وبلاگ
۲۵ فروردین ۱۴۰۱

بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا

بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا

اگر شما نیز از جمله علاقه مندان به حوزه خودرو هستید، قطعا آشنایی با بهترین شرکت های خودروسازی دنیا برای شما جذاب خواهد بود. شرکت های خودروسازی بسیار زیادی در دنیا هستند که هر کدام از آنها مشتریان خاص خود را دارند. هر کدام از شرکت های خودروسازی سعی می کنند با افزایش آپشن های جدید و منحصر به فرد، میزان فروش خود را افزایش دهند. این موضوع باعث شده هر سال شاهد ورود خودروهای جدیدی به بازار باشیم.

با توجه به جذابیت موضوع قصد داریم در این مطلب به چند مورد از بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا اشاره کنیم. قطعا شمایی که الان این مطلب را مطالعه می کنید نیز از آن لذت خواهید برد. علت آن هم این است که معمولا افرادی با این گونه صفحات برخورد می کنند که در موتورهای جست و جو به دنبال چنین مطالبی هستند. امیدواریم اطلاعاتی که در این مطلب به آنها اشاره شده، برای شما جذابیت کافی را داشته باشند. سعی بر آن است که ۱۰ مورد از بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا را در این مطلب برای شما معرفی کنیم.

فراری یکی از برترین شرکت های خودروسازی دنیا

در سال ۱۹۳۹ این شرکت ساخت خودرو توسط یک طراح ماهر و زبده به نام انزو فراری راه اندازی شد. در ابتدا تمرکز فراری بر روی ماشین های مخصوص مسابقه بود اما کم کم خودروهای شخصی نیز توسط این شرکت تولید شد. این شرکت با توجه به پیشرفت فوق العاده ای که داشته توانسته خودروهای بسیار لوکس و آپشنال را تولید نماید. در حال حاضر اغلب افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی در دنیا علاقه مند به استفاده از خودروهای لوکس و سفارشی فراری هستند.

لامبورگینی از جمله بهترین شرکت ها در زمینه خودروسازی

لامبورگینی را بدون شک می توان یکی از برترین شرکت های خودروسازی دنیا دانست. فروچو لامبورگینی موسس این شرکت بوده که از سال ۱۹۶۳ موفق به راه اندازی آن شده است. لامبورگینی شرکتی است که مثل فراری در مسابقات اتومبیل رانی شرکت می کند. این شرکت توانسته تا کنون موفقیت های بی شماری را نیز در این زمینه کسب نماید. از جمله ماشین های معروف و پرطرفدار شرکت لامبورگینی می توان به اوروس (Urus) که یک مدل شاسی بلند است، اشاره کرد. علاوه بر آن اوراکان (Huracan) و اونتیدور (Aventador) توانسته اند طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب نمایند.

مرسدس بنز یکی دیگر از شرکت های مطرح در زمینه خودروسازی در دنیا

دایملر را می توان یکی از بزرگترین کمپانی های خودروسازی در دنیا برشمرد. مرسدس بنز یکی از زیرمجموعه های این کمپانی بزرگ به شمار می رود. فعالیت شرکت مرسدس بنز از سال ۱۹۲۶ آغاز شده است. از همان ابتدا کیفیت و نوآوری سرلوحه کار تیم طراحی و تولید این شرکت قرار گرفت. تنوع محصول در این شرکت بالا بوده و توانایی تولید انواع خودروهای لوکس و همچنین اتوبوس، وانت، ون و حتی آمبولانس را دارد. شعاری که شرکت خودروسازی مرسدس بنز برای خود انتخاب کرده «بهترین یا هیچ» می باشد.

بی ام دبلیو از دیگر شرکت های محبوب در زمینه ساخت خودرو در جهان

یکی دیگر از برترین شرکت های خودروسازی دنیا، بی ام دبلیو یا همان بی ام و است. بیش از ۱۰۰ سال از تاسیس این شرکت خودرو سازی گذشته و در حال حاضر یکی از محبوب ترین شرکت های خودروسازی در دنیا به شمار می رود. شرکت بی ام دبلیو علاوه بر انواع خودرو توانسته در حوزه تولید موتورسیکلت، قایق تفریحی و موتور هواپیما نیز فعالیت نماید. این شرکت محصولات خود را با سه برند مختلف به بازار عرضه می کند. رولز رویس، مینی و بی ام دبلیو نام این برندها بوده که قطعا برای شما نیز بسیار آشنا هستند.

فورد یکی دیگر از برترین شرکت های خودروسازی دنیا

یکی دیگر از بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا فورد نام دارد. هنری فورد در سال ۱۹۰۳ این کمپانی را راه اندازی نمود. در حال حاضر فورد را می توان یکی از بهترین و بزرگ ترین شرکت ها در زمینه خودروسازی در آمریکا و همچنین در کل دنیا دانست. این کمپانی علاوه بر تولید خودروهای بسیار لوکس، فعالیت چشمگیری در مسابقات اتومبیل رانی هم دارد.

پورشه از جمله شرکت های مطرح در زمینه ساخت خودرو

در دهه ۳۰ میلادی یک شرکت خودروسازی در آلمان به نام پورشه فعالیت خود را آغاز کرد. فردیناند پورشه موسس و مالک این شرکت بود. این کمپانی در حال حاضر یکی از بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا به شمار می رود. تنوع محصول در شرکت پورشه باعث افزایش چشمگیر مشتریان آن شده است. خودروهای اسپرت، شاسی بلند و سدان با بهترین کیفیت در این کمپانی تولید می شوند. محصولات پورشه علاوه بر آلمان، در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران دارای طرفداران خاص خود می باشند.

بوگاتی از دیگر شرکت های مطرح دنیا در زمینه ساخت خودرو

یکی دیگر از برترین شرکت های خودروسازی دنیا بوگاتی است. اتوره بوگاتی یکی از بزرگترین طراحان خودرو در قرن گذشته محسوب می شود. وی در سال ۱۹۰۹ شرکت خودروسازی خود را راه اندازی کرد. این شرکت فرانسوی هم در عرصه مسابقه و هم در تولید خودروهای لوکس شخصی فعالیت بسیار خوبی داشته است. در حال حاضر بوگاتی یکی از زیرمجموعه های فولکس واگن محسوب می شود. زیرا بعد از مرگ اتوره بوگاتی و فرزندش، این کمپانی توسط مجموعه فولکس واگن خریداری شده است.

آئودی یکی از برترین شرکت های خودروسازی دنیا

آئودی را می توان یکی دیگر از بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا دانست. همانطور که مطلع هستید آئودی یکی از شرکت های آلمانی در حوزه تولید خودرو به شمار می رود. آئودی را نیز می توان یکی از زیرمجموعه های کمپانی فولکس واگن دانست. محصولات آئودی از همان ابتدا بر اساس علم و فناوری تولید شده اند. این موضوع باعث شده تا محصولات این شرکت بتوانند رقبای خود را با سرعت نسبتا مناسبی پشت سر بگذارند. این موضوع باعث شده تا محصولات آئودی در سطح دنیا طرفداران خود را داشته باشند. به همین خاطر هم آئودی توانسته در این لیست و لیست های مشابه جایی برای خود رزرو نماید.

استون مارتین از جمله بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا

یکی دیگر از برترین شرکت های خودروسازی دنیا استون مارتین است. این شرکت انگلیسی در سال ۱۹۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده است. رابرت بمفورت و لیونل مارتین افرادی بودند که این شرکت را راه اندازی کردند. در حال حاضر محصولات استون مارتین در بالغ بر ۵۰ کشور دنیا عرضه می شوند. شرکت استون مارتین علاوه بر این که توانسته خودروهای بسیار باکیفیتی را تولید نماید، در زمینه تولید هواپیما، زیردریایی، دوچرخه و… نیز موفقیت های چشمگیری داشته است. خودروهای مخصوص برای شاهزاده های ولز از دهه ۸۰ تا کنون توسط این کمپانی تولید می شوند.

بیشتر بخوانید :  کمپرسور کولر تیبا استوک

جگوار یکی دیگر از برترین شرکت های خودروسازی دنیا

جگوار را می توان یکی از بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا دانست. این کمپانی در سال ۱۹۲۲ در بریتانیا فعالیت خود را آغاز نمود. شاید در ابتدا تصور چنین موفقیتی برای این برند وجود نداشت. اما با تولید محصولات به روز و مدرن، توانست خود را تبدیل به یکی از برترین شرکت های خودروسازی در دنیا نماید. XJ و XF در حال حاضر محبوب ترین خودروهای این شرکت به شمار می روند. F-Pace نیز مدل شاسی بلند محبوب شرکت جگوار به شمار می رود. کمپانی جگوار اخیرا با تولید I-Pace توانسته در حوزه خودروهای برقی نیز پیشرفت های خود را به رخ رقیبان بکشد.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

2/5 - (1 امتیاز)