طعم کروم انجام می ‌شود. در کوره کوره ‌هایی از کروم با خطوط نازک و در عین حال سنگین کروم شبیه خط چشم اطراف چراغ‌های جلو دیده می‌ شود. می توانید بگویید که یک سازنده آلمانی خاص از این طرح الهام گرفته است. می توانید حدس بزنید کجاست.

با حرکت در کنار و عقب، طراحی زاویه‌دار نرم می‌شود و با رنگ دو رنگ و نشان T روی گلگیر از هم جدا می‌شود. قسمت عقب به زوایای نرم‌ تری تغییر می‌کند و با یک نوار نوری زیبا برای چراغ‌های عقب عقب که عملکردی در سراسر درب عقب دارد. به نظر می رسد کاملا بخش در شب است. نه تنها این، یک اسپویلر بزرگ عقب که ظاهر را کامل می کند، به عناصر اسپرت خودرو می افزاید.

اگر صحبت از اسپرت شد، چرخ‌های ماشینکاری شده دو رنگ با کالیپرهای ترمز قرمز رنگ نیز دریافت می‌کنید. طراحی Tiggo 7 Pro برای چشمان دلپذیر است و طراحی بیرونی کاملاً منسجمی دارد که مطابق با روندهای فعلی طراحی یورو است.

فضا و داخلی

نمای داخلی تیگو ۷ پرو کاملاً شبیه به نوار تیگو ۴ پرو است که برخی تفاوت ها در طراحی وجود دارد. کابین با مواد نرم و لطیف با کیفیتی پوشیده شده است. با کمال تعجب، چرم روی صندلی ‌ها و فرمان کاملاً مصنوعی است. در کنار مواد به کار رفته در داشبورد، احساس سایش سختی دارد. برای جدا کردن مواد مات، قطعات تزئینی مشکی براق را نیز دریافت می ‌کنید که در کنسول وسط طراحی نامناسبی به نظر می ‌رسد، زیرا بهتر بود بافتی مات برای آن وجود داشته باشد تا در برخی موارد انعکاس نور خورشید را کاهش دهد. این با قرارگیری ضعیف نگهدارنده گوشی هوشمند همراه است، که اگر در کناره قرار می گرفت و به موازات کنسول مرکزی قرار می گرفت، هدف بهتری داشت. در حال حاضر، هنگامی که روی دسته ‌بندی قرار می‌گیرید و دستتان را به سمت تعویض دنده می ‌برید، بازوی شما را مسدود می‌ کند. با این وجود، کنترل‌ های تهویه مطبوع ترکیبی عالی از دکمه‌ های لمسی و فیزیکی هستند. دکمه‌ هایی برای زمانی که نیاز دارید سرعت فن و دما را سریع تنظیم کنید و برای سایر عملکردهای تهویه مطبوع لمس کنید. فضای پا و سر در عقب حتی برای افراد قد بلندتر کافی است. برای تکمیل همه چیز، یک سانروف پانوراما عظیم نور را به داخل می‌دهد. همچنین ۴۷۵ لیتر فضای صندوق بار خواهید یافت.

آسایش و راحتی

Tiggo 7 Pro عضله ممتاز خود را در قالب ویژگی‌های عالی، راحتی سواری استثنایی و سرکوب صدا در کابین خم می‌کند. مجموعه ای کامل از ویژگی ها برای آسان کردن رانندگی و زندگی با وسیله نقلیه تا حد امکان وجود دارد. چنین ویژگی هایی شامل ورود بدون کلید واقعی با درب عقب اتوماتیک است. اگر برای دیدن وسیله نقلیه خود در شب در پارکینگ مرکز خرید تلاش می کنید، نترسید، چراغ های «به دنبال من در خانه» دارید تا شما را به ارابه خود راهنمایی کند.

از نظر اطلاعات سرگرمی، Android Auto/Apple Car Play با کنترل‌ های صوتی که نه تنها با رادیو کار می‌ کند، بلکه به عملکردهایی مانند باز کردن پنجره‌ها در خودرو و موارد دیگر کمک می‌کند. وقتی صحبت از اتصال با گوشی‌های هوشمند خاص به میان می ‌آید، Android Auto تمایلی به خلق و خوی دارد، اما این سیستم به اندازه کافی با یک سیستم صوتی متعادل برای راه‌اندازی خوب کار می‌کند. یکی از ویژگی‌ های بسیار خوش ‌آمد، سیستم فیلتراسیون کابین N95 است که برای فیلتر کردن هر گونه بوی نامطبوع از دنیای بیرون بسیار خوب عمل می ‌کند.

کارایی

نیروبخش Tiggo 7 Pro یک واحد توربوشارژ ۱٫۵ لیتری است که ۱۰۸ کیلووات قدرت و ۲۱۰ نانومتر گشتاور تولید می کند. این با یک گیربکس CVT با حالت های رانندگی قابل انتخاب بین ECO و Sport جفت می شود. در طول دوره آزمایشی، خودرو در ۹۵ درصد مواقع روی حالت ECO تنظیم شده بود. Tiggo 7 Pro دارای جذابیت است اما از خط تولید نرم است. سبقت گرفتن با فشار ساده دریچه گاز از جمله واکنش خوب توربو آسان است. Tiggo 7 Pro وسیله نقلیه‌ای نیست که باید آن را کنار بگذارید، بلکه خود را در محدوده دورهای پایین خوشحال می‌ بیند.

از نظر هندلینگ، می توانید حساسیت فرمان را بین معمولی و اسپرت تنظیم کنید. در طول این دوره آزمایشی، خودرو روی حالت اسپرت تنظیم شد که احساس وزن بیشتری نسبت به فرمان در جاده دارد، اما در هنگام مذاکره در موقعیت‌های پارک سبک می‌شود. Tiggo 7 Pro یک وسیله نقلیه سنگین است اما زمانی که جاده ناهموار می شود و جاده های پرپیچ و خم درگیر می شود، به خوبی خود را حمل می کند. این یک رزمناو بزرگراهی هموار با آداب بزرگراهی است که نیازی به سوال ندارد.

مصرف سوخت

چری ادعا می کند مصرف سوخت ۶٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. متأسفانه، در این دوره آزمایشی، بهترین چیزی که می‌توان به دست آورد سیکل ترکیبی ۱۱٫۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بود. Tiggo 7 Pro از نظر سوخت سنگین است، حتی با بهترین رفتار، این بهترین مصرف سوختی است که در اینجا می توان به دست آورد.

بیشتر بخوانید :  گیربکس اکسنت

ایمنی

برای ایمن نگه داشتن شما در جاده ها، تیگو ۷ پرو در تریم Executive دارای ۶ کیسه هوا و همچنین سیستم های کمک راننده غیرفعال و فعال است. سیستم های غیرفعال شامل هشدارهای جلوگیری از برخورد هستند که می توانند در تنظیمات ترجیحی خودرو تنظیم شوند. سیستم های فعال شامل کروز کنترل تطبیقی ​​و همچنین ترمز اضطراری خودکار است. علاوه بر ویژگی‌های ایمنی استانداردی که در بسیاری از وسایل نقلیه در این محدوده انتظار می ‌رود، در صندلی ‌های عقب نیز از اتصالات ISOFIX استفاده می ‌کنید.

در Executive Trim، دوربینی با دید ۳۶۰ با چیزی که چری آن را «نمایش اطراف» می ‌نامد، پیدا خواهید کرد. یک سیستم مانیتورینگ دوربین که همچنین دارای واقعیت افزوده با مدل سه بعدی وسیله نقلیه برای کمک به پارک کردن، مدیریت تقاطع ها و موارد دیگر است. این یک لمس خوب و یک قطعه مهمانی برای مسافران شما است.

 

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

به این مطلب امتیاز دهید