وبلاگ
۵ اسفند ۱۴۰۰

با پرفروش‌ترین خودروهای جهان آشنا شویم

پرفروش‌ترین خودروهای جهان

پرفروش‌ترین خودروهای جهان

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید در میان انواع مختلف خودرو، کدام مدل‌ها جزو پرفروش‌ترین خودروهای جهان هستند و چه ویژگی‌هایی باعث شده یک خودرو در منطقه‌ای از دنیا بسیار محبوب و موردپسند مردم قرار بگیرد.

پس از بررسی انواع مدل‌های گوناگون خودرو در مناطق مختلف جهان، آمارها نشان می‌دهد که مدل‌های شاسی بلند و پیکاپ تراک‌ها در آمریکای شمالی، سدان‌ها و کراس اوورهای کامپکت در میان رانندگان اروپایی و همچنین پیکاپ‌های اندازه متوسط در برزیل و آرژانتین جزو پرفروش‌ترین‌ها هستند.

بر این اساس چنانچه شما هم تمایل دارید بدانید خودروهای پرفروش‌ترین‌ جهان چه ویژگی‌هایی دارند و کدام مدل‌های وادراتی در ایران محبوب و پرفروش هستند، با ما در این پست همراه باشید تا این محصولات را به شما معرفی کنیم.

پرفروش‌ترین خودروهای جهان کدام مدل‌ها هستند؟

پرفروش‌ترین خودروهای جهان کدام مدل‌ها هستند؟

خودروی فورد سری F

در بازار آمریکا خودروی فورد سری F به عنوان پرفروش‌ترین مدل، رتبه اول را از آن خود کرده که شاید دلیل این محبوبیت به خاطر تغییراتی است که شرکت فورد به‌تازگی در سری F خود ایجاد نموده همچون بازنگری‌های جدید در طراحی خودرو، کابین، پیشرانه‌ها و دیگر امکانات فوق‌العاده این مدل. بهتر است بدانید مجموع فروش ۶ ماهه اول سال ۲۰۲۱ خودرو فورد سری F در حدود ۰۳۲,۳۶۲ دستگاه بوده و با اینکه رشد فروش آن نسبت به سال۲۰۲۰ منفی ۵/۱ درصد بیان شده، اما همچنان در صدر جدول پرفروش‌ترین خودروهای دنیا قرار دارد.

خودروی پیکاپ RAM

خودروی پیکاپ RAM در بازار آمریکا جایگاه دوم پرفروش‌ترین مدل‌ها را به دست آورده که دلیل آن خروجی کار بهتر این مدل است. در نسل جدید پیکاپ RAM از یک طراحی بسیار قدرتمند استفاده شده که البته به‌مراتب مدرن‌تر و جدیدتر از مدل‌های قبلی جلوه‌ می‌کند. کابین این خودرو به جرأت یکی از بهترین مدل‌ها در رده‌بندی پیکاپ‌های فول سایز محسوب می‌شود. نسل جدید RAM در سطوح تجهیزاتی متنوعی ارائه می‌شود و پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی گوناگونی برای آن در نظر گرفته شده است. مجموع فروش خودرو پیکاپ RAM در ۶ ماهه اول سال ۲۰۲۱ در حدود ۰۶۸,۳۱۳ دستگاه بوده که رشد فروش آن نسبت به سال ۲۰۲۰ ۱/۲۷ درصد تغییر کرده است.

خودروی شورولت سیلورادو

با بررسی آمار فروش خودرو در سال ۲۰۲۱ مشخص شد، خودروی شورولت سیلورادو به عنوان سومین مدل پرفروش در جهان از رشد فروش بالایی برخوردار است. پرفروش‌ترین محصول شورولت به دلیل عرضه با اتاق‌ها، طول کفی بار، سطوح تجهیزاتی متنوع در مجموع با صد طرح پیکربندی مختلف، قابل سفارش خواهد بود و شاید همین دلایل باعث شده تا فروش بسیار بالایی برای این خودرو تخمین زده شود. مجموع فروش ۶ ماهه اول سال ۲۰۲۱ خودرو شورولت سیلورادو در حدود ۳۲۲,۲۹۱ دستگاه بوده و نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ رشد فروش ۹۰ درصدی داشته باشد.

خودروی تویوتا RAV4

اگرچه این خودرو در سال گذشته با کاهش تقاضا روبه‌رو بوده است، اما توانسته با رشد فروشی که داشته در سال ۲۰۲۱ به عنوان محبوب‌ترین مدل کراس اوور در جایگاه پرفروش‌ترین شاسی بلندهای موجود در بازار آمریکا قرار گیرد. در تازه‌ترین نسل این خودرو علاوه بر بازنگری بصری، نسبت به مدل‌های قبلی قابلیت‌های فنی و حرکتی بالاتری در نظر گرفته شده و با امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری به علاقه‌مندان ارائه می‌شود. همچنین پیشرانه‌های به‌روز و جدید تویوتا RAV4 با وجود راندمان بهینه‌تر، دارای توان قدرتی بیشتری بوده و از ترمز اضطراری اتوماتیک با قابلیت تشخیص عابر پیاده و هشدار انحراف از مسیر به صورت استاندارد بهره برده است. مجموع فروش خودرو مدل تویوتا RAV4 در ۶ ماهه اول سال ۲۰۲۱ در حدود ۱۹۵,۲۲۱ دستگاه بوده و نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ فروش آن ۲۰ درصد رشد داشته است.

خودروی هوندا CR-V

در بازار آمریکا همچنان کراس اوور محبوب CR-V جزو پرفروش‌ترین مدل‌ها قرار دارد. سال گذشته شرکت هوندا در طراحی این مدل بازنگری‌هایی انجام داده و برای اولین بار پیشرانه‌های هیبریدی را به گزینه‌های قابل انتخاب برای این خودرو پرطرف‌دار اضافه کرده است. این پیشرانه مانند نمونه به کار رفته در هوندا مدل آکوارد هیبریدی، از ترکیب دو موتور برقی و یک موتور ۲ لیتری تشکیل شده و روی هم رفته ۲۱۲ اسب بخار، قدرت را در اختیار هوندا CR-V قرار می‌دهد. با این میزان خروجی، مدل CR-V قدرتمندترین عضو خانواده هوندا لقب می‌گیرد. مجموع فروش هوندا CR-V در ۶ ماهه اول سال ۲۰۲۱ در حدود ۲۱۹,۲۱۳ دستگاه بوده و نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۰ رشد فروش ۵/۵۳ درصدی داشته است.

معرفی سه خودروی پرفروش خارجی در ایران

اگرچه قیمت خودروهای خارجی در سال‌های اخیر در کشورمان به شدت افزایش پیدا کرده، اما هنوز هم بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند آنها را خریداری نمایند. در این میان سه مدل از پروفروش‌ترین خودروهای وارداتی در ایران شامل هیوندای سانتافه، کیا سراتو و هیوندای النترا هستند که مشخصات و امکانات آنها در جدول زیر آورده شده است:

هیوندای سانتافهمشخصات: موتور ۴ سیلندر با حجم ۲۳۵۹، گشتاور ۲۴۵ نیوتن، قدرت ۱۸۸ اسب بخار، مصرف سوخت ترکیبی ۱۱ لیتر در هر صد کیلومتر، باک ۶۶ لیتری

امکانات: دارای کیسه هوای پرده‌ای، سیستم کمکی در سربالایی، گرمکن صندلی برای تمام سرنشین‌ها، سیستم ترمز پارک ای‌پی‌بی

کیا سراتومشخصات: موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ، حجم موتور ۱۹۹۸ سی‌سی، مصرف سوخت ۹ لیتر در ثانیه

امکانات: دارای کیسه هوای پرده‌ای، سیستم ورود بدون کلید با استفاده از دکمه استارتر، آینه‌های برقی، کروز کنترل اتوماتیک

هیوندای النترامشخصات: موتور ۱۷۹۷ سی‌سی، قدرت ۱۴۸ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه

امکانات: دارای سیستم ورود بدون کلید، پایش اتوماتیک باد لاستیک‌ها، تنظیم صندلی‌ها در ۶ جهت، روکش‌های چرمی، سانروف، سیستم تهویه هوشمند

 

اگرچه این خودروهای وارداتی جزو پرفروش‌ترین‌ها محصولات در کشور به شمار می‌آیند، اما ممکن است به دلایل مختلفی دچار مشکل و خرابی شوند که در این شرایط بهترین راهکار مراجعه به شرکت‌های معتبر فروش لوازم یدکی خودرو است.

 

خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو

امروزه بسیاری از شرکت‌های فروش لوازم یدکی در کشور محصولات خود را به صورت اینترنتی و آنلاین هم در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند که در این راستا می‌توان به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی نظری اشاره کرد.

درصورتی‌که قصد خرید لوازم یدکی باکیفیت و مرغوب را به صورت اینترنتی دارید، می‌توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی نظری با داشتن بیش از ۱۲ سال سابقه واردات مستقیم لوازم یدکی خودرو، انواع قطعات موتوری و بدنه نو، فابریک و استوک انواع خوردوهای خارجی همچون هیوندای، تویوتا کمری، سراتو، ماکسیما، لکسوس rx350 و … را به مشتریان ارائه می‌دهد.

شما مخاطبان گرامی می‌توانید با خیالی آسوده و راحت، قطعات و لوازم یدکی خودرویی مورد نظر خود را در فروشگاه اینترنتی نظری یدک جستجو کنید و پس از انتخاب آن را سفارش دهید.

کلام آخر

ما در این پست با عنوان پرفروش‌ترین خودروهای جهان تلاش کردیم شما عزیزان را با این محصولات محبوب در دنیا بیشتر آشنا کنیم و همین‌طور بیان کردیم که کدام مدل‌های خودرو وارداتی در ایران بسیار پرفروش هستند.

در کنار بهترین‌های معرفی شده در هر سال، یکی از مهم‌ترین فهرست‌ها برای گزارش موفقیت یک شرکت خودرو سازی، معرفی پرفروش‌ترین خودروها در دنیا است که در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بوده که در صنعت خودرو سازی و کمپانی‌های مطرح جهانی این موضوع بسیار با‌اهمیت است.

آمار فروش هر محصول برای این‌که جزو پرفروش‌ترین‌ها قرار بگیرد نه در یک منطقه یا داخل یک کشور، بلکه به‌صورت رسمی و جهانی ثبت می‌شود تا همه از آن اطلاع پیدا کنند.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

به این مطلب امتیاز دهید
بیشتر بخوانید :  هزینه تعمیر موتور بی ام و