وبلاگ
۲۷ فروردین ۱۴۰۱

بهترین شاسی بلند های جهان

بهترین شاسی بلند

ماشین های شاسی بلند با توجه به زیبایی و امکاناتشان، همواره  طرفداران خاص خودشان را دارند. اما اصولا این خودرو ها گران قیمت اند. در این مقاله می خواهیم به بررسی بهترین شاسی بلند های جهان بپردازیم.

۱- خودروی لندرور رنجرور

لندرور در ورژن لوکس خود از تمام امکانات و تجهیزات استفاده کرده است. قطعا این مدل جزو بهترین شاسی بلند های جهان می باشد. در این مدل نیز از موتور ۵۵۰ اسب بخار استفاده شده است ولی فناوری های داخل اتاق آن بسیار پیشرفته تر است. ظاهر بدنه این لندرور ها با توجه به طرح کلی مدل های گذشته است. بیست حالت تنظیم صندلی به صورت برقی، استفاده از چرم های مرغوب و بسیاری از امکانات دیگر دلیلی شده است که این ماشین نسبت به مدل های دیگر قیمت بیشتری داشته باشد. قیمت این ماشین با توجه به امکانات و آپشن هایی که دارد حدود ۲۴۴ هزار دلار تخمین زده شده است.

۲- کادیلاک اسکالید پلاتینوم یکی از بهترین شاسی بلند های جهان

کادیلاک اسکالید، همانطور که در تصویر میبینید بسیار پر ابهت و بزرگ است. این خودرو نیز جزو بهترین شاسی بلند های جهان است. در این خودروی زیبا و لوکس از پیشرانه ای به حجم ۶٫۲ لیتر استفاده شده که با داشتن هشت سیلندر خورجینی، توانایی این را دارد که حدود ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید کند که واقعا حیرت انگیز است. این خودرو با توجه به دنده هشت سرعته ای که دارد در مدت زمان ۵٫۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت می رسد که با توجه به عظمت و جثه ای که دارد، صفر تا صد این خودرو بسیار پایین است.

در نسخه های پیش فرض این اتومبیل، محور های عقب محرک هستند و سیستم چهار چرخ متحرک کاملا انتخابی است. در کادیلاک انواع مختلفی از امکانات ضد تصادفی و ایمنی در نظر گرفته شده است تا جان سرنشینان در امان باشد. قیمت پایه این خودروی غول آسا ۹۱ هزار دلار می باشد.

بهترین شاسی بلند

 

۳- کادیلاک اسکالید ESV

این مدل نسبت به مدل های گذشته تغییراتی کرده است. با این حال از جمله خودروهایی است که ۸ نفر با بار و وسایلشان به راحتی و با ایمنی بسیار بالا می توانند سفر کنند. موتور کادیلاک اسکالید ESV  مانند پلاتینیوم ۶٫۲ لیتر حجم دارد همچنین می تواند در دور موتور ۵۶۰۰ دور در دقیقه، ۴۲۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

صندلی های عقب این خودرو توانایی این را دارد که افقی شود تا در صورت نیاز فضای بیشتری در معرض استفاده قرار گیرد. در خودرو های لوکس که سایز بزرگی دارند شرکت ها تلاش می کنند آسایش و ایمنی سرنشینان را فراهم کنند.

بهترین خودروی شاسی بلند

 

۴- لندرور رنجرور اسپرت

لندرور همواره بهترین شاسی بلند های جهان را به ما معرفی و ارائه کرده است. معمولا این شرکت ماشین سازی از موتور های چهار سیلندر در خودرو های خود استفاده کرده است. لندرور رنجرور اسپرت، حجم موتور ۵ لیتری دارد همچنین این خودرو ۸ سیلندر دارد و با توربو شارژر می تواند ۵۵۰ اسب بخار نیرو تولید کند. انتقال این نیرو به چرخ ها، نیازمند جعبه دنده ای ویژه و قدرتمند است که در این اتومبیل این وظیفه بر عهده جعبه دنده ۸ سرعته انجام میشود.

داخل اتاق این خودرو طوری طراحی شده است که کاملا راننده محور است و همه چیز برای یک رانندگی آسان و ایمن فراهم شده است. قیمت این خودرو حدود ۱۱۱ هزار دلار تخمین زده میشود.

 

لندرور رنجروور اسپرت

۵- مرسدس بنز    AMG GL     

این اتومبیل نیز جزو بهترین شاسی بلند های جهان به شمار می رود. این مرسدس بنز از نظر پیشرانه میتواند حجم بیشتری از هوا و سوخت در خود جای دهد. موتور این اتومبیل ۸ سیلندر با توجه به اینکه حجم ۵٫۵ لیتر دارد این خودرو میتواند ۵۵۰ اسب بخار نیرو، در ۵۲۵۰ دور در هر دقیقه تولید کند. در این مدل نیز مانند بنز GL550 از جعبه دنده ۷ سرعته و اتوماتیک استفاده شده است که بسیار پر قدرت است. با توجه به امکانات و آپشن هایی که در این خودرو استفاده شده است ایمنی سرنشینان در بالاترین سطح ممکن تضمین شده است.

این خودرو ۲۶۰۰ کیلو گرم وزن دارد و با توجه به قدرت بالایی که دارد نسبت به رقیب های خود بسیار سبک تر است که این نشان می دهد در ساخت این خودرو از فناوری بسیار پیشرفته ای استفاده شده است. به همین علت این خودرو جزو بهترین شاسی بلند های جهان می باشد. قیمت این اتومبیل لوکس و زیبا ۱۲۱ هزار دلار تخمین زده میشود.

مرسدس بنز AMG GL

 

 

 

 

 

 

۶- لینکلن نویگیتورL یکی از بهترین شاسی بلند های جهان

این شرکت از زیر مجموعه های شرکت بزرگ فورد محسوب میشود و با توجه به خودرو های گرانقیمت و لوکس طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به همین دلیل لینکلن مدل نویگیتورL جزو بهترین شاسی بلند های جهان می باشد. در این مدل از خودرو های لینکلن از موتور اکوبوست ۳٫۵ لیتری استفاده می شود که مجهز به تویین توربو شارژ است. با توجه به این موضوع این اتومبیل با کمک جعبه دنده های ۶ سرعته خود می تواند قدرتی حدود ۳۸۰ اسب بخار تولید کند و به چرخ های ۲۲ اینچی خود انتقال دهد. لینکلن مدل نویگیتورL حدود ۵ متر طول دارد و ارتفاع آن ۱٫۹ متر می باشد همچنین وزن این خودرو غول آسا ۲۸۰۰ کیلو گرم  می باشد.

با توجه به امکانات و آپشن های استفاده شده و همچنین کیسه های هوای متعدد در این خودرو امنیت و ایمنی زیادی را برای سرنشینان خود فراهم می کند. قیمت این خودرو حدود ۷۶ هزار دلار تخمین زده می شود.

 

بهترین ماشین شاسی بلند

 

۷- تویوتا لندکروزر یکی از بهترین شاسی بلند های جهان

تویوتا لندکروزر همواره جزو بهترین شاسی بلند های جهان به شمار می رود. این خودرو های ژاپنی بسیار پرقدرت و باکیفیت ساخته میشوند. در مدل ۲۰۱۶، این مدل خودرو از موتور هوشمند iforce  استفاده شده است. حجم این موتور ۵٫۷ لیتر می باشد و با توجه به اینکه ۸ سیلندر با ۳۲ سوپاپ دارد توانایی این را دارد ۳۸۱ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در هر دقیقه تولید کند.

جعبه دنده ای که تویوتا برای این مدل از خودرو های خود در نظر گرفته است ۸ سرعته است. آفرود با این خودرو تجربه ای بسیار متفاوت است. در این خودرو امکانات و فناوری های زیادی در نظر گرفته شده است تا سرنشینان با خیال آسوده و ایمن سفر کنند. قیمت پایه این خودرو از ۸۳ هزار دلار شروع شده و با توجه به آپشن های آن قیمت آن بیشتر میشود.

بیشتر بخوانید :  متوسط کارکرد خودرو در یک سال چقدر است؟

 

برترین خودروهای شاسی بلند جهان

۸- لکسوس LX 570 یکی از بهترین شاسی بلند های جهان

شرکت های ژاپنی سهم زیادی در تولید خودرو ها در دنیا دارند و همواره بهترین شاسی بلند های جهان به بازار عرضه می کنند. سری LX  از لکسوس در سال ۱۹۹۶ وارد خط تولید شده است. حجم موتور مدل LX 570 لکسوس ۵٫۷ لیتری می باشد که توانایی این را دارد ۳۸۳ اسب بخار قدرت تولید کند. جعبه دنده این خودرو ۸ سرعته است. صفر تا صد این خودرو نیز ۷٫۲ ثانیه می باشد.

لکسوس با توجه به امکانات و آپشن های ایمنی، از جمله کیسه های هوا و غیره که دارد برای سرنشینان خود ایمنی قابل قبولی فراهم کرده است. از دیگر امکانات این خودرو می توان به ترمزهای ضد قفل، تنظیم خودکار دمای ماشین و کروزر بازرسی و غیره اشاره کرد. قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته اند حدود ۸۹ هزار دلار می باشد.

بهترین خودروهای شاسی بلند جهان

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

به این مطلب امتیاز دهید