وبلاگ
۱۲ اسفند ۱۴۰۲

کمپرسور کولر تیبا استوک

تیبا یکی از خودروهای تولید داخلی است که خریداران زیادی دارد. یکی از تجهیزات و امکانات در نظر گرفته شده در این خودرو کولر می‌باشد. کارکرد کولر تیبا به ویژه در روزهای گرم سال اهمیت زیادی دارد. کمپرسور از قطعات و اجزای مهم کولر در خودروی تیبا می‌باشد. گاهی این قطعه معیوب شده و دیگر قابل تعمیر نیست. در این شرایط ناگزیر به تعویض آن با یک کمپرسور نو یا استوک هستیم. برای خرید کمپرسور کولر تیبا استوک با کارشناسان استوک یدک تماس بگیرید.

معرفی کوتاهی از تیبا و امکانات آن

تیبا از خودروهای تولید داخل است که به دلیل قیمت مناسب در همان روزهای اول فروش خوبی به دست آورد. دو مدل از این خودرو در ۴ تیپ مختلف به بازار عرضه شده‌اند که EX از معروف‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. نکته جالب اینکه اغلب قطعات یدکی تیبا با خودروی ریو تطابق دارد. موتوری در این خودرو استفاده شده تقویت شده‌ی موتور پراید می‌باشد. پیشرانه این خودرو ۱٫۵ لیتری با ۴ سیلندر بوده و ۸۷ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. از جمله امکانات تیبا می‌توان به:

  • کیسه هوای راننده
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی
  • چراغ مه شکن
  • ترمز ABS
  • بالابر شیشه برقی
  • تنظیم برقی صندلی

اشاره نمود. این خودروی داخلی در گروه سدان‌های کوچک B قرار دارد. قیمت مناسب تیبا از مهم‌ترین فاکتورهای توجه به آن در بازار خودروی کشور می‌باشد.  سایر مشخصات تیبا را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

 

مشخصات تیبا
محور محرکهدیفرانسیل جلو
شتاب صفر تا صد۱۳ ثانیه
نوع گیربکس۵ سرعته و دستی
سیستم فرمان هیدرولیکی
نوع رینگفولادی

 

کمپرسور کولر تیبا

خرید کمپرسور کولر تیبا استوک یکی از راه‌های اقتصادی برای جایگزین کردن آن می‌باشد. چرا که خرابی کمپرسور موجب از کار افتادن کولر تیبا شده و سرنشینان ناگزیر به تحمل گرما خواهد شد. گرمای هوا به ویژه در کابین خودرو روی شیوه رانندگی افراد نیز اثر گذار است. به همین خاطر برای حفظ و تعمیر سیستم سرمایشی در خودرو باید کوشا بود. سرماسازی در کولر تیبا تا حد بسیار زیادی به عملکرد کمپرسور این خودرو وابسته است. برای اینکه کولر تیبا روشن شود کافی است روی دکمه AC فشار وارد کنید. انرژی و توان مورد نیاز برای فشرده‌سازی و تراکم گاز مبرد توسط دینام تیبا تولید می‌شود. گاز مبرد درون سیستم سرمایشی کولر به کمک کمپرسور به گردش در می‌آید. علل مختلفی وجود دارد که باعث خراب شدن این تجهیز در کولر ماشین می‌شود. گاهی امکان تعمیر خرابی‌ها و عیب‌های کمپرسور کولر تیبا وجود ندارد. در این شرایط تعمیرکارها از شما می‌خواهند قطعه‌ی جایگزینی را تهیه کنید. با توجه به قیمت‌های بالای قطعات و لوازم یدکی خودرو خرید لوازم استوک مقرون به صرفه می‌باشد.  

قیمت کمپرسور کولر تیبا استوک

کمپرسور کولر یکی از قطعات نسبتا گران در خودرو به شمار می‌رود. در تیبا نیز خرید این تجهیز می‌تواند هزینه زیادی به همراه داشته باشد. چنانچه از کیفیت و اصالت کمپرسور کولر استوک اطمینان داشته باشید گزینه مناسبی می‌باشد. قیمت لوازم استوک تیبا از جمله این تجهیز بستگی به مدل و تیپ خودرو دارد. همچنین می‌توان از کمپرسورهای استوک ریو نیز به عنوان جایگزین این تجهیز استفاده کرد. چرا که بسیاری از قطعات این دو خودرو قابلیت استفاده به جای یکدیگر را دارند. تمام این فاکتورها و مولفه‌ها در قیمت نهایی کمپرسور استوک کولر تیبا موثر می‌باشد. پیشنهاد می‌شود با کارشناسان بخش فروش مجموعه استوک یدک تماس بگیرید. قیمت دقیق و استعلام موجودی را از طریق کارشناسان استوک یدک دریافت می‌کنید.   

برای تعمیر کمپرسور کولر تیبا چه باید کرد؟

برای تعمیر کمپرسور باید عیب‌یابی اصولی و دقیقی انجام گیرد. این عیب‌یابی به دلیل ساختار نسبتا پیچیده دستگاه کمپرسور کار تخصصی به شمار می‌رود. پس گام اول مراجعه به مراکز تعمیرگاهی معتبر برای عیب‌یابی و تعمیر کمپرسور کولر تیبا می‌باشد. در این بخش مشخص می‌شود که آیا باید به فکر کمپرسور کولر تیبا استوک باشید یا خیر. مکانیک‌های متخصص تلاش می‌کنند تا عیوب این قطعه از تیبا را برطرف کنند. با این حال ممکن است تعمیر کمپرسور کولر تیبا به سادگی میسر نباشد. بعضی از خرابی‌ها قابل تعمیر نیستند و فقط با عوض کردن قطعه حل می‌شوند. در خصوص کمپرسور کولر تیبا امکان دارد با تعویض برخی از اجزای آن مشکل تجهیز به کلی حل شود. در این حالت هزینه تعویض قطعه نسبت به خرید یک کمپرسور دیگر بسیار پایین‌تر می‌باشد. 

خرید کمپرسور ارزان کولر تیبا

یکی از دغدغه‌های مهم و اصلی در خرید قطعات یدکی به ویژه تجهیزات مهم قیمت آن‌ها می‌باشد. چرا که به تناسب افزایش قیمت خودرو لوازم جانبی و قطعات یدکی نیز گران می‌شوند. از این تعداد زیادی از از افراد به دنبال راه‌ حلی اقتصادی برای جایگزینی قطعات یدکی خودرو هستند.  پیشنهاد ما به شما خرید لوازم مورد نیاز تیبا به صورت استوک است. کمپرسور کولر تیبا استوک قیمت پایین‌تری نسبت به قطعه نوی آن دارد. به همین خاطر از به دنبال یک راه‌کار ارزان برای تامین قطعات مورد نیاز خودرو تیبا هستید حتما به بخش محصولات استوک یدک سر بزنید. تنوع بالای قطعات یدکی در سایت مجموعه کار انتخاب و خرید لوازم مورد نیاز استوک را بسیار راحت کرده است. 

خرید کمپرسور کولر استوک

برای خرید لوازم استوک خودرو باید به سراغ فروشنده‌های معتبر در این حوزه رفت. پیدا کردن مراکز و سایت‌های فروش معتبر و شناخته شده شاید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خریداران لوازم استوک باشد. وب‌سایت‌های بسیار زیادی در بستر اینترنت وجود دارند که اقدام به فروش کمپرسور استوک در کولر خودرو می‌کنند. اما متاسفانه همه این مراکز فروش قابل اعتماد بوده و جنس باکیفیت به دست مصرف کننده نمی‌رساند. سایت فروش آنلاین استوک یدک یکی از مراکز معتبر و شناخته شده‌ی لوازم استوک است. بعد از پیدا کردن قطعات مورد نظر در سایت و مطالعه توضیحات ان می‌توانید خرید خود  را ثبت کنید. 

سخن پایانی

کمپرسور کولر از تجهیزاتی است که برای روشن شدن سیستم سرمایشی خودرو ضروری است. این تجهیز در خودروی تیبا نیز عملکردی مشابه سایر اتومبیل‌ها دارد. برای تعمیر و خرید کمپرسور کولر تیبا استوک باید به مراکز معتبر و خوشنام مراجعه کرد. به این ترتیب از کارایی و کیفیت کولر تیبا رضایت کامل خواهید داشت. آیا شما تا به حال تجربه استفاده از کمپرسور استوک کولر تیبا را داشته‌ای؟! تجربیات خود را با ما در استوک یدک و سایر خوانندگان سایت به اشتراک بگذارید. 

بیشتر بخوانید :  علائم خرابی سنسور اکسیژن

سوالات متداول

۱- نقش کمپرسور کولر تیبا در سیستم سرمایشی آن چیست؟

کمپرسور کولر رابط و انتقال دهنده گاز مبرد محسوب می‌شود. در نتیجه بدون عملکرد صحیح این دستگاه کولر تیبا به درستی کار نخواهد کرد. 

۲- قیمت کمپرسور کولر تیبا چقدر است؟

در زمان خرید کمپرسور کولر تیبا می‌توانید هم آن را به صورت نو و هم استوک خریداری کنید. قطعا قیمت کمپرسور کولر استوک تیبا نسبت به نو آن پایین‌تر است. بنابراین می‌توانید با صرف هزینه کمتری کارایی مناسبی از کمپرسور کولر را داشته باشید.    

 

بیشتر بدانید : 

به این مطلب امتیاز دهید