وبلاگ
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰

مقایسه پژو 207 صندوقدار و رنو تندر 90

کدام خودرو برای شما مناسب تر است؟

کدام یک برای من مناسب است تندر ۹۰ بخرم یا پژو ۲۰۷؟ در صورتی که این سوال ذهن شما را درگیر کرده است؛ پس پیشنهاد می کنیم که این پست را که در آن به طور کامل به موضوع مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰ پرداخته شده است؛ تا آخر بخوانید. هر دو خودرو؛ ویژگی ها و مشخصات خاص خودشان را دارند. که لازم است قبل از خریدشان، با آن ها آشنا شوید.

پس با هم به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و تندر ۹۰ از نظر طراحی داخلی و خارجی، مشخصات فنی، امکانات رفاهی و آپشن ها و همچنین امنیت آن ها می رویم. هردو خودرو مزایا و معاسبی دارد که شما باید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه ویژگی های هر دو خودرو را مورد بررسی قرار می دهیم.

خلاصه ای از تاریخچه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰

خوب است بدانید که سال رونمایی از خودروی پژو ۲۰۷ صندوقدار که یکی از جدیدترین محصولات ایران خودرو است به دی ماه سال ۱۳۹۵ برمی گردد. این خودرو یک سدان جمع و جور می باشد. که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. پژو ۲۰۷ صندوقدار از لحاظ فنی هیچ تفاوتی با پژو ۲۰۶ تیپ ۶ یا پژو ۲۰۷ اتوماتیک ندارد. اما به دلیل تغییرات ظاهری توانست توجه بسیاری از خریداران خودرو را به خود جلب کند. اما با وجود تغییراتی که داشت؛ تاکنون نتوانسته است؛ از لحاظ میزان فروش به پای نمونه هاچبک خود برسد.

در مقابل این خودرو، خودروی رنو تندر ۹۰ را داریم. که این هم، از سال ۱۳۹۶ با همکاری شرکت رنو فرانسوی و ایران خودرو وارد بازار ایران شده است. در سال ۱۳۹۶، رنو تندر ۹۰ با انتقادات زیادی رو به رو شد؛ که باعث شده، مهندسین تغییرات زیادی را در آن ایجاد کنند. و یک خودرو جدید را با نام تندر پلاس وارد بازار کنند. اما با این وجود این خودرو فروش قابل توجهی پیدا کرد. اکنون در صورتی که قصد خرید یکی از این خودروها را دارید؛ در ادامه به مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰ از نظر طراحی، مشخصات فنی و … بروید.

مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰ از نظر طراحی داخلی و خارجی

در این قسمت از مقاله می خواهیم مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰ از نظر طراحی داخلی و خارجی مورد مقایسه قرار دهیم. خودرو پژه ۲۰۷ صندوق دار، یک خودرو جوان پسندی است که به محض ورودش، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. این خودرو نسبت به پژو ۲۰۶ صندوق دار از چراغ ها، کاپوت و سپر های زیباتری برخوردار شده است. به همین دلیل آن را پرفروش کرده است. اما از نظر نمای عقب و جانبی، تقریبا همان استایل ۲۰۶ صندوق دار دارد.

در مقابل آن رنو تندر ۹۰ را داریم که متاسفانه در همان سال رونمایی اش، با انتقاد های زیادی از نظر طراحی رو به رو شد. پس از آن با هدف بهبود ظاهری و داخلی این خودرو توسط مهندسان رنو در سال ۱۳۹۸ دوباره رونمایی شد، که تا حدودی هم موفق شدند.

در جهت مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰ از نظر طراحی داخلی، باید بگوییم که پژو ۲۰۷ صندوق دار، به منظور ایجاد تفاوت با ۲۰۶ تغییرات گسترده ای را در ابعاد و ظاهر کابین ایجاد کرد. تعبیه فرمان و پنل پشت فرمان جذاب تر ،استفاده از صفحه نمایش رنگی و تغییر ظاهر داشبورد از جمله تغییرات مثبت آن محسوب می شود.

در مقابل این تغییرات خودرو رنو تندر ۹۰ قرار دارد که طراحی داخلی اش، چنگی به دل نمی زند. به طور کلی ظاهر داخلی رنو تندر ۹۰، ساده و قدیمی است و از این رو توجه افراد جوان را به خود جذب نمی کند. به طور کلی طراحی داخلی و خارجی پژو ۲۰۷ صندوق دار یک سرو گردن از رنو تندر ۹۰ بالاتر می باشد. پس از نظر ظاهری خودروی تندر ۹۰ کمی عقب مانده است.

مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰ از نظر مشخصات فنی

در این بخش به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰ از نظر میزان قدرت موتور، اسب بخار، مشخصات پیشرانه، سرعت و میزان مصرف سوخت رفته ایم. در این باره باید بگوییم که پژو ۲۰۷ صندوقدار، از پیشرانه TU5 با حجم ۱۶۰۰ سی سی بهره می برد. که می تواند ۱۰۵ اسب بخار را در ۵۸۰۰ دور در دقیقه تولید کند. گشتاور این خودرو ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر سرعتش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت و میزان مصرف سوختش هم ۶٫۹ لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

لازم به ذکر است که رنو تندر ۹۰ از نظر فنی تفاوت چندانی با پژو ۲۰۷ ندارد . حجم، حداکثر قدرت و حداکثر گشتاور هر دو خودرو تقریبا یکسان می باشند. اما رنو تندر ۹۰، ۸ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر مصرف می کند که در مقایسه با پژو ۲۰۷ زیاد می باشد. از سوی دیگر شتاب صفر تا ۱۰۰ تندر ۹۰ پلاس در عرض ۱۱٫۷ ثانیه است که نسبت به ۲۰۷ رکورد بهتری دارد.

مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰ از نظر امکانات رفاهی

بدون شک پیروز بی قید و شرط این بخش از مقایسه پژو ۲۰۷ صندوق‌دار و رنو تندر ۹۰ ، پژو ۲۰۷ صندوقدار خواهد بود. چرا که پژو ۲۰۷ صندوق دار از، صفحه نمایش لمسی، سیستم‌ های هشدار دهنده و امکاناتی از قبیل کروز کنترل و فرمان برقی، سنسور هشدار دهنده دنده عقب، دوربین دنده عقب و … برخوردار شده است که رنو تندر ۹۰ هیچ یک از آن ها ندارد.

مقایسه پژو ۲۰۷ صندوقدار و رنو تندر ۹۰ از نظر امنیت

به دلیل داشتن آپشن و امکانات ایمنی که در پژو ۲۰۷ وجود دارد و تندر از آن بی نصیب است، باز هم از نظر امنیت، خودرو ۲۰۷ را برنده این مقایسه اعلام می کنیم. لازم به ذکر است که در مجموع خودروهای ایرانی همچون پژو ۲۰۷ از امنیت بالا و قابل توجهی برخوردار نشده است. و توسط هیچ از یک از موسسات امتیازی دریافت نکرده است. اما به طور کلی پژو ۲۰۷ می تواند برنده این مقایسه باشد.

بیشتر بخوانید :  عمر مفید خودرو چقدر است؟

آخرین سخن درباره مقایسه دو خودرو پژو ۲۰۷ و رنو تندر ۹۰

ما در این مقاله تلاش کردیم دو خودرو را از همه نظر با هم مقایسه کنیم. اما در صورتی که سوالی در زمینه هر یک از خودروها داشتید می توانید در بخش نظرات با ما درمیان گذارید. ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخ تمامی سوالات شما را می دهیم. استوک یدک همواره همراه شماست.

۰۹۱۲۴۲۸۲۳۶۶

۰۹۳۵۷۰۰۸۸۱۰

۰۹۱۹۴۹۱۴۲۹۲

ما را در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

اینستاگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری          تلگرام فروشگاه لوازم یدکی نظری

بیشتر بدانید : 

به این مطلب امتیاز دهید