وبلاگ
۲ خرداد ۱۴۰۱

بررسی خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ

بررسی خودروی شاسی بلند پروسانگ

شاید هیچ کسی فکرش را نمی کرد که روزی بیاید که شرکت فراری یک خودروی SUV وارد بازار کند، اما موفقیت مالی خودروهای شاسی بلند در بازار خودرو و افزایش محبوبیت آن ها بین طرفداران خودرو باعث شد که شرکت فراری خودروی شاسی بلند پروسانگ را به بازار معرفی کرد.

یکی از دلایل عجیب بودن خبر تولید ماشین شاسی بلند پروسانگ به وسیله شرکت فراری این بود که این شرکت به دفعات بیان کرده بود که یک خودرو شاسی بلند جایی در خط تولید این شرکت ندارد. قیمت خودرو شاسی بلند فراری پورسانگ از ۳۵۰ هزار دلار شروع می شود.

بررسی خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ

در اکتبر ۲۰۱۸، فراری اعلام کرد که یک خودروی شاسی بلند جدید به نام پروسانگ (Purosangue) تولید خواهد کرد. خودرو شاسی بلند پروسانگ اولین خودرو شاسی تولید شده به وسیله شرکت فراری است. از آن جا فراری همیشه جایگاه مستحکمی در بازار خودرو و محبوبیت زیادی نیز بین طرفداران و علاقه مندان به خودرو داشته، پس از آن که خبر تولید اولین خودروی شاسی بلند این شرکت به گوش مردم رسید، بسیاری از افراد مشتاق ورود این خودرو به بازار شدند.

بررسی خودروی شاسی بلند پروسانگ

یکی از شایعاتی که در رابطه با این خودرو وجود دارد این است که خودرو شاسی بلند فراری پروسانگ مدل ۲۰۲۳ به موتور V8 و سیستم چهار چرخ متحرک مجهز خواهد بود. بدیهی است که اگر این شایعات درست باشد به این معنی خواهد بود که خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ هم برای خیابان های شهر و هم برای ماجراجویی ها و مسافرت های خارج از شهر و در جاده مناسب خواهد بود. اگرچه برخی از طرفداران فراری در مورد تصمیم این شرکت برای تولید یک SUV تردید دارند، اکثر آنها معتقدند که این خودرو موفقیت آمیز خواهد بود.

خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ قرار است در سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود و اولین شاسی بلندی خواهد بود که از این برند ساخته شده است. همانطور که بیان کردیم قیمت اولیه خودرو حدود ۳۰۰ هزار دلار است. چنین قیمیتی باعث شده است که خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ به یکی از گران قیمت ترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار تبدیل شود.

مشخصات خودرو شاسی بلند فراری پروسانگ

همانطور که گفتیم خودرو شاسی بلند فراری پروسانگ اولین خودرو شاسی بلند ساخته شده به وسیله این شرکت قدرتمند خودروسازی است. این خودرو از طراحی شیک و موتوری قدرتمند برخوردار است.

خودرو شاسی بلند فراری پروسانگ به یک موتور V12 مجهز است که این موتور ۶۰۲ اسب بخار قدرت دارد. قدرت موتور خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ به نحوی است که تنها در ۳٫۵ ثانیه ۶۰ مایل را طی می کند. حداکثر سرعت این خودرو هم ۲۰۸ مایل بر ساعت است که این عدد برای یک خودرو شاسی بلند کاملا قابل قبول است.

خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ

خودرو شاسی بلند فراری پروسانگ علاوه بر این که از موتوری قوی برخوردار است، به سیستم چهار چرخ متحرک و گیربکس ۸ سرعته نیز مجهز است. همین مسئله باعث می شود که شما بتوانید با این خودرو در هر محیطی رانندگی کنید. علاوه بر این، خودرو شاسی بلند فراری پروسانگ می تواند تا ۳۴۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد.

بررسی طراحی خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ

این فراری درجه یک یک خودروی اسپرت شیک و سریع است و مطمئنا توجه همه هنگام رانندگی به این خودرو جذب خواهد شد. خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ یک خودروی عالی برای رانندگی طولانی با دوستان یا خانواده است.

فراری در حفظ طراحی خودرو جدید شاسی ‌بلند خود یعنی Purosangue تا به حال، کار بسیار خوبی انجام داده است. پشت این خودروی اسپرت شباهت زیادی با ابرخودروی هیبریدی فراری یعنی SF90 دارد. همچنین خط سقف فراری پروسانگ نسبت به بنتلی Bentayga شیک تر و زیبا تر است. علاوه بر این، چراغ‌های LED نازک عقب شبیه به چراغ‌های فراری ۲۹۶ GTB هستند.

بررسی فضای داخلی خودروی شاسی بلند فرار پروسانگ

فضای داخلی این خودرو به نحوی طراحی شده است که سرنشینان با هیچ مشکلی هنگام نشستن رو به رو نشوند و در مسافت های طولانی نیز هیچ گونه خستگی احساس نکنند. در واقع، این خودرو با صندلی های راحت، فضای بزرگ و طراحی شیک بدون شک هر سفری را به یک تجربه لذت بخش تبدیل می کند.

علاوه بر این، در داخل خودرو شاسی بلند پروسانگ تمامی نشانه ها و قطعات متداول که در خودروهای قبلی فراری دیده می شد نیز در این خودرو وجود دارد. اگر بخواهیم بعضی از این قطعات را نام ببریم، می توانیم به چرم، تزئینات فلزی، قطعات برس خورده به همراه مقداری فیبر کربن و سیستم اطلاعات و سرگرمی فراری اشاره کنیم.

انتظار می رود که خودرو شاسی بلند فراری پروسانگ اولین فراری مدرنی باشد که با پنج صندلی عرضه می شود. اگرچه احتمالاً در صورت تمایل می‌توانید مجموعه‌ای از دو صندلی عقب تکی مانند صندلی‌های GTC4 Lusso داشته باشید.

بررسی فضای داخلی خودروی شاسی بلند فرار پروسانگ

بررسی عملکرد خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ

طبق بررسی های اولیه ای که بر روی خودرو شاسی بلند Purosangue انجام شده است، متوجه شده ایم که این خودرو عملکرد بسیار قوی و کارآمدی دارد که مطمئنا رانندگان و سرنشینان را به یک اندازه راضی نگه می دارد. همانطور که بیان کردیم خودرو شاسی بلند Purosangue از یک طراحی شیک، نمای بیرونی دیدنی و فضای داخلی بزرگ و راحت برخوردار است.

علاوه بر طراحی زیبا، این خودرو به یک موتور قدرتمند و کارآمد نیز مجهز است که همین مسئله موجب شده است که این خودرو برای رانندگی در شهر و جاده مناسب باشد. به طور کلی، فراری Purosangue یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک خودرو شاسی بلند با کیفیت بالا است.

خلاصه

ما در این مقاله سعی کردیم به طور کلی و جامع به بررسی خودروی شاسی بلند فراری پروسانگ و بخش های مختلف آن بپردازیم. بدیهی است مطابق با سابقه شرکت فراری در خودروسازی، خودرو شاسی بلند پروسانگ از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار خواهد بود و انتظار مشتاقان و منتظران آن را برآورده خواهد کرد. همچنین به احتمال زیاد این خودرو به رقیبی جدی برای خودروهای شاسی بلند موجود در بازار تبدیل خواهد شد.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

به این مطلب امتیاز دهید
بیشتر بخوانید :  علائم خرابی کویل خودرو