وبلاگ
۹ شهریور ۱۴۰۱

کارواش سیار چیست؟

استانداردهای تمیزی امروزه نسبتاً بالاست. بسیاری از مردم زمان بیشتری را صرف رانندگی می کنند تا اینکه در خانه باشند. این بدان معنی است که تقاضای آنها برای وسایل نقلیه تمیز همیشه در حال افزایش است. اتوبوس ها یا تریلرهای کثیف تأثیر منفی بر مردم می گذارند و تصور یک شرکت را در بین مشتریان احتمالی آن خراب می کنند. چندی پیش ما تنها گزینه را داشتیم و مجبور بودیم به کارواش های ثابت گیر کرده یا همه کارها را خودمان انجام دهیم. امروزه، جایگزین موبایل تبدیل به یک لطف پس انداز شده است که از زمان و تلاش ما محافظت می کند.

وقت ندارید، همیشه مشغول زندگی هستید، اما هنوز هم یک کارواش حرفه ای می خواهید؟ خوب برای شما خوب است، می توانید از یک متخصص جزئیات خودرو درخواست کنید که به خانه شما بیاید و ماشین شما را تا نو درخشان بشویید. خدمات کارواش سیار یک مفهوم کاملاً جدید است، اما در حال حاضر موج عظیمی را در سراسر سیدنی ایجاد کرده است. این مزایای زمان و کیفیت را با هم ترکیب می کند، این راحتی مراقبت از ماشین هوشمندانه است.

علاوه بر راحتی – از آنجایی که شما به سختی مجبور خواهید بود خانه خود را ترک کنید، و البته با کیفیت بالا، یک کارواش سیار هم نمای بیرونی و هم داخلی ماشین شما را تمیز می کند. اگر به دنبال یک خودروی بی عیب و نقص هستید، اما در عین حال می خواهید در زمان و تلاش خود صرفه جویی کنید، خدمات کارواش سیار ممکن است بهترین چیزی باشد که امروز شنیده اید. برخلاف همه گزینه‌های دیگر، یک متخصص کارواش و جزئیات خودرو ابزار و لوازم بیشتری نسبت به هر یک از گزینه‌های ذکر شده در اختیار دارد، به این معنی که آنها به خوبی برای انجام خدمات تخصصی فراتر از کارواش معمولی شما مجهز هستند. ضد آلودگی رنگ نوار خاکی، رفع خراش، افزودن محافظ رنگ خودرو، ترمیم چراغ جلو، حذف اسپری بیش از حد و این لیست ادامه دارد.

کارواش سیار چیست؟

کارواش سیار نوعی از دستگاه های کارواش بوده که فرایند شستشو، واکس زدن و جلا دادن به خودرو را در محل مشتری انجام می شود؛ یعنی کارواش سیار با استفاده از یک خودروی کابین دار به محل مشتری اعزام شده و تمامی خدمات در محل به مشتری ارائه می شود. تنها با خرید یک دستگاه کارواش سیار و تجهیزات جانبی مورد نیاز شامل جاروبرقی، مواد شوینده از قبیل شامپو فرش، یا دیگر مواد تمیزکننده نانو، پولیش، شیشه پاک کن، واکس و موم و جلا دهنده می توانید شغل  خود را شروع کنید. درامد این شغل بر حسب تعداد مشتریان و میزان تقاضا در هر منطقه متفاوت است و اینجاست که تبلیغات حرف اول را میزند. افراد مجبور نخواهند بود در شلوغی شهر، مسافت زیادی را برای رفتن به کارواش طی کنند. تنها با یک تماس می توانند خودرو و یا لوازم دیگر را در محل تمیز کنید و در عین حال از مزایای دیگر کارواش های بخار سیار نیز بهره ببرند.

مزیت های کارواش سیار

  1. راحتی و آسایش

برای افراد پرمشغله، آسایش و راحتی احتمالاً مهم ترین مزایایی است که یک سرویس کارواش سیار می تواند داشته باشد. دیگر در کارواش های تونلی صف نکشید. ترافیک دیگر وجود ندارد. شما می توانید آن را در هر جایی که می خواهید انجام دهید – خواه در خیابان، دفتر کار، در باشگاه، حتی در پارکینگ مدرسه فرزندتان. این به شما زمان بیشتری می دهد تا با کسانی که دوستشان دارید بگذرانید.

  1. سلامتی

آیا می دانید که داخل خودروی شما مملو از میکروب ها و باکتری هایی است که می توانند سلامت شما را به خطر بیندازند؟ با تمیز کردن داخلی با بخار می توان از این امر جلوگیری کرد. بخار نه تنها می تواند به عمیق ترین و تاریک ترین فرورفتگی های ماشین شما برسد، بلکه می تواند میکروب ها و باکتری ها را در هنگام تماس از بین ببرد.

  1. ایمنی

یک کارواش سیار که خدمات تخصصی جزئیات حرفه ای را نیز ارائه می دهد، می تواند با تمیز نگه داشتن قسمت های حیاتی وسیله نقلیه شما تا حد امکان، به از بین بردن احتمال تصادف کمک کند. به عنوان مثال، تمیز کردن موتور با بخار می تواند به جلوگیری از آتش سوزی موتور کمک کند. در حالی که چراغ های جلوی جوان شده به شما این امکان را می دهند که جاده را در شب به وضوح ببینید و همچنین برای سایر رانندگان بیشتر دیده شوید.

  1. دوام اضافه شده

سرویسی که نباید هنگام اپیلاسیون ماشین کارواش سیار از دست بدهید. این می تواند رنگ ماشین شما را در برابر آسیب های عناصر طبیعی مانند اشعه ماوراء بنفش، شن، تراشه سنگ، باران، برف و غیره محافظت کند.

  1. گزینه سازگار با محیط زیست

داشتن یک ماشین تمیز عالی است، اما به عنوان آنجلنوس، این مسئولیت اجتماعی ما است که محیط زیست را تمیز نگه داریم و در مصرف آب صرفه جویی کنیم. بنابراین، بهترین گزینه شما یک کارواش سیار است که از تمیز کردن بخار استفاده می کند. حتی بعضی از کارواش های سیار فقط از یک پیمانه آب برای تمیز کردن یک ماشین با اندازه متوسط ​​و فقط پنج گالن برای یک کامیون کامل استفاده می کنند. این را با استفاده از محصولات پاک کننده کاملاً طبیعی همراه کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ رواناب شیمیایی زهکشی طوفان و سایر منابع آب را آلوده نمی کند. ناگفته نماند که جریمه سنگینی برای تمیز کردن ماشین خود در خانه پرداخت نخواهید کرد.

به طور کلی، یک کارواش سیار می تواند وسیله نقلیه شما را تمیز و براق کند حتی اگر خشکسالی شدید در منطقه وجود داشته باشد. همچنین می تواند آسایش و راحتی، سلامت و ایمنی، دوام بیشتر و گزینه های سازگار با محیط زیست را ارائه دهد.

معایب کارواش ثابت که در کارواش سیار وجود ندارد

ما به کارواش های ثابت عادت کردیم، بنابراین به معایب آنها عادت کردیم. اما تمیز کردن موبایل می تواند به ما کمک کند تا از شر مجموعه ای از ناراحتی ها خلاص شویم، مانند:

  • نقاط از دست رفته

اغلب، ماشین‌ شویی‌ های خودکار آثار آب را روی برخی از سطوح شیشه‌ ای مانند آینه‌ ها یا شیشه جلو بر جای می‌ گذارند.

  • خط و خش و رنگ آسیب دیده

شستشوی اتوماتیک خودرو می تواند برای پاک کردن رنگ محافظت ناامن باشد.

بیشتر بخوانید :  مقایسه سوزوکی گرند ویتارا 2000 و گرند ویتارا 2400 سی سی

  • مشکلات خشک شدن خوب

مواقعی که صاحبان خودرو مجبورند وسایل نقلیه خود را خودشان خشک کنند، مکرر است.

به طور کلی، تمیز کردن سیار در مقایسه با شستشوهای خودکار ثابت، ملایم‌ تر و سفارشی‌ تر است و به همین دلیل می‌ تواند به دستیابی به نتایج بهتر کمک کند.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

به این مطلب امتیاز دهید