وبلاگ
۴ خرداد ۱۴۰۱

سانگ یانگ تیوولی، مشخصات فنی، قیمت

سانگ یانگ تیوولی

سانگ یانگ موتورز انگلستان مدل جدید سانگ یانگ تیوولی ۲۰ ساله را وارد بازار بریتانیا کرد. فیس لیفت تیوولی دارای طراحی ظاهری جدید در جلو، فضا و قابلیت ‌های یک SUV سنتی است و طیف وسیعی از پیشرفت‌ ها را در مدل قبلی ارائه می ‌کند. این طراحی شیک بیرونی و داخلی جدید را با فناوری ‌های پیشرفته ایمنی و سرگرمی و همچنین پیشرانه‌ های جدید کارآمد مطابق با استانداردهای آلایندگی آتی جفت می ‌کند. همه با گارانتی جامع و پیشرو در بازار ۷ ساله یا ۱۵۰ هزار مایلی بسته شده است.

تحولی در طراحی تیوولی

تیوولی نام خود را از شهر ایتالیایی در نزدیکی رم با شهرت سبک گرفته است. باغ‌ های ویلا d’Este که به دلیل میراث فرهنگی و موقعیت زیبای آن مورد توجه قرار گرفته‌ اند، الهام‌بخش دیگران برای استفاده از نام آن، از جمله باغ‌های تیوولی در کپنهاگ شده ‌اند. تیوولی جدید سانگ یانگ که با طراحی که هیجان را با سبک و عملکرد ترکیب می کند، از همنام ایتالیایی خود الهام گرفته است. خودرو شاسی ‌بلند تیوولی در بخش B سانگ یانگ، طراحی بیرونی و فضای داخلی کاملاً جدید، سبک اروپایی، ایمنی پیشرو در کلاس و کارایی سوخت رقابتی را ارائه می ‌دهد.

سانگ یانگ تیوولی در ژانویه ۲۰۱۵ در کره راه اندازی شد و بلافاصله در بازار داخلی بیش از ۳ هزار دستگاه از آن به فروش رفت.. اولین حضور بین المللی آن در نمایشگاه خودرو ژنو در مارس ۲۰۱۵ بود و فروش مدل های موتور بنزینی در ژوئن پس از عرضه رسانه ای آن در اروپا آغاز شد. از آنجایی که تیوولی به دلیل برآورده کردن طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان مورد ستایش جهانی قرار گرفته است و از زمان عرضه تا به امروز در حدود ۵۰۰۰۰ خودرو در اروپا فروخته شده است.

پنج سال پس از عرضه اولیه، تیوولی جدید اکنون با موتورهای بنزینی با تکنولوژی بالا که شامل موتور ۳ سیلندر ۱٫۲ GDi توربو و موتور ۴ سیلندر ۱٫۵ GDi توربو و نسخه ارتقا یافته موتور ۱٫۶ دیزل در دسترس است. سانگ یانگ تیوولی یک SUV جمع و جور همه جانبه کامل را با فناوری رانندگی هوشمند، رابط دیجیتالی درخشان، فناوری ایمنی پیشرفته و طیف گسترده ای از ارتقاء طراحی، چه در داخل و چه در خارج، ارائه داده است.

عملکرد سانگ یانگ تیوولی هنگام رانندگی

سانگ یانگ تیوولی جدید تشکیل شده از موتورهای بنزینی ۱٫۲ GDi-T و ۱٫۵ GDi-T لیتری تزریق مستقیم و توربو شارژ یا موتور دیزلی ارتقا یافته ۱٫۶ لیتری است. تمامی قطعات و بخش های سانگ یانگ تیوولی مطابق با آخرین استانداردهای آلایندگی یورو ۶D است. موتور ۳ سیلندر ۱٫۲ لیتری GDi-Turbo جدید با تکیه بر دانش قابل توجهی از موتورهای بنزینی، با هدف ارائه یک تجربه رانندگی قدرتمند و در عین حال سازگار با محیط زیست، آرام و تصفیه شده است و با یک گیربکس ۶ سرعته دستی ترکیب شده است. خروجی موتور ۱٫۲ لیتری ۱۲۸ اسب بخار در ۵۰۰۰ RPM است که می تواند گشتاوری با قدرت ۲۳۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰-۳۵۰۰ RPM ایجاد کند. موتور ۱٫۵ لیتری توربو بنزینی سانگ یانگ دارای عملکرد قوی با حداکثر قدرت ۱۶۳ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور در ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه با گیربکس اتوماتیک است. همچنین برای افزایش قابلیت اطمینان از سیستم شیر جلوگیری از تجمع کربن دوگانه استفاده شده است. موتور دیزلی ارتقا یافته ۱٫۶ تیوولی با حداکثر توان خروجی ۱۳۶ اسب بخار در ۴۰۰۰ دور در دقیقه با حداکثر گشتاور ۳۲۴ نیوتن متر در ۱۵۰۰-۲۵۰۰ دور در دقیقه با گیربکس اتوماتیک کار می کند.

سانگ یانگ تیوولی

ایمنی

خودرو سانگ یانگ تیوولی دارای رتبه ایمنی ۴* NCAP است. این خودرو بر اساس ساختاری با استحکام بالا ساخته شده است و دارای مجموعه ای جامع از جدیدترین وسایل کمک ایمنی الکترونیکی است. سطح افزایش یافته ای از ایمنی فعال در Tivoli جدید اعمال شده است که به جلوگیری از تصادفات کمک می کند و از فناوری های پیشرو در کلاس برای ارائه ایمنی بیشتر استفاده می کند. همه سطوح تریم دارای حداقل ۶ ایربگ و ویژگی های ایمنی الکترونیکی هستند. اگر بخواهیم بعضی از این ویژگی های ایمنی قرار گرفته شده در خودرو سانگ یانگ تیوولی را ناتم ببریم، می توانیم به چراغ هشدار برخورد از جلو (F)W)، هشدار خروج از خط (LDW)، شکست خودکار اضطراری (AEB)، کمک حفظ خطوط (LKA)، تشخیص علائم ترافیکی (TSR)، چراغ جلو هشدار شروع خودرو (FVSA)، هشدار توجه راننده (DAA)، سیستم توقف اضطراری  (ESS) و هشدار فاصله ایمنی  (SDA)اشاره کنیم.

طراحی داخلی خودرو سانگ یانگ تیوولی

فضا در کابین این خودرو کاملاً بازطراحی شده است و بسیار برای سرنشینان فضای راحتی ایجاد کرده است. تیوولی به راحتی می‌تواند خانواده‌ای چهار نفره را در خود جای دهد و از جایگزین‌هایی مانند Mokka و نیسان Juke پیشی بگیرد. فضای ذخیره سازی نیز بسیار سخاوتمندانه است. صندوق بار سانگ یانگ تیوولی ۴۲۳ لیتر است که به مراتب بیشتر از صندوق بار ۳۵۴ لیتری نیسان Juke است.

طراحی داخلی خودرو سانگ یانگ تیوولی

با این حال، مشکل اصلی فضای داخلی خودرو سانگ یانگ تیوولی کیفیت مواد است. در نگاه اول، پلاستیک‌های روی داشبورد و درها کیفیت پایینی دارند و به هیچ وجه قابل قبول نیستند. همچنین پایین تر از داشبورد و درهای تیوولی، کیفیت به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

مولتی مدیا

SsangYong Tivoli Ultimate جدید دارای یک دسته ابزار هوشمند LCD است. این یک دسته ابزار LCD 10.25 اینچی با وضوح بالا است که اطلاعات رانندگی را به سبکی مطابق با سبک و سلیقه مصرف کننده ارائه می دهد. در بخش چند رسانه ای یا مولتی مدیا خودرو سانگ یانگ تیوولی، شما می توانید بین یک صفحه دجیتال پر رنگ با گرافیک قرمز روشن یا یک فرمت آنالوگ پیچیده یکی را به سلیقه خود انتخاب کنید. این خوشه طیف وسیعی از موارد از جمله داده ها، امکاناتی برای تنظیم ایمنی و راحتی، حساسیت سیتم ترمز خودکار تیوولی و انتخاب صدای خوش آمد گویی هنگام روشن کردن خودرو را ارائه می دهد.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

به این مطلب امتیاز دهید
بیشتر بخوانید :  خودرو برقی مپنا یا وانت کاوی Kawei