وبلاگ
۱۸ اسفند ۱۴۰۰

بهترین خودروهای شاسی بلند ایران(راهنمای خرید)

بهترین خودروهای شاسی بلند ایران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، حوزه ی ماشین سازی نیز دچار تحول گشته است. ما در این مقاله می خواهیم درباره ی بهترین خودروهای شاسی بلند ایران، صحبت کنیم. اگر درباره ی برترین خودروهای شاسی بلند بازار ایران، اطلاعی ندارید، توصیه می کنیم که این مقاله را تا انتها بخوانید. با ما همراه باشید.

چرا باید بهترین خودروهای شاسی بلند ایران را بشناسیم؟

ما در این قسمت از مقاله، می خواهیم درباره ی دلایل شناخت بهترین خودروهای شاسی بلند ایران صحبت کنیم. امروزه ماشین های شاسی بلند، طرفداران زیادی دارد. بسیاری از مردم با تغییر سبک زندگی شان، بیشتر به خرید ماشین های کراس اوور( شاسی بلند) ترغیب می شوند. این خودروها دارای امکانات پیشرفته ای هستند. موتور این خودروها دارای قدرت بالایی است. این مدل خودروها، اطمینان بالایی دارند.  به دلیل آن که این مدل خودروها از امکانات زیادی برخوردار است، هر روز به طرفداران آن اضافه می شود.

برای خرید بهترین خودروهای شاسی بلند ایران، باید ویژگی ها و مشخصات آن را بشناسیم تا بتوانیم بهترین خودرو را بخریم. از مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای این مدل خودروها در نظر داشت، سیستم انتقال قدرت خودرو، سیستم تعلیق آن و از همه مهمتر توان خودرو است. بهتر است با در نظر داشتن نیاز خود، در انتخاب این ماشین ها دقت کنید. البته باید گفت که، قیمت خودروی شاسی بلند بازار ایران، با توجه به نوسانات ارزی متغیر است. اگر قصد خرید یکی از این خودروها را دارید باید ابتدا، ویژگی ها و امکانات آن را بشناسید. بعد از آن می توانید، از نمایندگی های فروش خودروهای شاسی بلند، اقدام به خرید کنید.

بهترین خودروهای شاسی بلند ایران، از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند. این خودروها دارای کیفیتی عالی است و از تکنولوژی های مدرن در ساخت آن استفاده شده است. مزیت خرید این مدل خودروها، به نسبت خودروهای شاسی بلند خارجی، آن است که از قیمتی مناسب برخوردار هستند. از مهم ترین خودروسازهای ایرانی که به تولید خودروهای شاسی بلند می پردازند، شرکت سایپا و ایران خودرو است. ما در ادامه ی این مقاله با بررسی  چند مورد از بهترین خودروهای شاسی بلند ایران، به نوعی به بیان مقایسه خودروهای شاسی بلند می پردازیم. توصیه می کنیم که برای آگاهی بیشتر، این مقاله ی جذاب را از دست ندهید.

معرفی بهترین خودروهای شاسی بلند ایران

در این قسمت از مقاله، قصد داریم که به معرفی خودروهای شاسی بلند ایران بپردازیم. بهترین خودروهای شاسی بلند ایران شامل موارد زیر هستند:

۱- خودروی شاسی بلند پژو ۲۰۰۸

این خودرو با موتور توربو شارژ THP165 در بازار عرضه می شود. پیشرانه ی آن ۶/۱ لیتر است. نسخه ی مشابه این پیشرانه، در پژو ۵۰۸ مشهود است. از مهم ترین ویژگی جعبه دنده ی آن می توان به، ۵ سرعته بودن آن به دو صورت دستی و اتوماتیک اشاره کرد. این مدل خودرو، مصرف سوخت پایینی دارد. به دلیل داشتن ظاهری شیک و طراحی عضلانی آن، در گروه کراس اور قرار می گیرد.

۲- خودروی شاسی بلند رنو کپچر

به دلیل طراحی زیبا و منحصر به فرد آن، یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند ایران شناخته شده است. این خودرو، رقیب خودروی پژو ۲۰۰۸ است. گوشه های گرد، جلوه ی خاص چراغ های آن و نیز پنجره های آن، باعث شده است که این خودرو از طرفداران زیادی برخوردار باشد. این خودروی شاسی بلند، دارای سه موتور با ۹/۰، ۲/۱، ۵/۱ لیتری است. گیربکس این خودرو ۵ سرعته ی آن به صورت دستی و ۶ سرعته ی آن به صورت اتوماتیک است. میزان توان این خودرو برابر با  ۱۲۰ اسب بخار است.

۳- خودروی شاسی بلند رنو داستر

از بهترین خودروهای شاسی بلند ایران، رنو داستر است. این خودرو مشترک بین دو کشور رومانی و فرانسه است. این خودروی شاسی بلند در دو تیپ SE و  PE به دو صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل عرضه می شود. پیشرانه ی این خودرو، چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۰/۲ لیتر است. انتقال قدرت به چرخ ها، به وسیله ی یک گیربکس ۴ ساعته ی اتوماتیک انجام می شود. از دیگر ویژگی های این خودرو، می توان به فضای زیاد کابین، کیفیت بالای قطعات، مصرف پایین اشاره کرد. طراحی ساده و ایمنی پایین آن ازمعایب آن به شمار می رود.

۴- خودروی شاسی بلند هایماS5

هایما S5، خودرویی با امکانات منحصر به فرد است. به دلیل دارا بودن امکانات پیشرفته، به بهترین خودروی شاسی بلند ایران تبدیل شده است. کابین بزرگ، پیشرانه ی ۶/۱ لیتری، توان ۱۲۰ اسب بخار، جعبه دنده ی ۵ سرعته ی دستی از ویژگی های این خودرو است. خطوطی که بر روی بدنه ی این خودرو وجود دارند، جلوه ای خاص به آن بخشیده است.

۵- خودروی شاسی بلند ام وی ام X33

از بهترین خودروهای شاسی بلند ایران، ام وی ام است. این شاسی بلند، دارای پیشرانه ای با ۱۳۴ اسب بخار است. به دلیل داشتن جعبه ی دنده CVT، می توان برای سفرهای بین شهری و نیاز روزانه از این خودرو استفاده کرد. جعبه دنده ی اتوماتیک پنج سرعته، در مدل جدید این ماشین تعبیه شده است. از مهم ترین شرکتی که به تولید این خودرو می پردازد، می توان به مدیران خودرو اشاره کرد. از دیگر ویژگی های این ماشین، ظاهر متفاوت، تقسیم موتور، مدیریت تعادل اضطراری و جعبه دنده ای اتوماتیک است.

۶- خودروی شاسی بلند جک S3

جکS3، از بهترین خودروهای شاسی بلند ایران به شمار می رود. مهم ترین شرکت تولید کننده ی این ماشین در ایران، کرمان موتور است. موتور آن ۶/۱ لیتر است. نیروی این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. به دلیل روان بودن و مدرن بودن آن، از طرفداران زیادی برخوردار است.

۷- خودروی شاسی بلند چانگان CS35

چانگان نیز، از بهترین خودروهای شاسی بلند ایران به شمار می رود. پیشرانه ی آن ۶/۱ لیتر است. شرکت تولید کننده ی آن، سایپا خودرو است. گیربکس این شاسی بلند، به دو صورت دستی و اتوماتیک است. طراحی این خودروی زیبا، توسط فردی ایتالیایی به نام لوچیانو دی امبروزیو انجام شده است. ۳ نوار براق در قسمت جلویی پنجره وجود دارند. این امر باعث شیک شدن خودرو شده است. لوگوی کمپانی چانگان در وسط نوار براق وجود دارد. گفتنی است که این خودرو با استانداردهای روز دنیا طراحی شده است.

بیشتر بخوانید :  چگونه می توان روغن سوزی موتور خودرو را رفع کرد؟

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

5/5 - (1 امتیاز)