وبلاگ
۲۰ مهر ۱۴۰۱

معرفی خودروی هوندا آکورد

مشخصات خودرو هوندا آکورد

هوندا آکورد ۲۰۲۲ خودروی فوق‌ العاده‌ای است و اگر به دنبال یک سدان خانوادگی مقرون به صرفه هستید، هوندا آکورد خریدی عالی است. هوندا آکورد فضای داخلی جادار و درجه یک با صندلی ‌های راحت، سیستم اطلاعات سرگرمی کاربرپسند و بسیاری از ویژگی ‌های فنی و ایمنی استاندارد دارد. رانندگی در این خودرو اسپورت لذت بخش است و مجموعه موتورهای توربوشارژ آن تعادل خوبی بین عملکرد و مصرف سوخت ارائه می دهد. این هوندا یک صندوق عقب جادار نیز دارد.

اگر به دنبال خودرویی با سایز متوسط هستید، هوندا آکورد ۲۰۲۲ شایسته توجه دقیق است. قیمت آن مقرون به صرفه و مناسب است، اگرچه با سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس نیست. اگر این ویژگی برایتان ضروری است، ممکن است بخواهید گزینه ‌های جایگزینی مانند تویوتا کمری، کیا K5، نیسان آلتیما یا سوبارو لگاسی را بررسی کنید.

مقایسه هوندا آکورد با خودروهای رقیب

مقایسه هوندا آکورد با هوندا سیویک

هوندا سیویک یک خودروی جمع و جور است، اما بسیاری از جذابیت های آکورد سایز متوسط را ارائه می دهد. سیویک دارای یک کابین ممتاز، یک سیستم اطلاعات سرگرمی بصری و مجموعه گسترده ای از ویژگی های ایمنی استاندارد است. رانندگی در هوندا سیویک بسیار سرگرم کننده است. مزیت بزرگ سیویک مقرون به صرفه بودن آن است. قیمت اولیه آن تقریباً ۳۸۰۰ دلار کمتر از آکورد است و می تواند به مصرف سوخت بهتری دست یابد. سیویک در سبک های سدان و هاچ بک نیز عرضه می شود. اگر صندلی عقب جادار برایتان ضروری است، پیشنهاد می کنیم از آکورد استفاده کنید. در غیر این صورت، سیویک نقطه شروع بهتری برای اکثر خریداران است.

مقایسه هوندا آکورد با تویوتا کمری

تویوتا کمری برترین رقیب آکورد در بخش خودروهای سایز متوسط است. کمری فضای داخلی جادار، هندلینگ مطمئن، سواری آرام و ویژگی ‌های ایمنی مشابه دارد. قیمت هر دو مدل نیز به هم نزدیک است. مزیت اصلی کمری این است که سیستم چهار چرخ محرک را ارائه می دهد. همچنین هر دو خودرو مصرف سوخت مشابهی دارند. آکورد همچنین دارای کابین شیک تری است. هر دو گزینه های خوبی هستند که ارزش بررسی دارند.

فضای داخلی هوندا آکورد

هوندا آکورد از نظر کیفیت داخلی بالاتر از وزن خود است. کابینْ شیک و مدرن به نظر می رسد. همه چیز محکم و خوب به نظر می رسد و کمترین نفوذ باد یا صدای جاده وجود دارد. اگر نشان هوندا روی فرمان نبود، فضای داخلی هوندا آکورد را به راحتی می توانستید با فضای داخلی شیک و گران قیمت Acura اشتباه بگیرید.

فضای داخلی آکورد به طرز شگفت انگیزی جادار است و به خصوص سرنشینان صندلی عقب در آکورد نسبت به تقریباً هر سدان سایز متوسط ​​دیگری خوشحال تر خواهند بود. ساختار بدون آپشن هوندا به این معنی است که بیشتر تصمیمات در مورد ویژگی های آن توسط راننده گرفته می شود، اما تقریباً هر آکورد دارای مبلمان داخلی زیبا و حداقل برخی از امکانات رفاهی موجود است.

فضای ذخیره سازی داخلی آکورد در این کلاس در میانه راه است و به عنوان مثال، چیدمان ذخیره سازی داخلی آن تقریباً به اندازه هوندا سیویک یا هیوندای آیونیک مفید یا متفکرانه نیست. با این حال، آکورد باید نیازهای اساسی اکثر رانندگان را برآورده کند.

موتور، گیربکس و عملکرد هوندا آکورد

خط تولید با موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ ۱۹۲ اسب بخاری چهار سیلندر آغاز می شود، اما ویژگی اصلی هوندا آکورد، چهار سیلندر ۲٫۰ لیتری توربوشارژ ۲۵۲ اسب بخاری است که در بالای هرم موتور قرار دارد و با یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک عرضه می شود. طبیعتا هر دو موتور اپراتورهای نرمی دارند، اما موتور ۲٫۰ لیتری قدرتی را ارائه می دهد که به راحتی می تواند چرخ های جلو را در دنده اول بچرخاند.

هیبریدی نیز موجود است و از یک موتور چهار سیلندر بنزینی و دو موتور الکتریکی نیرو می گیرد. شاسی آکورد به خوبی مرتب شده است و راننده را تشویق می کند تا ماشین را به سختی از پیچ ها عبور دهد، جایی که حداقل میزان چرخش بدنه را نشان می دهد.

فرمان سبک است، همانطور که برای خودروهای این کلاس مناسب است اما ایده آل نیست. با این حال، شکایت از یک فرمان دقیق و قابل پیش بینی دشوار است. سواری آکورد کاملاً کنترل می‌شود، اما هرگز خشن نیست، که به آن کمک می ‌کند تعادلی بین یک سدان اسپرت و یک خودروی خانوادگی کاربردی برقرار کند.

اطلاعات سرگرمی و اتصال هوندا آکورد

همه مدل ها به صورت استاندارد با صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی و صفحه نمایش ۸٫۰ اینچی عرضه می شوند. اتصال بلوتوث و USB نیز در سراسر صفحه موجود است و همچنین قابلیت Apple CarPlay و Android Auto نیز وجود دارد. این سیستم سریع، جذاب و آسان برای استفاده است. حتی افرای که از دانش تکنولوژی بالایی برخوردار نیستند، می توانند به راحتی با این سیستم ها کار کنند. هوندا در مدل EX-L یک سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو با آمپلی فایر ۴۵۰ واتی ارائه می‌کند، اما آکوردهای کوچک ‌تر دارای سیستم چهار یا هشت بلندگو هستند.

مصرف سوخت هوندا آکورد

جدیدترین نسخه آکورد، موتورهای چهار سیلندر V-6 نسل قبلی را به نفع یک جفت توربو چهار کم ‌اندازه حذف کرده است و نتایج به طور کلی مثبت است. هر دو موتور در تست مصرف سوخت نتایج قوی داشتند. هوندا آکورد در مصرف سوخت عملکرد بسیار بهتری نسبت به کمری با موتور V-6 با ۳۰۱ اسب بخار دارد.

ویژگی های ایمنی و کمک راننده هوندا آکورد

مجموعه‌ ای از ویژگی‌ های استاندارد کمک راننده، فناوری ‌های مهم پیشگیری از تصادف را در هر آکورد قرار می‌ دهد. با این حال، این بدان معنا نیست که هر بخش از فناوری ایمنی استاندارد است. نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و سنسورهای پارک همچنان هزینه بیشتری دارند. ویژگی های ایمنی کلیدی عبارتند از:

  • ترمز اضطراری خودکار استاندارد
  • دستیار حفظ خطوط استاندارد
  • کروز کنترل تطبیقی استاندارد

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

استوک یدک اولین و  قدیمی ترین وارد کننده انواع قطعات ماشین های خارجی

بیشتر بخوانید :  چگونه می‌توان هزینه مصرف سوخت در سازمان را به‌ حداقل رساند؟

 

 

به این مطلب امتیاز دهید