وبلاگ
۷ اسفند ۱۴۰۲

لوازم استوک پژو

لوازم استوک پژو در بازار داخلی سهم مهمی در تامین قطعات جایگزین این سری از خودروها دارند. خودروهای سری پژو از طرفداران بسیار زیادی در ایران برخوردار هستند و فروش بالایی دارند. زیرا تنوع ماشین‌های پژو زیاد بوده و بیشتر سلیقه‌ها را در جامعه پوشش می‌دهند. در این مطلب از استوک یدک به عنوان تامین کننده قطعات استوک در کشور به قطعات پژو می‌پردازیم. 

منظور از قطعات و لوازم پژو چیست؟

در زمان خرابی خودرو برخی از قطعات و لوازم آن مورد نیاز خواهند بود.و در این شرایط باید به سراغ تامین کننده‌های این قطعات رفته و خرید خود را انجام دهید. برخی از قطعات پژو بر اثر نگهداری نادرست یا تصادفات خراب می‌شوند و برخی دیگر طول عمر مشخصی دارند. در هر حال وقتی یک قطعه در ماشین از کار می‌افتد که قابل تعمیر نیست باید جایگزین شود. در خودروهای پژو قطعات یدکی و استوک عبارتند از:

  • قطعات بدنه خودرو پژو
  • جلوبندی پژو
  • گیربکس پژو

می‌باشند. دلایل زیادی وجود دارد که افراد به سراغ خرید لوازم استوک پژو می‌روند. یک دلیل وجود قطعات تقلبی در بازار است که کار تهیه لوازم اصلی پژو تا حدی مشکل می‌کند. همچنین بسیاری از قطعات خودرو همراه با افزایش قیمت ماشین گران شده‌اند. در این شرایط استفاده از قطعات استوک اصل و باکیفیت یک جایگزین مناسب به حساب می‌آید. چنانچه به دنبال یک مرکز فروش قطعات استوک معتبر در کشور هستید ما استوک یدک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. توجه داشته باشید که خرید لوازم استوک خودرو اطمینان به فروشنده اهمیت زیادی دارد. زیرا تشخیص اصالت و کیفیت قطعات خودرو به شکل استوک کار ساده‌ای نیست. 

قطعات فنی خودرو پژو

بخش مهمی از خرابی‌های انواع خودروهای پژو مربوط به بخش فنی در آن‌ها است. به همین دلیل شناخت این قطعات پژو برای صاحبان این سری از خودروها حائز اهمیت است. در این بخش با تعدادی از پرکاربرد ترین لوازم استوک پژو در بخش فنی آن آشنا می‌شویم. 

۱- استارت

خرید استارت استوک پژو بسیار رایج بوده و این قطعه پرفروش می‌باشد. وظیفه استارت در خودرو راه‌اندازی اولیه و چرخش موتور در شروع کار آن است. استارت نوعی موتور الکتریکی محسوب می‌شود که نیروی الکتریسیته را به نیروی مکانیکی تبدیل می‌کند. برق از باتری و به کمک استارت دریافت شده و بعد از عبور کردن از سیم پیچ به موتور می‌رسد. این پروسه انرژی اولیه موتور برای شروع به کار خودرو را تامین می‌کند.

۲- دیسک و لنت

از حساس‌ترین قطعات در پژو می‌توان به دیسک و لنت اشاره کرد. ترمز از اصلی‌ترین سیستم‌های هر خودرویی از جمله پژو به شمار می‌رود که مانع از تصادف می‌گردد. در این سیستم لنت ترمز وظیفه ایجاد اصطکاک لازم برای توقف خودرو را بر عهده دارد. دیسک ترمز نیز در زمان ترمز گرفتن ماشین تحت فشار زیادی قرار داشته و به مرور خراب می‌شود. به همین خاطر خرید لنت و دیسک در بین لوازم استوک پژو رواج زیادی دارد. 

۳- پروانه و فن پژو

تجهیزات خنک‌کننده در خودروهای پژو به کمک پروانه و فن عمل می‌کنند. در نتیجه این دو قطعه در کارایی و عملکرد خودروهای پژو جایگاه مهمی دارند. اگر پروانه و فن در خودرو معیوب باشد دما بیش از اندازه بالا رفته و سایر قطعات خواهند دید. بنابراین با مشاهده علائم هشدار دهنده مبنی بر خرابی این دو قطعه فورا نسبت به خرید مجدد آن‌ها اقدام کنید. 

۴- شمع و وایر شمع پژو

دو قطعه مهم دیگر در خودروهای پژو که به صورت استوک خرید و فروش می‌شوند شمع و وایر شمع است. شمع در کنار سیلندر خودروهای پژو قرار دارد و وظیفه تولید جرقه برای احتراق را بر عهده دارد.  اما وایر شمع وظیفه دارد برق مورد نیاز شمع را از کوئل برساند. بنابراین این دو قطعه کاملا به لحاظ کارایی و وظیفه با هم فرق دارند. 

۵- موتور پژو

خرید موتور استوک پژو در بین لوازم استوک پژو به دلیل قیمت بالای این قطعه اهمیت دارد. هر موتور تعداد مشخصی سیلندر دارد که به صورت جداگانه عمل احتراق را انجام می‌دهند. خودرو بدون یک موتور با کیفیت و کارآمد کار چندانی از پیش نمی‌برد. برای خرید موتور استوک انواع پژو به سایت استوک یدک سر بزنید. همچنین می‌توانید برای پیدا کردن موتور پژوی مورد نظر خود از کارشناسان تیم ما راهنمایی بگیرید.  

قطعات استوک بدنه پژو

بعد از بخش فنی مهم‌ترین قسمتی که نیاز به لوازم یدکی دارد بدنه است. در بدنه خودروهای پژو قسمت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان به صورت استوک جایگزین کرد. قطعاتی نظیر:

  • انواع چراغ خودرو
  • سپر خودروهای پژو
  • جلو پنجره‌ای پژو
  • درب خودروی پژو
  • گلگیرهای خودرو پژو

همگی به صورت استوک قابل خریداری هستند. با توجه به اینکه این قطعات استوک کاملا مطابق خودروی شما خواهند بود به راحتی نیز قابل تشخیص نیستند. تنها با انجام کارشناسی‌های دقیق می‌توان برخی از قطعات استوک به کار رفته در بدنه پژو را شناسایی کرد. به شرط آن که از مراکز فروش معتبر نسبت به خرید لوازم استوک پژو اقدام کنید. 

گیربکس پژو

یکی از بخش‌های حساس و مهم در خودروی پژو که در معرض آسیب قرار دارد گیربکس می‌باشد. گیربکس‌های پژو یا به صورت جزئی و یا به صورت کامل معیوب خواهند شد. در نتیجه برای خرید گیربکس استوک پژو هم به صورت کامل و هم جزئی می‌توان اقدام کرد. توجه داشته باشید که این قطعه از پژو باید مرغوب و اصل باشد. در غیر این صورت روی کارایی موتور و خودروی پژو اثر منفی زیادی می‌گذارد.  

خرید آنلاین قطعات استوک پژو

برای خرید آنلاین لوازم استوک باید به سراغ سایت‌ها و فروشندگان معتبر و شناخته شده بروید. خرید از سایت‌های معتبر ریسک تقلبی بودن لوازم خریداری شده را به شدت کاهش می‌دهد. در خرید از سایت استوک یدک حتما اطلاعات درج شده کنار قطعه را مطالعه فرمایید. در صورتی که همچنان ابهاماتی برایتان وجود داشته باشد با کارشناس سایت تماس بگیرید. سپس مراحل خرید را طی کرده و منتظر دریافت قطعات استوک با کیفیت و اصل باشید. یکی از مزیت‌های خرید از مجموعه ما پشتیبانی‌های کامل در فروش قطعات استوک است. با خرید از سایت این مجموعه از خرید قطعات استوک تقلبی و بی کیفیت مصون خواهید بود. 

سخن آخر

لوازم استوک پژو در چندین بخش مختلف اعم از بخش فنی و بدنه به فروش می‌رسند. برای خرید قطعات استوک پژو از طریق سایت‌های معتبری نظیر استوک یدک اقدام فرمایید. تنوع بالای قطعات مورد نیاز و اصالت و کیفیت آن‌ها در سایت این مجموعه کم نظیر می‌باشد. شما چه تجربه‌ای در خصوص استفاده از قطعات استوک پژو دارید؟!   

بیشتر بخوانید :  طریقه تعویض باتری خودرو

سوالات متداول

۱- بیشترین قطعات و لوازم استوک پژو کدام‌اند؟

استارت- موتور و گیربکس را می‌توان از مهم‌ترین لوازم استوک در این سری از خودروها دانست. 

۲- بهترین مرکز برای خرید لوازم استوک پژو کجاست؟

خرید از سایت‌های معتبری نظیر استوک یدک انتخاب مناسبی برای تامین این قطعات می‌باشد. با خرید از این فروشگاه اینترنتی معتبر از کیفیت و اصل بوده لوازم پژو خریداری شده مطمئن خواهید بود.

بیشتر بدانید : 

به این مطلب امتیاز دهید