وبلاگ
۱ خرداد ۱۴۰۱

ارزان ترین و گران ترین پیکاپ های بازار ایران

گران ترین پیکاپ های بازار ایران

شاید بتوان گفت که تنها وسیله نقلیه که جمعیت زیادی را به خود جذب می کند، پیکاپ و وانت بار است. خیلی از خریداران پیکاپ ها برای حمل و نقل وسایل کار خود یا یدک کشیدن تریلرهای بزرگ از پیکاپ ها استفاده می کنند. در حالی که بخش گسترده ای از خریداران پیکاپ ها از این خودروها برای تفریح و مسافرت از آن استفاده می کنند.

محبوبیت روزافزون پیکاپ ها و این که هر روزه رانندگان بیشتری به خرید و استفاده از این خودروها علاقه مند می شوند یکی از دلایل افزایش قیمت پیکاپ ها محسوب می شود. ما در این مقاله سعی کرده ایم تا لیستی از ارزان ترین و گران ترین پیکاپ های بازار ایران را برای شما تهیه کنیم تا متناسب با بودجه خود مناسب ترین پیکاپ را برای خود تهیه کنید.

گران ترین پیکاپ های بازار ایران

تفاوت قیمت های پیکاپ ها در بازار ایران بسیار متفاوت است و شما می توانید تقریبا با هر بودجه ای یک خودرو پیکاپ برای خود خریداری کنید. البته بدیهی است که کیفیت و توانایی خودرو پیکاپی که خریداری می کنید متناسب با هزینه ای که می پردازید متفاوت است. ما در این بخش از مقاله سعی کرده ایم لیستی از گران ترین پیکاپ های بازار ایران را برای شما تهیه کنیم.

  • تویوتا هایلوکس

بسته به مدلی که انتخاب می کنید، دو موتور در محدوده هایلوکس موجود است. یک موتور ۱۴۸ اسب بخاری ۲٫۴ لیتری چهار سیلندر دیزلی و یک ۲٫۸ لیتری چهار سیلندر بزرگتر با ۲۰۱ اسب بخار قدرت وجود دارد. به عنوان یک وانت و یک وسیله نقلیه تجاری، مهمترین ویژگی هایلوکس این است که چقدر می تواند حمل کند و بکشد. تویوتا کاملاً از این موضوع آگاه است، به همین دلیل است که مدل فعلی دارای بزرگترین فضای بار و بالاترین ظرفیت بکسل است.

طول محفظه بار هایلوکس از ۱۵۲۵ میلی متر در مدل دو کابین تا ۲۳۱۵ میلی متر در تک کابین متغیر است. این تقریباً با رقبا برابری می کند، اما عرض آن جایی است که هایلوکس پیشرفت زیادی کرده است. منطقه بار در همه مدل ها ۱۳۰ میلی متر گسترده تر از قبل است، بنابراین اگر اغلب موارد عریض را بارگیری می کنید، ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد. در حال حاضر تویوتا هایلوکس ۲۰۱۶ آخرین مدل این سری در بازار ایران است.

  • Mercedes-AMG G63

زمانی که محبوبیت مرسدس بنز جی واگن نزد افراد مشهور و تاجران ثروتمند افزایش یافت، مرسدس تعدادی ویژگی جدید را برای استفاده از این خودرو اضافه کرد. اکثر این به روز رسانی ها به لوکس تر کردن فضای داخلی این خودرو و به روز رسانی هندلینگ اتوبوس مانند این خودرو مربوط می شود.

پیکاپ بازار ایران

یکی از اصلی ترین تغییراتی که در این خودرو انجام شده است، اضافه کردن یک جفت چرخ به این خودرو بود. ۶×۶ دیوانه کننده ترین ظاهر کلاس G ساخته شده است. همچنین سرعت فوق العاده ای هم علاوه بر کارآیی اش دارد. Mercedes-AMG G63 مجهز به ۷۰۰ اسب بخار است.

  • آمیکو آسنا

یکی از شرکت هایی که خودروهایی زیادی به ایران وارد کرده است شرکت ارس خودرو است. اغلب خودروهایی که این شرکت وارد کشور ایران می کند، خودروهای چینی است. معمولا در ایران شرکت ارس خودرو را با نام تجاری آمیکو می شناسند. دومین همکاری این دو شرکت با هم وانت پیکاپی است که یکی از اصلی ترین رقیب های تویوتا هایلوکس به شمار می آید.

ارزان ترین و گران ترین پیکاپ های بازار ایران

خودرو آسنا ساخته شده به وسیله شرکت Huanghai Auto است. این خودرو که در سال ۱۳۹۶ وارد بازار ایران شد، ویژگی ها و توانایی ها زیادی از خود نشان داد. به نحوی که توانست با بسیاری از پیکاپ های قدرتمند رقابت کند. البته مشکلات بازار متزلزل ارزی ایران باعث رشد ناگهانی قیمت خودرو آمیکو آسنا شد. همین مسئله موجب شد که این خودرو به یکی از گران ترین خودروهای پیکاپ در بازار ایران تبدیل شود.

  • جک T8 یا KMC T8

KMC T8 از جمله محصولات جدید جک موتورز محسوب می شود که المان ها و ویژگی های جدید این شرکت را با طراحی ایتالیایی ترکیب کرده است. ساخت و توسعه خودرو KMC T8 نزدیک به ۲ سال زمان برده است. طراحی خودرو KMC T8 مدرن و به روز است و می تواند تا حد قابل قبولی نظر مشتریان و خریداران را به خود جلب کند.

پیکاپ های بازار ایران

یکی دیگر از مزیت های KMC T8 فضای داخلی آن است. نمای ظاهری KMC T8 بسیار ساده به نظر می رسد اما در عین سادگی بسیار کاربردی نیز است. فضایی کافی برای پا و سر سرنشینان جلو و عقب طراحی شده است و امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبولی نیز در این خودرو تعبیه شده اند. متناسب با امکاناتی که KMC T8 دارد، گران قیمت بودن آن منطقی است.

ارزان ترین پیکاپ های بازار ایران

تا این جای مقاله شما را با گران ترین پیکاپ هایی که می توانید خریداری کنید، آشنا کردیم. حال در این بخش قصد داریم به بررسی مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین پیکاپ ها در بازار ایران بپردازیم.

  • پراید ۱۵۱

اگر بخواهیم لیستی از بهترین پیکاپ هایی که با بودجه کم و معقول می توانید در بازار ایران خریداری کنید تهیه کنیم، باید حتما نامی از پراید ۱۵۱ بیاوریم. پراید ۱۵۱ که روی پلتفرم ایکس ۱۰۰ سوار شده، در گروه خودروهای تجاری سایپا قرار دارد.

ارزان ترین پیکاپ های بازار ایران

بدیهی است که متناسب با قیمت معقول و مقرون به صرفه اش، پراید ۱۵۱ از نظر کیفیت و توانایی قابل رقابت با خودروهایی که در بالا ذکر کردیم نیست، اما این خودرو نیز متناسب با قیمیتی که پرداخت می کنید می تواند نیازهای شما را برطرف کند. پیشرانه این خودرو ۷۱ اسب بخار قدرت دارد و محصولی است که برای باربری های درون شهری تا سقف ۵۰۰ کیلوگرم کارآمد محسوب می شود.

  • وانت آریسان

یکی از جدیدترین پیکاپ های ایرانی وانت آریسان است. وانت آرسیان به وسیله شرکت ایران خودرو تولید می شود. زمانی که این خودرو وارد بازار ایران شد، معلوم شد که ایران خودرو قصدی جدی برای ورود به بازار وانت ها و پیکاپ ها دارد.

پیکاپ های ایران

در این خودرو از پیشرانه پایه گازسوز ۱۷۰۰ سی سی OHVG-II استفاده شده که دارای آلایندگی یورو ۴ است و نه تنها در کاهش هزینه سوخت موثر است بلکه به محیط زیست آسیب نمی‌رساند و هزینه‌های نگهداری و تعمیر خودرو را تا حد ممکن کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید :  گران ترین موتورسیکلت های دنیا

 

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

به این مطلب امتیاز دهید