وبلاگ
۱۶ شهریور ۱۴۰۱

نحوه عیب یابی دزدگیر ماجیکار

نحوه عیب یابی دزدگیر ماجیکار

دزدگیر مجیکار یک دزدگیر دو طرفه بدون شروع خودکار با کد حرکتی است. عملکردهای استانداردی مانند مسلح کردن غیرفعال و بی صدا، حالت ضد سرقت، خلع سلاح دو مرحله ای و یافتن ماشین در پارکینگ را برای مالک فراهم می کند.همچنین امکان باز شدن جداگانه درهای راننده و سرنشین (به اصطلاح قفل مرکزی به سبک آمریکایی)، پشتیبانی از موتور (تایمر توربو)، نمایش ولتاژ و دما باتری در یک فیل را فراهم می کند.

ویژگی دزدگیر مجیکار

دزدگیر مجیکار دارای خروجی برای سه (یکی از آنها برق است) کانال اضافی و دو قفل موتور یا استارت است. ماژول کنترل قفل مرکزی قدرتی است که نیاز به استفاده از رله های اضافی را از بین می برد.

امکان اتصال یک سنسور اضافی، به عنوان مثال، یک مایکروویو (به اصطلاح سنسور حجم) وجود دارد. جا کلیدی اصلی مجهز به صفحه نمایش LCD آموزنده و آنتن یکپارچه و مقاوم در برابر آسیب است. عملکردی برای روشن کردن خودکار نور پس زمینه نمایشگر وجود دارد.

در دوره سرقت خودرو، سیستم ضد سرقت راه اندازی می شود که با کمک آن بی حرکت می شود. ماژول autorun خارجی توسط یک تابع جهانی پشتیبانی می شود. دزدگیر خودرو برای خودرو از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است که دوام آن را تضمین می کند. دستورالعمل های عملیاتی بیشتر در این مورد به شما می گوید.

اگر خودرو در حالت امنیتی است، می توان موتور آن را از راه دور با استفاده از کنترل پنل روشن کرد. قفل درهای خودرو به لطف هندزفری ویژه در دو مرحله از راه دور باز می شود. در صورت نیاز، می توانید حساسیت سنسورها را با استفاده از جا کلیدی تغییر دهید. عملکرد جهانی هندزفری این تجهیزات کنترل دیجیتالی رله قبل از شروع را امکان پذیر می کند. می توانید با استفاده از راهنمای نصب، عملکرد هندزفری را تجویز کنید.

دزدگیر خودرو حسگرها را بر اساس مناطق در حالت خودکار غیرفعال می کند. این امر با عملکرد هندزفری تضمین می شود. این دستگاه دارای یک کد رمزگذاری مدرن است که حفاظت قابل اعتماد خودرو را فراهم می کند. این سیستم دارای یک برنامه جهانی است که به آن اجازه می دهد تا شبکه سواری خودرو را کنترل کند. جا کلیدی تجهیزات اطلاعاتی در مورد دمای داخل خودرو ارائه می دهد. این دستگاه با وجود دو جا کلیدی مشخص می شود که عملکرد راحت آن را تضمین می کند. اطلاعات دقیق تر در دفترچه راهنما موجود است.

نحوه کار دزدگیر مجیکار

دزدگیر مجیکار با وجود حالت VALET مشخص می شود، در صورت فعال بودن، عملکردهای حفاظتی به طور موقت غیرفعال می شوند. این امکان نگهداری کامل خودرو را فراهم می کند. برای تماس با مالک خودرو از سیگنال صوتی استفاده می شود. در برخی موارد، عملکرد تماس با لرزش فعال می شود. ویژگی های این تجهیزات:

این دستگاه دارای یک جا کلیدی با نمایشگر LCD است که استفاده از آن را در هر زمانی از روز آسان می کند. دستورات اولیه توسط یک کلید سخت افزاری اضافی پشتیبانی می شوند. با وجود سه دکمه کنترل مشخص می شود که این روند را بسیار ساده می کند. دکمه های تسلیح و خلع سلاح دستگاه مجزا هستند که این روند را تا حد زیادی ساده می کند. کلیدهای این تجهیزات با مصرف انرژی بسیار کم مشخص می شوند که به شما امکان می دهد در هزینه نگهداری آنها صرفه جویی کنید. دفترچه راهنما در این مورد بیشتر به شما می گوید. اگر سنسور فعال شود، دکمه تماس راننده روشن می شود.

این تجهیزات طراحی نسبتاً ساده ای دارند که روند نصب آن را تا حد زیادی تسهیل می کند. در صورت لزوم می توان از دزدگیر خودرو برای کنترل دستگاه های دیگر استفاده کرد. به لطف ادغام صحیح تجهیزات، پتانسیل ضد سرقت به طور ارگانیک افزایش می یابد. راهنمای نصب به شما می گوید که چگونه دستگاه را ثبت و غیرفعال کنید.

کارایی های اضافی دزدگیر مجیکار

این سیستم قادر به کار در زمینه بارهای القایی و جریان بالا است که توسط رله داخلی تضمین می شود. راحت ترین استفاده از دستگاه با وجود عملکرد تایمر توربو تضمین می شود. این دستگاه برای کنترل سیستمی مانند پیش گرمکن طراحی شده است. این از یک سیستم هندزفری استفاده می کند. نحوه فعال سازی هندزفری و سیستم تماس، راهنمای نصب به شما می گوید.

واحد پایه دستگاه دارای ابعاد بهینه است که نصب آن را بسیار آسان می کند. این تجهیزات دارای یک شتاب سنج سه مختصات داخلی است که با کمک آن موارد مثبت کاذب پردازش می شود. آن ها توسط حسگرهای ویژه ای که در سیستم تعبیه شده اند به خاطر سپرده می شوند. اگر وسیله نقلیه کج شود، تجهیزات فعال می شود. دزدگیر دارای سنسور ضربه و سنسور شیب است. هنگامی که به درستی نصب شود، حسگر زمانی که نیاز به فراخوانی درایور باشد فعال می شود.

مزیت های دزدگیر مجیکار

برد ارتباطی بالا

یک فرستنده سیگنال ارتباطی با کیفیت بالا به شما امکان می دهد داده ها را در فاصله حداکثر ۱۵۰۰ متری از بلوک مرکزی دریافت و ارسال کنید. کد رمزگذاری اختصاصی MAGIC CODE ™ PRO محافظت در برابر سرقت و تداخل رادیویی در محیط های شهری را فراهم می کند.

نگهبانان مخفی

یک عملکرد محافظ مخفی ویژه به شما امکان می دهد بدون جلب توجه بیش از حد، ماشین را روی زنگ قرار دهید و فقط یک اعلان به جا کلیدی ارسال کنید. اگر نمی خواهید وجود سیستم امنیتی مجیکار را بر روی ماشین خود نشان دهید، بسیار راحت است.

عملکرد هندزفری

هنگامی که مالک به ماشین نزدیک می شود، خلع سلاح در مجیکار می تواند به طور خودکار اتفاق بیفتد. این یکی از مزایای عملکردی به نام «دست آزاد» است. فاصله تحریک با تنظیمات قابل تنظیم است و می تواند تا ۳۵ متر باشد.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

بیشتر بخوانید :  همه چیز در مورد در جا کار کردن خودرو که باید بدانید

 

به این مطلب امتیاز دهید