وبلاگ
۳۰ بهمن ۱۴۰۲

مرکز فروش قطعات استوک خودرو در تهران

آیا تا به حال به خرید قطعات استوک برای خودروی خود فکر کرده‌اید؟! اینکه خرید این قطعات چه مزایا و معایبی به همراه دارد؟ یا اینکه مرکز فروش قطعات استوک خودرو در تهران کجاست؟ با ما در این مطلب از استوک یدک همراه باشید تا به این سوالات پاسخ دهیم. استوک یدک تامین کننده انواع قطعات استوک خودروهای خارجی و داخلی در کشور می‌باشد.

چرا خرید لوازم استوک خودرو؟

بسیاری از افراد به سراغ بورس لوازم استوک خودرو رفته قطعات مورد نیاز خودرویشان را تامین می‌کنند. اما مزایای خرید قطعات استوک چیست؟ آیا فقط ارزان‌تر بودن این قطعات از مزیت های خرید لوازم استوک خودرو است؟ در این بخش به تعدادی از مزیت‌های مهم خرید و استفاده از قطعات استوک خودرو اشاره خواهیم کرد.  

۱- قیمت مناسب و مقرون به صرف

اولین و شاید اصلی‌ترین دلیلی که افراد قطعات استوک می‌خرند قیمت مناسب آن است. به ویژه در شرایطی که قیمت خودرو و قطعات آن رشد روزافزونی دارد. تهیه و خرید قطعات یدکی نو نیاز به صرفه هزینه بیشتری دارد. از طرفی کیفیت این قطعات نیز بسیار مناسب و مطلوب است. بنابراین با خرید قطعات استوک امکان دسترسی به کیفیت مشابه نو اما با قیمت کمتر وجود دارد. 

۲- مناسب برای خودروهای قدیمی

یکی دیگر از مزیت‌های مهم مراجعه به مرکز فروش قطعات استوک خودرو در تهران دسترسی به قطعات قدیمی است. لوازم یدکی بسیاری از خودروهای قدیمی دیگر تولید نمی‌شوند. به همین خاطر به سختی می‌توان قطعات مورد نیاز برای تعمیر خودروهای قدیمی را پیدا کرد. اینجاست که خرید لوازم استوک خودرو می‌تواند راه چاره‌ای باشد. 

۳- کمک به حفظ محیط زیست

اینکه از قطعات استوک در خودروها استفاده شود به حفظ محیط زیست نیز کمک شایانی می‌کند. زیرا از میزان زباله‌ی تولید شده و دفن شده در محیط زیست کاسته خواهد شد. همچنین برای ساخت قطعات نو منابعی کمتری استفاده می‌شود. 

معایب خرید قطعات استوک چیست؟

اصلی‌ترین عیب این قطعات خرید انواع بی‌کیفیت از فروشنده‌های نامعتبر است. در واقع برخی از فروشنده های لوازم استوک هیچ تضمینی روی کیفیت کالای خود ارائه نمی‌کنند. در این شرایط احتمال اینکه قطعات خراب و معیوب استوک را خریداری کنیم زیاد است. همچنین برای برخی از انواع خودروها پیدا کردن لوازم استوک کار نسبتا سختی است. البته با مراجعه به مرکز فروش قطعات استوک خودرو در تهران تا حد زیادی بر این مشکل غلبه خواهید کرد. 

انواع قطعات استوک خودرو کدام‌اند؟

قطعات مختلفی از خودرو وجود دارند که در شرایط مختلف نیاز به تعویض دارند. تعداد زیادی از این قطعات را می‌توان به صورت استوک خریداری کرد. انواع مختلف لوازم استوک خودرو عبارتند از:

  • موتور خودرو
  • دینام
  • گیربکس
  • واشر سرسیلندر
  • لوازم بدنه خودرو
  • جلوبندی

و ده‌ها قطعه دیگر می‌باشند. همچنین امکان خرید قطعات استوک برای انواع خودروهای خارجی اعم از:

  • برلیانس
  • تویوتا
  • کیا
  • هیوندا
  • جک 

و خودروهای داخلی همچون:

  • انواع پژو
  • دنا
  • رانا
  • کوئیک
  • پراید

و غیره وجود دارد. کافی است به مراکز فروش معتبر قطعات استوک در کشور مراجعه کنید. بسیاری از فروشندگان قطعات استوک در صورت نداشتن قطعه مورد نیاز شما از دیگر همکاران خود استعلام می‌گیرند. بنابراین احتمال اینکه بتوانید قطعات و لوازم مورد نیاز خودرو را به صورت استوک خریداری کنید زیاد است. 

نکات مهم در خرید قطعات استوک خودرو

هنگامی که قصد خرید قطعات استوک خودرو را دارید باید به چند نکته ساده توجه کنید. توجه به این نکات کمک می‌کند تا خریدی موفق و باکیفیت از قطعات استوک داشته باشید. اولین نکته که مهم‌ترین آن نیز به شمار می‌رود خرید از مراکز فروش معتبر قطعات استوک است. در واقع اعتبار فروشنده قطعات استوک تضمین کننده کیفیت و سالم بودن این قطعات است. نکته دوم دریافت رسید از فروشنده قطعه است تا در صورت برخورد به مشکل بتوانید پیگیری کنید. خرید اینترنتی می‌تواند یک راه مناسب برای تهیه لوازم استوک خودرو باشد. زیرا تمام اطلاعات خرید شما در سایت و رایانه شما ثبت و ذخیره می‌شود. همچنین می‌توانید نظرات دیگر کاربران درباره قطعات فروشنده مورد نظر را مطالعه کنید. 

مرکز فروش قطعات استوک خودرو در تهران کجاست؟

بسیاری از ما نمی‌دانیم که برای خرید قطعات استوک خودرو در تهران به کجا باید مراجعه کنیم. در بیشتر اوقات مکانیک‌ها و بعضی شرکت‌ها و مغازه‌های لوازم یدکی اقدام به فروش لوازم استوک خودرو می‌کنند. مرکز استوک خاوران در تهران نیز یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خرید و فروش لوازم استوک در کشور محسوب می‌شود. با مراجعه به مرکز فرو.ش قطعات استوک در هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد. به علاوه امکان دسترسی بیشتری به انواع قطعات استوک خودرو را نیز دارید. این مزیت‌ها و امتیازات موجب می‌شود تا بسیاری از افراد خرید قطعات استوک از این مراکز را ترجیح دهند. همچنین استوک یدک به عنوان یکی از مرجع‌های فروش قطعات استوک در کشور شناخته می‌شود. امتیاز خرید اینترنتی از استوک یدک امکان دسترسی از تمام کشور به قطعات استوک است. به علاوه طیف وسیعی از لوازم و قطعات استوک در این مجموعه به فروش می‌رسد. همچنین استوک یدک با سال‌ها فعالیت در این حوزه به عنوان یکی از فروشندگان معتبر لوازم استوک شناخته می‌شود. بنابراین می‌توانید با خیال راحت نسبت به کیفیت قطعات استوک، خرید خود را انجام دهید.   

قیمت لوازم استوک در مرکز فروش قطعات استوک خودرو در تهران

در اغلب اوقات به دلیل رقابت بالا در مرکز فروش قطعات استوک قیمت‌ها مناسب هستند. همچنین می‌توانید با مقایسه بین قیمت محصولات مختلف اقدام به خرید قطعات استوک نماید. قیمت قطعات استوک نیز در وهله اول به نوع خودرو و خارجی و داخلی بودن آن بستگی دارد. قطعا قطعات استوک خودروهای خارجی گران‌تر از خودروهای داخلی هستند. همچنین نوع قطعه نیز روی قیمت آن اثرگذار است. مثلا موتور و گیربکس در خودرو چه استوک چه نو از قطعات گران قیمت محسوب می‌شوند. برای استعلام دقیق قیمت قطعات استوک خودرو مورد نیاز خود با کارشناسان فروش ما در گروه استوک یدک تماس بگیرید. 

سخن پایانی

خرید لوازم استوک خودرو به دلایل مختلفی نظیر قیمت مناسب و حفظ محیط زیست طرفدارانی دارد. مراجعه به مرکز فروش قطعات استوک خودرو در تهران می‌تواند کار تهیه این اقلام را راحت‌تر کند. در این مطلب از استوک یدک تلاش کردیم اطلاعاتی سودمند در این حوزه ارائه کنیم؟ شما برای خرید قطعات استوک خودرو به کجا مراجعه می‌کنید؟ 

بیشتر بخوانید :  علت روشن نشدن کولر ماشین

سوالات متداول

۱- خرید قطعات استوک چه مزایایی دارد؟

قیمت مناسب- کیفیت خوب و دسترسی آسان بخشی از مزایای خرید قطعات استوک خودرو می‌باشد.

۲- بهترین مرکز فروش قطعات استوک خودرو در تهران کجاست؟

مراکز فروش معتبری نظیری استوک یدک با سابقه طولانی در این حوزه بهترین مرکز برای خرید لوازم استوک خودرو است.

۳- کدام قطعات خودرو را می‌توان به صورت استوک خریداری کرد؟

بسیاری از قطعات تعویضی خودرو را می‌توانید به صورت استوک خریداری کنید. موتور- گیربکس- سرسیلندر و بخش‌هایی از بدنه از جمله این قطعات استوک به شمار می‌روند.

بیشتر بدانید : 

بیشتر بخوانید :  مقایسه سوزوکی گرند ویتارا 2000 و گرند ویتارا 2400 سی سی

   

 

به این مطلب امتیاز دهید