وبلاگ
۱۶ شهریور ۱۴۰۱

بهترین برند باتری ماشین را بشناسید

باتری یکی از مهم ترین قطعات وسیله نقلیه شماست. متأسفانه باتری در نهایت از کار می افتد و شما باید آن را با یک باتری جدید تعویض کنید. مدت دوام باتری به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر وسیله نقلیه دارای الزامات منحصر به فرد باتری است. شناخت بهترین برند باتری خودرو، فرآیند خرید را برای شما آسان می کند.

برخی از مواردی که هنگام خرید باتری باید به آنها توجه کنید دوام، هزینه و سازگاری با وسیله نقلیه شما است. تعداد تولید کنندگان باتری افزایش یافته است و خریدار را در مورد بهترین مارک در بازار سردرگم می کند. در این مقاله، به بررسی بهترین مارک های باتری ماشین می پردازیم. ما را تا پایان مقاله همراهی کنید.

بهترین مارک های باتری ماشین

مراقبت خوب از باتری، دوام آن را افزایش می دهد. با این حال، باتری تخلیه می شود و عملکرد با گذشت زمان بدتر می شود. تنها راه حل برای این کار، جایگزینی است.

بهترین زمان برای جستجوی یک مارک باتری خوب زمانی نیست که وسیله نقلیه شما در جاده متوقف شده باشد. با اطلاعات صحیح در مورد باتری ها و بهترین سازندگان، تصمیم گیری آگاهانه آسان خواهد بود. در اینجا لیستی از برترین برندهای باتری خودرویی که در بازار به دست خواهید آورد، گردآوری شده است:

  1. اپتیما

باتری اپتیما یکی از برندهای محبوب در بخش تولید باتری است. شرکت اپتیما در سال ۲۰۱۲ توسط جانسون کنترلز تاسیس شد. دفتر مرکزی آنها در میلواکی ایالات متحده آمریکا واقع شده است. این شرکت باتری های خودرویی و دریایی را تولید می کند. این شرکت باتری های خودروی AGM با کارایی بالا را اختراع کرد که در خودروهای نظامی و تجاری و باتری های اسید سرب بدون نیاز استفاده می شود.

برند اپتیما با معرفی فناوری سلول های مارپیچی به توسعه برند خود ادامه داده است. در سال ۲۰۱۷، این شرکت به توسعه شارژر و تعمیر باتری کامپیوتری پرداخت. برند اپتیما دارای سه نوع باتری می باشد. باتری های آنها شامل RedTop، BlueTop و YellowTop است.

هر یک از این باتری ها برای اهداف خاصی در نظر گرفته شده است. باتری RedTop برای راه اندازی معمولی موتور ایده آل است. دینام بلافاصله وضعیت شارژ را کنترل می کند و در صورت نیاز باتری را تامین می کند. Optima YellowTop یکی از معدود بهترین باتری های خودرو AGM در بازار است. برای استفاده در وسایل نقلیه مدرن با لوازم جانبی ایده آل است.

باتری Optima BlueTop دو نوع است. هنگامی که به یک باتری استارت اختصاصی نیاز دارید، از BlueTop با قاب خاکستری تیره استفاده کنید. این نوع نباید در وظایف دوچرخه سواری استفاده شود. BlueTop با قاب خاکستری روشن هم برای دوچرخه سواری عمیق و هم برای شروع ایده آل است. این یک باتری چرخه عمیق عالی است که دارای قدرت میل لنگ بالا است.

  1. ACDelco

یکی دیگر از برندهای محبوب باتری خودرو، ACDelco است. این شرکت در سال ۱۹۱۶ توسط جنرال موتورز تشکیل شد. دفتر مرکزی آنها در میشیگان در ایالات متحده واقع شده است. باتری های ACDelco برای وسایل نقلیه تجاری، نظامی، کامیون ها و سواری در دسترس هستند. شما می توانید این باتری ها را از هر نقطه ای از جهان تهیه کنید.

باتری های ACDelco به دلیل کارایی بالا و رعایت تمام استانداردهای لازم شناخته شده اند. پایانه های باتری برای مقاومت در برابر شرایط خورنده ساخته شده اند. آنها همچنین دارای مخازن بزرگ هستند که آنها را قادر می سازد شارژ را برای چندین سال نگه دارند.

یکی از بهترین باتری های آنها باتری ACDelco Advantage است. این باتری ظرفیت دوچرخه سواری بالایی دارد و ضد ریزش است. این با تکنولوژی نوترکیب تنظیم شده توسط سوپاپ و طراحی تشک شیشه ای جذب شده ساخته شده است. این ویژگی به این باتری سه برابر باتری های معمولی دوام بیشتری می دهد.

  1. Odyssey

Odyssey یکی دیگر از برندهای عالی برای افرادی است که به دنبال باتری ماشینی با دوام و کیفیت بالا هستند. باتری های Odyssey توسط EnerSys Energy Products Inc ساخته می شوند. دفتر مرکزی آنها در Reading، ایالات متحده آمریکا واقع شده است، اما باتری های آنها در سراسر جهان در دسترس هستند. Odyssey دارای باتری هایی برای وسایل نقلیه دریایی، پاوراسپورت، کامیون، سنگین، تفریحی و ناوگان است.

Odyssey بیش از ۱۰۰ سال تجربه در تولید باتری دارد. آنها ایستگاه هایی را در ۱۷ کشور مونتاژ کرده اند که ملاقات با مشتریان را آسان می کند. این باتری ها به دلیل عمر طولانی، تحمل دمای شدید، چرخه عمر طولانی و مقاومت در برابر لرزش، برجسته هستند.

باتری های Odyssey به لطف طراحی مهر و موم و AGM خود به آبیاری نیاز ندارند. این شرکت دارای خطوط باتری مختلفی است که شامل سری Extreme، Performance Series و Pro می شود. سری Extreme دارای قابلیت‌های باورنکردنی دوچرخه ‌سواری عمیق در بازیابی سریع است. این باعث می شود آنها برای واردات و وسایل نقلیه لوکس ایده آل باشند.

سری Odyssey Pro نسبت به سایر باتری‌های معمولی شارژ سریع‌تری دارد. این عملکرد را با تکنولوژی شروع و توقف کامل می کند. سری پرفورمنس ظرفیت ذخیره بالایی دارد و برای خودروهای دارای لوازم جانبی زیادی مناسب است.

  1. Duracell

Duracell نامی رایج در صنعت خودروسازی است. آنها به دلیل تجربه، قابلیت اطمینان و کیفیت خود شناخته شده اند. آنها در میان تولیدکنندگان برتر بهترین باتری‌های خودرو در سال ۲۰۲۱ هستند. Duracell در سال ۱۹۲۰ توسط فیلیپ مالوری و ساموئل روبن تأسیس شد. آن ها دو مقر اصلی دارند، یکی در Gevena، سوئیس، در Bethel، کانکتیکات، ایالات متحده آمریکا واقع شده است.

باتری های Duracell در تمام نقاط جهان یافت می شوند. باتری ‌های آن‌ها برای قایق‌های تفریحی، کاروان‌های کمپینگ، قایق‌های موتوری، خانه‌های متحرک، آرایشگران برفی، ماشین‌های کشاورزی و ساختمانی، کامیون‌ ها، وانت ‌ها، اتوبوس‌ ها، خودروهای الکترونیکی و سایر خودروها در دسترس هستند. باتری‌ها حتی در شرایط سخت کار کردن، استحکام و استحکام فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می ‌کنند.

سری هایی از باتری های Duracell وجود دارد. آنها Starter، Advanced، Extreme EFB و Extreme AGM هستند. باتری‌های پیشرفته Duracell قدرت بهینه را برای راه‌اندازی به شما ارائه می‌دهند و برای خودروهای مدرن گزینه‌ای ایده‌آل است. Duracell Extreme EFB برای وسایل نقلیه کوچک/متوسط ​​و LCV مناسب است و فقط ویژگی های اولیه استاپ-استارت را دارد. برای وسایل نقلیه با عملکردهای پیچیده استاپ-استارت، Duracell Extreme AGM بهترین انتخاب است.

  1. بوش

احتمالاً با فروشگاه های لوازم یدکی باتری بوش برخورد کرده اید. این باتری به دلیل مقرون به صرفه بودن و کارایی بالا یکی از باتری های پرکاربرد در بین دارندگان خودرو است. برخی از بهترین باتری‌های ارزان قیمت خودرو را ارائه می‌دهد. بوش از سال ۱۸۸۶ وارد بازار شده است و این به شما می گوید که آنها تجربه زیادی در ساخت محصولات خود دارند.

بیشتر بخوانید :  خرابی سنسور دریچه گاز

بوش توسط رابرت بوش تاسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در گرلینگن آلمان واقع شده است. باتری های بوش برای وسایل نقلیه الکترونیکی، کامیون ها، وسایل نقلیه مسافربری و خودروهای نظامی و تجاری در دسترس هستند. شما می توانید باتری را از هر نقطه ای از جهان تهیه کنید.

باتری بوش دارای چهار خط است که شامل S3 Value Performance، S4 Quality Performance، S5 Premium Power و S6 High-Performance AGM است. باتری بوش S3 انتخاب مناسبی برای خودروهای قدیمی با تجهیزات الکتریکی کمتر است.

نسخه S4 یک باتری همه جانبه است که بر روی خودروهای سایز متوسط ​​با تعداد متوسط ​​لوازم جانبی الکتریکی تمرکز می کند. باتری‌های بوش S5 برای بخش‌های خودروهای ممتاز، از جمله خودروهای وارداتی، داخلی کلاس بالا و خودروهایی که مصرف‌کنندگان برق زیادی دارند، ایده‌آل هستند.

این باتری ها حتی در شرایط با تقاضای بالا نیز قدرت قابل اعتمادی را به شما ارائه می دهند. حتی در آب و هوای بسیار سرد و گرم، باتری های S6 با کارایی بالا AGM بالاترین منبع تغذیه و استانداردهای راه اندازی را برآورده می کنند.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

بیشتر بخوانید :  مشکلات گیربکس اچ سی کراس

 

به این مطلب امتیاز دهید