وبلاگ
۳ اسفند ۱۴۰۰

برترین شرکت های خودروسازی دنیا

برترین شرکت های خودروسازی دنیا

در دنیای امروز کمپانی های اتوموبیل سازی به دلیل اینکه کالاهای متنوعی را تولید می کنند و طراحی آپشن های خاص و جذابی را بر روی ماشین های نسل جدید انجام داده اند جزء پرقدرت ترین صنایع در دنیا محسوب می شوند. بدون شک تعداد برترین شرکت های خودروسازی زیاد است و همه این برندها مانند تویوتا، بی ام و، هیوندای، فیات، نیسان و دایملر مدام سعی می کنند تا باکیفیت ترین کالاها و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. به همین علت در بازار پررونق و رقابت آمیز این صنعت بعضی از کالاها و کمپانی های سازنده آنها در مقایسه با سایر رقبا از کیفیت بالاتری برخوردار می باشند. در حال حاضر پیشرفت فناوری باعث شده است تا در این حوزه شاهد اختراعات بی نظیر از قبیل دستیارهای مختلف و غیره باشیم. در طول چند سال اخیر دنیای ماشین دستخوش تغییرات زیادی بوده است که می توان به ابر ماشین ها، خودروهای ایمن، خودروهای سبز و دوست دار محیط زیست اشاره کرد. این فناوی های نوین که با تولید کالایی برتر سعی دارند از بهترین های بازار پیشی بگیرند میزان ارزش این شرکت ها را تعیین می نماید.

کمپانی هیوندای

کمپانی خودروساز کرهای هیوندای به عنوان یکی از برترین شرکت های خودروسازی در دنیا به شمار می آید که تاسیس آن در سال ۱۹۷۶ انجام شد. دفتر مرکزی این شرکت در یکی از شهرهای کشور کره جنوبی به نام سئول واقع شده است. آنها در دو بخش تولید و توزیع مشغول به کار هستند و خدمات مالی را به شکل اعتباری و بیمه ای در اختیار مشتریان خود می گذارند. میزان درآمد کمپانی هیوندای ۸۰ میلیارد دلار و کل فروش آن ۴۶۸۰۰۰۰ واحد است. علاوه براین در ساخت راه آهن نیز خدماتی از جمله وام سازندگی به کمپانی های پیمانکاری ارائه می دهند. هیوندای در سال ۱۹۹۶ شروع به صادرات محصولات خود از کشور هند کرد که اگرچه این برند به طور تقریبی در این کشور شناخته نشد ولی اکنون کالاهای خود را در ۱۹۳ کشور با ۵۰۰۰ نمایندگی عرضه و به فروش رسانده است. شرکت هیوندای دارای ۷۳۱۰۴۱ کارمند است.

کمپانی بی ام و

شرکت بی ام و جزء یکی از تولید کنندگان بسیار بزرگ لوازم نقلیه و برترین شرکت های خودروسازی جهان محسوب می شود که در کشور آلمان واقع است و تاسیس آن در سال ۱۹۱۶ انجام شد. دفتر مرکزی این شرکت در مونیخ آلمان قرار دارد و تا سال ۱۹۴۵ به فعالیت در زمینه تولید موتورهای هواپیما مشغول بود. اتوموبیل، موتور سیکلت و خدمات مالی مهمترین بخش های این شرکت هستند. شرکت بی ام و در سال ۲۰۰۶ پا به بازار هند گذاشت و توانست اعتماد ۱۰۰ درصد افراد را از نظر ایمنی و استاندارد ماشین به دست آورد که چنین آماری واقعا جای تعجب دارد. اکنون این کمپانی ۳۱ واحد تولیدی در ۱۴ کشور دنیا و ۱۲۴۷۲۹ نیروی کار دارد که در حال فروش محصولات این شرکت در سطح جهان هستند. میزان درآمد کمپانی بی ام و ۹۴۱۶۳ میلیارد دلار و فروش کل آن ۲۵۱۲۶۳۵ است.

کمپانی نیسان

نیسان یک کمپانی خودروسازی ژاپنی است که راه اندازی آن در سال ۱۹۳۳ صورت گرفت. شرکت نیسان یکی دیگر از برترین شرکت های خودروسازی جهان است که محصولات آن در میان بسیاری از افراد محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. لازم به ذکر است که شرکت نیسان به فعالیت در زمینه تولید و فروش تجهیزات خودرویی و دریایی هم مشغول است. این کمپانی در ۱۶۰ کشور دنیا فعالیت می کند و دارای ۱۴۲۹۲۵ کارمند است. کمپانی نیسان در سال ۱۹۶۰ توانست با فعالیت های وسیع در ایالات متحده آمریکا و همچنین با ساخت ماشین لوکس infiniti در سال ۱۹۸۹ توجه بازار را به سوی خود جلب نماید و همین نکته به عنوان نقاط مثبت این شرکت به شمار می آید. کمپانی نیسان با درآمد ۱۰۰۱ میلیارد دلار و فروش کل ۵۵۵۶۲۴۱ سعی می کند تا با حرکت به طرف پایداری خود را به برترین برند دنیا تبدیل کند.

کمپانی هوندا و فیات

هوندا یک کمپانی ژاپنی است که دفتر مرکزی آن در توکیو ژاپن واقع شده است. راه اندازی این کشور در سال ۱۹۴۸ انجام شد و در زمینه تولید و فروش ماشین، هواپیما، موتور سیکلت فعالیت دارد و همچنین خدمات مالی که شامل اعتبار و بیمه می شود را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. هوندا دارای ۸۹ کارخانه در ۳۳ کشور است و فروش اتومبیل های این کمپانی در ۱۴۰ کشور انجام می شود. درآمد هوندا ۱۲۸۴ میلیارد دلار و فروش کل آن ۷۲۴۹۰۰۰ واحد است و تعداد کارکنان این شرکت نیز ۲۰۸۳۹۹ است. فیات یک کمپانی چند ملیتی ایتالیایی است و دفتر مرکزی اصلی آن در کشور هلند واقع است و اکنون ششمین سازنده بزرگ ماشین و یکی از برترین شرکت های خودروسازی در دنیا است. فیات با از سال ۲۰۱۶ به کارگیری ۲۲۵۵۸۷ نیروی کار به فروش و توزیع لوازم نقلیه تجاری سبک و ماشین های سواری و ارائه خدمات خود در ۱۵۰ کشور دنیا مشغول است. درآمد شرکت فیات ۱۲۸۷۴۲ میلیارد دلار و فروش کل آن ۰۰۰۴۴۸۲ واحد است.

کمپانی دایلمر

شرکت دایلمر که یکی از بزرگ ترین و برترین شرکت های خودروسازی است از سال ۱۸۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید و عرضه محصولات باکیفیت آغاز کرد. دفتر مرکزی این شرکت در اشتوتگارت آلمان قرار دارد و در حال حاضر این واحد تولیدی به طور تقریبی در ۲۰ کشور دنیا فعالیت می کند. دایلمر دارای ۸۵۰۰ مرکز فروش در سراسر دنیا است و همین موضوع باعث شده است تا به عنوان یکی از گسترده ترین سهامداران بازار اتومبیل جهانی به حساب آید که فروش خودروهای آن در کلیه کشورهای دنیا انجام می گیرد. محصولات این شرکت خودروسازی شامل ۵ بخش ماشین های مرسدس بنز، وانت مرسدس بنز، اتوموبیل های دایلمر، کامیون های دایملر و همچنین خدمات مالی دایملر می شود. در مورد میزان درآمد این کمپانی باید بگوییم که حدود ۱۷۷۷۲۹ میلیارد دلار بوده و فروش کل آن هم ۳۰۴۱۳۷۱ واحد است. کمپانی دایلمر برای فروش و عرضه خودروهای تولیدی و ارائه خدمات خود به مردم ۲۸۴۴۸۲ کارمند را به کار گرفته است.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

بیشتر بخوانید :  بهترین شرکت های خودرو سازی دنیا

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

 

به این مطلب امتیاز دهید