محصولات
۱۰ آبان ۱۴۰۰

موتور توسان استوک و در حد نو

موتور توسان

موتور یکی از اصلی ترین و البته گران ترین قطعات هر خودرویی می باشد. خودروی توسان یکی از پرطرفدارترین خودروها در ایران می باشد. اما موتور توسان نیز مانند هر خودروی دیگری ممکن است روزی  دچار مشکل شود و خراب شود. در برخی موارد موتور قابل تعمیر می  باشد که شما می توانید با صرف هزینه کمتری موتور خودروی خود را تعمیر نمایید. اما در برخی موارد خرابی  تا حدی جدی است که شما مجبور به خرید موتور توسان جدید می شوید و مجبورید موتور جدید را با موتور قدیمی تعویض نمایید. در این مقاله می خواهیم شما را با موتور این خودرو از جمله مشخصات فنی آن، نحوه نگهداری از آن و همچنین خرید این قطعه گران قیمت بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

آشنایی با مشخصات فنی خودروی توسان

خودروی توسان که یکی از محبوب ترین خودروها در ایران می باشد که در ادامه به مشخصات فنی این خودرو می پردازیم. با ما باشید.

  • کارخانه سازنده: هیوندای
  • کشور تولید کننده: کره جنوبی
  • نام و مدل خودرو: هیوندای تویان
  • نمایندگی فروش در ایران: آسان موتور
  • محل قرار گیری موتور: موتور جلو
  • حجم موتور: ۲۷۰۰ سی سی
  • نوع سوخت موتور: بنزین سوز
  • تعداد سیلندر: ۶ سیلندر
  • تعداد سوپاپ: ۲۴ سوپاپ
  • سیستم سوخت رسانی: انژکتور تزریق مستقیم
  • آرایش قرار گیری سیلندر: خطی مستقیم
  • ظرفیت باک: ۵۸ لیتر
  • توان خروجی حجمی : ۷۳ اسب بخار بر لیتر
  • حداکثر توان خروجی: ۱۷۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور خروجی: ۲۴۱ نیوتون متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه

نحوه نگهداری از موتور خودروی توسان به چه صورت است؟

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم موتور یکی از مهم ترین و در عین حال گران ترین قطعات هر نوع خودرویی می باشد. در صورتی که از خودرو و به خصوص موتور خودروی خود به درستی نگهداری کنید قطعا احتمال خرابی و نیاز به تعویض موتور به حداقل می رسد. در ادامه شما را با برخی از مهم ترین کارهایی که عمر مفید موتور خودروی شما را افزایش می دهد را به شما می گوییم:

  • چکاپ و سرویس دوره ای موتور خودرو را فراموش نکنید.
  • چراغ چک خودروی خود را مورد بررسی قرار دهید.
  • استفاده از سوخت و بنزین مناسب می تواند تاثیر زیادی در عمر مفید خودرو به خصوص موتور خودرو داشته باشد. بنابراین از مکان مطمئن سوخت خودروی خود را تهیه کنید.
  • در صورت بروز مشکل خودتان دست به آچار نشوید و کار تعمیرات موتور خودرو را حتما به یک فرد با تجربه و حرفه ای بسپارید. تا از بروز مشکلات ثانویه و هزینه های مازاد جلوگیری کنید.
  • در صورتی که نیاز به تعویض موتور خودرو داشتید حتما از یک جای مطمئن خرید خود را انجام دهید و موتوری را خریداری نمایید که از کارایی خوبی بهره مند باشد و تا حد امکان موتور اصل بگیرید.

نحوه نگهداری از موتور خودروی توسان به چه صورت است؟

قیمت موتور توسان چقدر است؟

قیمت موتور توسان به عوامل متعددی  بستگی دارد. توسان در مدل های متنوعی در بازار موجود می باشد. بنابراین قیمت هر کدام از مدل های توسان با دیگری متفاوت می باشد. قیمت موتور توسان با توجه به برند انتخابی شما و با توجه به تورم بازار و نرخ دلار محاسبه می شود. بنابراین شما می توانید جهت دریافت قیمت به روز موتور با شماره های درج شده در سایت لوازم یدکی نظری تماس حاصل فرمایید.

خرید موتور خودروی توسان دست دوم یا آکبند؟

مشکلات مالی و عدم توانایی مالی در پرداخت و خرید قطعات آکبند مشکلی است که امروزه همه گیر شده است. در صورتی که شما نیز نیاز به داشتن موتور توسان دارید اما قدرت خرید آکبند آن را ندارید ما به شما موتور توسان دست دوم را پیشنهاد می کنیم. اما به یاد داشته باشید که خرید این قطعه باید با شناخت کامل از فروشنده انجام شود. داشتن گارانتی و یا خدمات پس از فروش می تواند ریسک خرید شما را به شدت کاهش دهد.

اما در صورتی که توانایی مالی خوبی دارید بهترین و مناسب ترین گزینه قطعا خرید کالای آکبند می باشد. که درصد ریسک و خرابی را به حداقل می رساند. ضمن اینکه کالای آکبند و شرکتی خودش دارای گارانتی معتبر می باشد. شما می توانید هم موتور کارکرده و هم موتور آکبند و شرکتی مورد نیاز خود را از لوازم یدکی نظری خریداری نمایید.

نصب و تعویض موتور توسان

دوستان عزیز در هنگام خرید موتور خودروی توسان به این نکته هم توجه داشته باشید که نصب و تعویض آن به همان میزان خرید کالای با کیفیت اهمیت دارد. بنابراین کار نصب موتور خودرو را به فردی با تجربه و حرفه ای که در این زمینه تخصص و مهارت کافی دارد بسپارید. در ادامه نحوه نگهداری از موتور خودرو را هم به شما آموزش داده ایم. با در نظر گرفتن تمامی این موارد می توانید از عمر موتور به مدت طولانی تری بهره مند شوید. تمام تلاش ما در شرکت لوازم یدکی نظری کسب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

میزان رضایت مشتریان از خرید

در صورتی که می خواهید کالایی را به صورت آنلاین و یا حضوری خریداری نمایید پیش از هر اقدامی نظر مشتریان قبلی آن ها را به خوبی بشنوید و بخوانید. شما می توانید برای فهمیدن میزان رضایت مشتریان را از کامنت هایی که در خریدهای قبلی انجام شده است بخوانید.

داشتن قیمت مناسب کالا، ارسال به موقع و بی عیب و نقض کالا، کیفیت بالای محصول از عواملی است که موجب امتیازدهی کاربرانی که قبلا خرید کرده اند را نشان می دهد. پس در هنگام خرید اینترنتی هر نوع کالایی این موارد را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

خرید موتور توسان از لوازم یدکی نظری

فروشگاه تخصصی لوازم یدکی خودرو نظری آماده ارائه کلیه قطعات استوک و فابریک خودرو می باشد. شما می توانید انواع لوازم یدکی خودروی مورد نیاز خود را از ما خریداری نمایید. ما آماده خدمت رسانی به تمامی عزیزان چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین هستیم. شما می توانید به صورت حضوری به آدرس های درج شده در سایت مراجعه نمایید، یا به صورت تلفنی ضمن دریافت مشاوره خرید، خرید خود را نهایی کنید. یا حتی می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی کالای مورد نظر خود را خریداری نمایید. ضمن اینکه می توانید در شبکه های اجتماعی نیز ما را دنبال کنید.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید :