وبلاگ
۱۹ اسفند ۱۴۰۰

بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران

بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران

اولین مبحثی که می خواهیم به آن نگاهی بیندازیم، ارزان ترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران می باشد. این خودرو ها که در داخل کشور تولید و مونتاژ می شوند، در دسته ی ارزان ترین ها می باشند. با هم نگاهی به آن ها می اندازیم.

۱- کوییک پلاس

خودروی کوییک پلاس، در رتبه ی اول ارزان ترین خودروی های دنده اتوماتیک بازار ایران قرار دارد. این خودرو متعلق به شرکت سایپا می باشد. این محصول که در داخل کشور تولید می شود، نسخه ای پیشرفته از نسل قبل خود می باشد. این خودرو، دارای موتور ۱۵۰۰ سی سی می باشد و گیربکس آن نیز CVT است. حداکثر سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت بوده و میزان ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، سوخت مصرف می نماید.

کوییک پلاس اتومات

۲- پژو ۲۰۷

محصول دوم به لحاظ ارزان بودن، خودروی ۲۰۷ می باشد که در کشور محبوبیت فوق العاده ای نیز دارد. این خودرو نسخه ی مونتاژ شده می باشد و حرف i در انتهای نام آن نیز، گواه همین موضوع است. این خودرو فیس لیفت ۲۰۶ بوده و در بخش هایی مانند چراغ ها، متمایز می باشد. فرمان برقی، کروز کنترل و سقف شیشه ای، از جمله ویژگی های این خودرو می باشد. ۲۰۷ یکی از بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران می باشد.

۲۰۷ i

۳- دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو جزء پرطرفدارترین و بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران می باشد. ایران خودرو پس از تولید نسخه ی ابتدایی دنا در سال ۱۳۹۵، در سال های بعد اقدام به تولید نسخه های جدید آن تحت عنوان دنا پلاس توربو کرده است. این خودرو که نسخه ی دنده اتوماتیک نیز دارد، دارای موتور ۱۷۰۰ سی سی بوده و جعبه دنده ی آن نیز ۶ حالته اتومات می باشد. دیلایت، سانروف، کروز کنترل و فرمان برقی، از جمله ویژگی های این اتومبیل می باشد.

۴- پژو پارس

پژو پارس دنده اتوماتیک، از جمله خودرو های محبوب و بازطراحی شده از پژو ۴۰۵ می باشد. این خودرو دارای موتور ۱۶۰۰ سی سی از نوع LX بوده و گیربکس آن نیز ۴ حالته می باشد. مصرف سوخت این اتومبیل ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر بوده و شرایطی خوبی را به استفاده کننده اهدا می نماید. این خودرو نیز از بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران در رنج قیمتی مناسب می باشد.

۵- رنو ساندرو

از لحاظ فنی، خودروی رنو ساندرو دنده اتوماتیک، همان نسخه ی هاچ بک خودروی تندر ۹۰ می باشد. این خودرو از جعبه دنده ی ZF از سری AL4 بهره می برد. از جمله ویژگی های این خودرو می توان به کروز کنترل، دوربین عقب، روکش چرم و دزدگیر تصویری اشاره کرد. رنو ساندرو نیز در لیست بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران قرار دارد.

رنو ساندرا

لیست خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران + قیمت خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران

در زیر، لیست بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران را به همراه قیمت تقریبی آن، می توانید مشاهده کنید.

ام وی ام X22۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
ام وی ام X22 Pro۶۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰
ام وی ام X33 S۶۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰
ام وی ام X55۸۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰
برلیانس H230۴۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰
برلیانس H320۵۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰
برلیانس H330۵۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
بسترن B30۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
پژو ۲۰۰۸۱٫۱۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما۵۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۴۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰
پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک۴۸۲٫۰۰۰٫۰۰۰
پژو پارس اتوماتیک۴۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰
تارا۵۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
جک S3۶۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰
جک S5۸۶۰٫۰۰۰٫۰۰۰
چانگان CS 35۶۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰
چری آریزو ۵T۷۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰
چری آریزو ۶۹۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
چری تیگو ۵۷۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰
چری تیگو ۷۱٫۰۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
دیگنیتی۱٫۱۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰
دنا پلاس توربو اتوماتیک۴۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰
رنو ساندرو۶۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰
فیدلیتی پرایم ۵ نفره۱٫۰۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
فیدلیتی پرایم ۷ نفره۱٫۰۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰
کوییک پلاس اتوماتیک۲۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰
لیفان X60 اتوماتیک۴۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
لیفان X70 اتوماتیک۶۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰
هایما S5۷۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰
هایما S7۷۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰
هایما S7 پلاس۸۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰

برترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران

در این بخش از مقاله، می خواهیم به سراغ ۳ خودرو در ۳ دسته برویم که لقب بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران را با خود به یدک می کشند. در ابتدا به سراغ خودروی چینی می رویم. تاکنون خودرو های چینی زیادی وارد کشور شده اند که هر کدام از کیفیت متفاوتی برخوردار بوده اند. انتخاب ما برای بهترین خودروی چینی دنده اتوماتیک، چری تیگو ۷ می باشد. این خودرو که از لوکس ترین محصولات مدیران خودرو به شمار می رود، از سال ۱۳۹۶ تاکنون در خط تولید این شرکت قرار دارد. این ماشین دارای آپشن هایی مانند ترمز پارک برقی، اتوهلد، دوربین ۳۶۰ درجه، کنترل پایداری، دیلایت و … می باشد. در حال حاضر می توانید این خودرو را با قیمتی در حدود یک میلیارد تومان، تهیه نمایید.

چری تیگو 7

دسته ی دوم از بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران، مربوط به خودرو های مونتاژی می باشد. در این بخش نیز خودرو های بسیار خوب در لیست قرار دارند اما انتخاب ما، مزدا ۳ نیو می باشد. این خودرو که محصول سال ۲۰۰۹ از کمپانی ژاپنی مزدا می باشد، با ظاهری زیبا و امکانات رفاهی مطلوب، توسط بهمن موتور در اختیار خریداران قرار گرفته است. این خودرو دارای تیپ های مختلف می باشد. از جمله امکانات آن می توان به صفحه نمایش لمسی، سنسور دوربین عقب، سیستم رهیاب، صندلی برقی و … اشاره کرد.

Mazda 3 New

دسته سوم و آخر از بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران، مربوط به خودرو های وارداتی می باشد که دارای عناوینی انبوه است. خودرو های کم نظیری مانند بی ام و ۵۳۰، ولوو XC90 و بنز C200 از جمله این خودرو ها می باشند. اما انتخاب ما، از شرکت خودروسازی فرانسوی رنو بوده است. خودروی رنو تلیسمان، از جمله بهترین خودرو های وارداتی بوده که دارای امکاناتی مانند  سنسور پارک جلو، رادار نقطه کور، مانیتور لمسی و … می باشد.

خودروی زیبای تلیسمان

جمع بندی نهایی

در این مقاله سعی شد بهترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار ایران را معرفی نماییم. این خودرو ها در ۲ دسته ی ارزان قیمت واقتصادی و بدون محدودیت قیمتی، عنوان شده اند. در انتها امیدواریم از خواندن این مقاله رضایت خاطر داشته باشید و اطلاعات مناسبی را بدست آورده باشید.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

به این مطلب امتیاز دهید
بیشتر بخوانید :  استاندارد آلایندگی یورو 5 چیست؟