وبلاگ
۱۳ اسفند ۱۴۰۲

کمپرسور کولر کمری استوک

خرید کمپرسور کولر کمری استوک راه مقرون به صرفه و مناسبی برای تهیه یک کمپرسور جدید است. کمپرسور کولر در تمام خودروهایی که کولر دارند بخش مهمی از سیستم سرمایشی محسوب می‌شود. اهمیت سیستم سرمایشی و کولر خودرو در روزهای گرم سال به خوبی پیداست. خرابی قطعات کولر از جمله کمپرسور می‌تواند دردسرهای زیادی به همراه داشته باشد. به ویژه در کمری که یک ماشین خارجی بوده و قطعات اصل آن به سادگی پیدا نمی‌شود. با ما در گروه استوک یدک همراه باشید تا درباره کمپرسور استوک این خودرو اطلاعات بیشتری کسب کنید.

معرفی کلی تویوتا کمری

این خودرو در گروه ماشین‌های باکیفیت و مونتاژ خوب در بازار کشور به شمار می‌رود که استهلاک کمی دارد. سواری نرم و مصرف سوخت پایین نیز از دیگر مزایای خرید تویوتا کمری می‌باشد که جلب توجه می‌کند. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع اتوماتیک و تیپ ترونیک است. با این همه نسبت به دیگر خودروهای داخلی و کره‌ای قیمت کمری و بالاتر است. همین گران‌تر بودن تویوتا کمری نسبت به خودروهای هم رده‌اش موجب قیمت بیشتر لوازم یدکی ان می‌شود. در نتیجه برای خرید لوازم مورد نیاز جهت تعمیر بهتر است به سراغ قطعات استوک بروید. کمپرسور کولر کمری استوک نیز از جمله تجهیزاتی است که در سایت استوک یدک عرضه می‌شود. توجه داشته باشید که کمپرسور مانند موتور و گیربکس از قطعات گران در خودروها از جمله کمری می‌باشند.

عملکرد کمپرسور کولر کمری     

کمپرسور این خودرو یک متراکم کننده‌ی فیزیکی است که از چندین سیلندر و پیستون ساخته می‌شود. وظیفه و نقش مهم این تجهیز نیز گرفتن هوای از موتور و انتقال آن از طریق سوپاپ به سیلندر است. در این مرحله از کار کمپرسور کمری هوای سرد به اواپراتور می‌رسد. در مرحله‌ی بعدی از کار سیستم سرمایشی خودرو فن‌ها هوای سرد را به داخل کابین ماشین منتقل می‌کنند. کمپرسور در کمری کمک می‌کند تا گاز مبرد از اواپراتور به کندانسور منتقل شود. بنابراین در صورت معیوب بودن این قطعه کولر خودروی کمری کار نمی‌کند. دلایل و عوامل مختلفی نیز وجود دارند که باعث خرابی در کمپرسور کولر می‌شود.

معرفی کمپرسور کولر کمری استوک

هنگامی که نیاز به تعویض و جایگزین کردن این تجهیز در خودروی کمری باشد دو گزینه پیش روی شماست. به سراغ خرید قطعات نو رفته که قیمت بالاتری دارند یا کمپرسور استوک خریداری کنید. بسیاری از کمپرسورهای استوک کارایی و کیفیتی در حد قطعات نو دارند. همچنین لوازم و کمپرسورهای استوک از نظر تطابق سازگاری بالایی با خودروی شما دارند. به همین دلیل عملکرد بسیار خوبی در خودرو خواهند داشت و تا مدت‌ها کار می‌کنند. دلیل کیفیت مطلوب قطعات استوک خودرو این است که توسط سازنده اصلی تولید شده‌اند. با این همه نکات و مواردی هست که باید در خرید کمپرسور استوک در نظر بگیرید. این توجهات در مورد خودروهای خارجی نظیر کمپرسور استوک تویوتا کمری دو چندان حائز اهمیت است. خرید از فروشگاه‌ها و مراکز معتبر مهم‌ترین و اصلی‌ترین موردی است که در خرید قطعات استوک باید در نظر داشت.

نکات مهم در خرید کمپرسور کولر کمری استوک

هنگامی که برای خرید کمپرسور استوک خودروی کمری اقدام می‌کنید به چندین نکته مهم توجه کنید. 

۱- وضعیت کمپرسور استوک

وضعیت سلامت و کارکرد کمپرسور استوک کمری را مورد بررسی قرار دهید. چنانچه فروشنده معتمد است از وی در خصوص شرایط کمپرسور کولر کمری بپرسید. برای اطمینان بیشتر می‌توانید تست‌هایی را نیز روی کمپرسور مذکور انجام دهید.

۲- کارکرد کمپرسور استوک

حتما سوال کنید که کمپرسور مورد نظر برای چه مدتی کار کرده است. قدرت و کیفیت کمپرسور کولر کمری به زمان کارکرد آن بستگی زیادی دارد. معمولا فروشنده‌ها اطلاعات کاملی در خصوص ساعات کارکرد کمپرسور کولر استوک دارند.

۳- شرایط نگهداری و تعمیر 

باید بدانید که کمپرسور کولر کمری آیا به صورت مرتب سرویس شده است؟ آیا قبلا کمپرسور کولر کمری استوک تعمیر شده است. این تعمیرات صورت گرفته روی کمپرسور در چه زمینه‌ای و تا چه حدی بوده است؟ 

۴- قیمت کمپرسور استوک

حتما قیمتی کمپرسور استوک را با نمونه‌های جدید و نوی آن مقایسه کنید. به این ترتیب می‌توانید از نظر اقتصادی تصمیم درستی برای خرید یا عدم خرید کمپرسور مورد نظر اتخاذ کنید. 

با دانستن این موارد می‌توانید یک خرید مناسب و هوشمندانه در بین قطعات استوک خودرو داشته باشید.

قیمت کمپرسور کولر کمری استوک چقدر است؟

کمپرسورهای استوک بسته به میزان کارکرد و وضعیت آن‌ها قیمت‌های مختلفی دارند. همچنین سودی که فروشنده کمپرسور کولر استوک روی محصول می‌کشد نیز متفاوت است. از آن جایی که کمری یک خودروی خارجی می‌باشد نرخ ارز نیز روی قیمت قطعات آن اثرگذار است. با در نظر گرفتن تمام این موارد قیمت‌گذاری اصولی و منطقی روی قطعات استوک از جمله کمپرسور خودرو گذاشته می‌شود. مقایسه قیمت مراکز فروش مختلف لوازم استوک نیز می‌تواند در پیدا کردن قطعات قیمت مناسب به شما کمک کند. البته توجه داشته باشید که قیمت پایین‌تر در بسیاری از اوقات به معنای کیفیت کمتر کمپرسور استوک است. بنابراین باید به دنبال قیمت مناسب در کنار کیفیت مطلوب قطعات استوک در بازار باشید. 

خرید کمپرسور کولر کمری استوک

برای خرید لوازم استوک مهم‌ترین پیش شرط مراجعه به فروشنده‌های معتبر و خوشنام است. چرا که احتمال تقلب و ارسال اجناس معیوب به عنوان استوک زیاد است. پس برای خرید کمپرسور کولر استوک حتما به سراغ مراکز فروش معتبر و باتجربه بروید. اگر به صورت آنلاین از سایت‌ خرید می‌کنید به بخش نظرات نیز نگاهی بیندازید. در نظرات کیفیت لوازم استوک فروخته شده توسط سایت مورد نظر را متوجه خواهید شد. نظرات مثبت می‌تواند نشان دهنده حسن نیت و کیفیت کار فروشنده لوازم استوک خودرو باشد. یکی از مراکز و وب‌سایت‌های معتبر فروش کمپرسور کولر خودروهای خارجی و داخلی استوک یدک است. برای خرید کمپرسور کولر تویوتا کمری با کارشناسان فروش سایت استوک یدک تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. کیفیت و اصالت کمپرسور ارسالی برای خریداران تضمین می‌شود. قیمت‌گذاری‌ها نیز در سایت استوک یدک کاملا منطقی و منصفانه انجام شده است.  

کلام پایانی

خرید کمپرسور کولر کمری استوک از طریق سایت‌ها بسیار ساده و سریع می‌باشد. کافی است به مراکز فروش معتبری نظیر استوک یدک مراجعه کرد و خرید خود را ثبت کنید. نظر شما درباره خرید کمپرسور کولر خودروی استوک چیست؟! آیا تا به حال تجربه استفاده از لوازم استوک در خودروی خود را داشته‌اید؟

بیشتر بخوانید :  بهترین شاسی بلند های جهان

سوالات متداول

۱- مزیت‌های خرید کمپرسور کولر ماشین‌های خارجی به صورت استوک چیست؟

قیمت مناسب- کارایی مطلوب و سازگاری بالا با دیگر قطعات خودرو از مزایای خرید لوازم یدکی استوک است. 

۲- برای خرید مطمئن کمپرسور کولر کمری به صورت استوک چه باید کرد؟

برای خرید قطعات استوک از جمله کمپرسور کولر باید از وضعیت کالا مطمئن باشید. این اطلاعات را از طریق فروشنده‌های معتمد در خصوص لوازم یدکی استوک به دست می‌آورید. پس به دنبال پیدا کردن مراکز فروش معتبری نظیر استوک یدک باشید.

بیشتر بدانید : 

به این مطلب امتیاز دهید